AndroidHealthClinic

De weg van de duivel Deel 2

oke dan... moet nog ff wachten voordat ik jou weer karma kan geven.. jij krijgt altijd al zoveel :P volgens DBB dan :S

dus zou deze week beginnen met trainen.. om weer wat te beginnen nadat ik weer 2 maanden niets heb gedaan wegens wat relationele problemen die nooit meer goed zijn gekomen. :P

ik schrijf alleen de werksetjes opwarmen is niet de moeite waard te noteren:P

BP 3x10x120kg
Chinups 3x10xBW
MP 3x10x70kg
Dumbbellcurl 3x10x18kg
Triceps ex 3x10x18kg

dinsdag weer begonnen met hardlopen en liep 20 min op een lekker tempo.

vandaag weer van alles wat en zal ik misschien nog wel ff posten :P

post dit nu alleen ff zodat ik zelf weet wat ik ook al weer aan het doen was... :P

Hé Champ, leuk dat je weer gaat loggen!
Ik zal je log nauwgezet blijven volgen, hoop er nog wat van op te steken :)!
3x10x120 kan ik overigens ook nog wel :p...maar ik ga ervanuit dat je snel weer op "oude" kracht zult zijn...suc6 met trainen èn met :ds: ;)

• Topic Starter Topic Starter
nee alleen 20x200 regular BP luc..

Huggy..
10x120 is natuurlijk te doen, gaat erom dat het een makkelijke training is..

oude kracht zit er nog wel.. ik heb net zoveel moeite met 10x80kg als met 10x120 hahaha
gaat er om dat me lichaam gewent is aan max 5 reps..

wil nog meer zeggen, maar zit op een laptoppie in groningen en sta op het punt weer naar huis te gaan.. morgen feest bij mij :D:D weekend lang

U gaat ons weer verrassen met monsterlijke trainingen binnenkort..?
Ik zal me even abonneren. :thumb:

hahaha.. de eerste stap is gezet! heb weer werk, maar nu is het eerst mezelf aanpassen voordat alles om me heen weer kan aanpassen aan mij.
reken dus maar nergens op

hahaha.. de eerste stap is gezet! heb weer werk, maar nu is het eerst mezelf aanpassen voordat alles om me heen weer kan aanpassen aan mij.
reken dus maar nergens op
Hahaha, het enige dat nog groter is dan je genetische aanleg, is je ego! ;)
Goed dat "alles" weer een beetje "op de rails" is dan.
Nou maar hopen dat je collega's zich goed, en snel kunnen aanpassen! :D
Succes man!

The champ is back!

Lekker voor je dat je werk hebt.....

Hahaha, het enige dat nog groter is dan je genetische aanleg, is je ego! ;)
Goed dat "alles" weer een beetje "op de rails" is dan.
Nou maar hopen dat je collega's zich goed, en snel kunnen aanpassen! :D
Succes man!

Haha zo bedoelde ik het niet..
ik bedoelde meer te zeggen dat iedereen in het dagelijks leven zijn mening deelt en daardoor zijn omgeving iets aanpast.
ik leef op een plek waar ik de hele dag mijn mond houd.. kan je het je voorstellen haha.. ik luister en leer en praat niet puur omdat ik de taal niet goed beheers.
ik kan gerust met mensen meepraten en begrijp bijna alles, maar ik kan me gevoel en gedachtes nog niet uitdrukken in duits. als ik dat kan dan zal ik mijn wereld wat beter kunnen aanpassen.

The champ is back!

Lekker voor je dat je werk hebt.....

Back is een groot woord.. ik kreeg een seintje dat er iets gepost was dat lachwekkend was en reageerde er ff op, thats it
maar zeker lekker dat ik werk heb ja!
morgen begint mijn 3e week en eind van de maand alweer 1 week vakantie waar ik nu al naar uit kijk hahaha.

de vastigheid die ik nu weer heb is wat ik gemist heb en nu kan ik langzaam de dingen weer een plaatsje gaan geven. wie weet hoe het allemaal gaat lopen

maar bedankt voor de positieve berichten :D

Ga eens trainen joh ;)

12 feb eens trainen Xtreme??

Hoest met de Champ?
Ik heb gelezen dat je niet veel eet in Huggy zijn log...
En de training?
Gaat dat een beetje?
Häst dü dein'n schwüng ein biesj'n gefünden im der heimat? :D

Hoest met de Champ?
Ik heb gelezen dat je niet veel eet in Huggy zijn log...
En de training?
Gaat dat een beetje?
Häst dü dein'n schwüng ein biesj'n gefünden im der heimat? :D

Mein schwüng? hahaha.. ja es geht wieder gut..
qua training pak ik 1x in de week 3 setjes bankdrukken en 3 sets optrekken.
thats it.. wel afgevallen uiteraard, maar had niets anders verwacht.
ga gewoon rustig wat doen en ga wat tijd maken om 4 setjes te banken en op te trekken hahaha

Zozo ook weer actief ;)

Doen we..

tja actief.. elke keer als TGA of jij me een link naar DBB stuurt dan kijk ik ff en meld ik me kort.

