AndroidHealthClinic

De weg van de duivel Deel 2

Ben je van de week ook nog eens 's avonds in Den Helder?? kunnen we wel ff trainen...

• Topic Starter Topic Starter
gister ochtend 110 powercleans gedaan.. had echt onwijs last van me onderrug de hele dag en wilde niet zwaarder gaan, maar moet zeggen dat.. of het waren de gewichten in den helder of iets anders maar 110 powerlclean was goed te doen

Ruben ik zal je ff bellen

Less bitching, more bending! :fire:

Back to work!!!

Ja.. nu 2 maanden geleden sinds mijn levensveranderde voorval ;)
Nog steeds last van, de mensen die weten waar ik over praat snappen dat misschien wel!

Kreeg vandaag een sms gefeliciteerd met een maand :S pff dat zet alles wel weer ff in perspectief

Dus trainen..
ja heb 2 maanden wat bijgehouden door 1x in de week te trainen, die 190 heb ik niet meer aan geraakt en zelfs 180 niet omdat ik gewoon