Dan train je toch nog meer dan mij! :o

Is dat zo?? was ist passiert denn?

Is dat zo?? was ist passiert denn?
Reuma...
Veel last van, alles gaat stroef en doet pijn.
En ik heb even geen zin in pijnstillers, maar dat kan snel veranderen hoor! ;)
Voor hetzelfde geld pak ik morgen gewoon weer 3x/dag 1600mg Ibuprofen...
En als het niet lekker gaat, dan heb ik er ook geen zin meer in. :o
Ik ben nu onze jongens (14 en 15 jaar) aan het leren bankdrukken.
En jij?
Gewoon geen zin, of geen tijd..?

Tja Reuma.. dat kan flink vervelend zijn ja
dat je geen pijnstillers wilt ben ik het helemaal mee eens.
ik heb eens wat gezocht naar ontstekingsremmend voedsel, en misschien dat je eens een ontstekingsremmend dieet kan volgen, zo hoef je geen pijnstillers, maar wordt je reuma wel aardig onder controle gehouden.. of is dat oud nieuws voor jou?

en ikke? ik dacht de verhalen en roddels wel verspreid zouden zijn.
ikke? tja. ik wilde graag een andere droom waarmaken en ben verhuisd naar Duitsland, waar ik dus mijn boerderij met groot stuk land heb gekocht.
Druk met alles regelen en verbouwen, meer papierwerk dan gedacht en meer obstakels dan gedacht.
Heb geen geld en tijd.
nu begin ik aardig controle te krijgen over de situatie en zo nu en dan hoor ik dan iets over het forum.. over vroeger, zeg maar. vandaar dat ik weer even postte

---------- Toegevoegd om 20:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:58 ----------

trouwens 14 en 15 jaar.. dat is de leeftijd om een goede basis te bouwen!
Ben je een beetje trots op je jongens? doen ze het een beetje goed op school ed.

Reuma...
Veel last van, alles gaat stroef en doet pijn.
En ik heb even geen zin in pijnstillers, maar dat kan snel veranderen hoor! ;)
Voor hetzelfde geld pak ik morgen gewoon weer 3x/dag 1600mg Ibuprofen...
En als het niet lekker gaat, dan heb ik er ook geen zin meer in. :o
Ik ben nu onze jongens (14 en 15 jaar) aan het leren bankdrukken.
En jij?
Gewoon geen zin, of geen tijd..?

De toekomstige wereldkampioenen in training :D
Ben ook begonnen op me 15e.

hey champ goed te horen dat het goed met je gaat

Tja Reuma.. dat kan flink vervelend zijn ja
dat je geen pijnstillers wilt ben ik het helemaal mee eens.
ik heb eens wat gezocht naar ontstekingsremmend voedsel, en misschien dat je eens een ontstekingsremmend dieet kan volgen, zo hoef je geen pijnstillers, maar wordt je reuma wel aardig onder controle gehouden.. of is dat oud nieuws voor jou?

en ikke? ik dacht de verhalen en roddels wel verspreid zouden zijn.
ikke? tja. ik wilde graag een andere droom waarmaken en ben verhuisd naar Duitsland, waar ik dus mijn boerderij met groot stuk land heb gekocht.
Druk met alles regelen en verbouwen, meer papierwerk dan gedacht en meer obstakels dan gedacht.
Heb geen geld en tijd.
nu begin ik aardig controle te krijgen over de situatie en zo nu en dan hoor ik dan iets over het forum.. over vroeger, zeg maar. vandaar dat ik weer even postte

---------- Toegevoegd om 20:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:58 ----------

trouwens 14 en 15 jaar.. dat is de leeftijd om een goede basis te bouwen!
Ben je een beetje trots op je jongens? doen ze het een beetje goed op school ed.
Die reuma zit al heel lang "in de familie" en noemden ze vroeger "vliegende reuma".
Het lijkt wel rond te reizen door mijn lichaam, en hier en daar opeens in een gewricht te gaan zitten.
Heel vreemd.
Ik heb wel interesse in je bevindingen over ontstekingremmend voedsel trouwens.
Ik heb daar zelf nog niet aan gedacht eigenlijk...
Ja, ik weet wel dat varkensvlees niet goed is om te eten, en mijn overgewicht is ook niet wenselijk met reuma, maar daar houd het wel een beetje op eigenlijk... :o
Ik zal zelf ook eens gaan zoeken.

Ik had natuurlijk wel meegekregen dat je naar Duitsland was gegaan, en dat je een boerderij had gekocht enzo ook, maar ik had al een tijd niets van je gezien/gehoord.
Dus ondanks dat het niet altijd makkelijk is gaat het nu wel goed zo te lezen.
Je leeft een beetje in armoede met je 20,- Euro boodschappengeld per week..?
Dat zou voor mij misschien wel iets zijn, verlies ik misschien eens wat van mijn overtollige kilo's...
En hoe staat het met het liefdesleven? ;)

Die jongens hebben zoals alle jonge jongens meer interesse in BD dan SQ en DL ben ik bang...
Maar ik denk maar zo, beter lekker een beetje BD'en en nog wat oefeningetjes dan helemaal niks.
Nu gaan ze ook een beetje opdrukken, dippen, en misschien wat DL'en om hun "bank" wat hoger te krijgen :D dus is alleen maar positief.
Later beseffen ze wel dat alleen BD'en niet voldoende is, en zal je eens wat zien! :roflol:

De toekomstige wereldkampioenen in training :D
Ben ook begonnen op me 15e.
Tsja, ze waren al eens eerder begonnen, in een sportschool, maar dat vonden ze niks.
Nu, bij mij in de garage vinden ze beter.
Al die machines vonden ze maar flauw, en geen donder aan.
De hardcore beesten! :D
Ik ging ook het eerst gaan trainen en boksen op mijn 15de, alleen had ik nogal grote periodes dat ik "even" geen zin had... :o

Die reuma zit al heel lang "in de familie" en noemden ze vroeger "vliegende reuma".
Het lijkt wel rond te reizen door mijn lichaam, en hier en daar opeens in een gewricht te gaan zitten.
Heel vreemd.
Ik heb wel interesse in je bevindingen over ontstekingremmend voedsel trouwens.
Ik heb daar zelf nog niet aan gedacht eigenlijk...
Ja, ik weet wel dat varkensvlees niet goed is om te eten, en mijn overgewicht is ook niet wenselijk met reuma, maar daar houd het wel een beetje op eigenlijk... :o
Ik zal zelf ook eens gaan zoeken.
de omegavetzuren schijnen ontstekingsremmend te zijn, dus ipv zwijnenvlees, kan je vis eten.
zelf dronk ik toen zoethout thee.. omdat ik of mensen om me heen geen chronische ontstekingen hadden heb ik niet meer hoeven zoeken dan dat. wel kan ik vertellen dat ontstekingen ook gevoeliger maken voor andere bacterieen die ontstekingen veroorzaken. daarom is het ook belangrijk een gezond gebit te hebben. toevallig mijn huidige vakgebied

Ik had natuurlijk wel meegekregen dat je naar Duitsland was gegaan, en dat je een boerderij had gekocht enzo ook, maar ik had al een tijd niets van je gezien/gehoord.
Dus ondanks dat het niet altijd makkelijk is gaat het nu wel goed zo te lezen.
Je leeft een beetje in armoede met je 20,- Euro boodschappengeld per week..?
het is meer een keus dan een noodzaak. ik heb me hele leven ruim geleefd en soms realiseer je je wat je had kunnen doen met je centen als je minder uitgeeft. op deze manier spaar ik goed en kan ik mijn andere dromen waarmaken.
trainen zijn toch korte termijn doelen, maar je moet ook denken aan de toekomst

Dat zou voor mij misschien wel iets zijn, verlies ik misschien eens wat van mijn overtollige kilo's...
En hoe staat het met het liefdesleven? ;)
liefdes leven.. tja wat zal ik zeggen, mag niet klagen
heb een nieuwe relatie

Die jongens hebben zoals alle jonge jongens meer interesse in BD dan SQ en DL ben ik bang...
Maar ik denk maar zo, beter lekker een beetje BD'en en nog wat oefeningetjes dan helemaal niks.
Nu gaan ze ook een beetje opdrukken, dippen, en misschien wat DL'en om hun "bank" wat hoger te krijgen :D dus is alleen maar positief.
Later beseffen ze wel dat alleen BD'en niet voldoende is, en zal je eens wat zien! :roflol:
mee eens.. het draait om allround ontwikkeling, maar die les leren ze vanzelf. de les te lezen aan kids van 15 is tegenwoordig ook niet meer het beste, mensen leren het vanzelf wel.
zo heb ik ook dingen geleerd het afgelopen jaar

Tsja, ze waren al eens eerder begonnen, in een sportschool, maar dat vonden ze niks.
Nu, bij mij in de garage vinden ze beter.
Al die machines vonden ze maar flauw, en geen donder aan.
De hardcore beesten! :D
Ik ging ook het eerst gaan trainen en boksen op mijn 15de, alleen had ik nogal grote periodes dat ik "even" geen zin had... :o

voor mij was een sportschool altijd een grotere motivatiebron, je hebt toch wat concurrentie.. maar zij hebben elkaar en dat is al genoeg concurrentie weet ik van vroeger toen mijn broer en ik sportte.

toch leuk.. ze zeggen vaak dat je niet je dromen mag leven via je kinderen, maar toch is het mooi om te zien dat je kids dingen doen, die jij ook mooi vind!

Terug
Naar boven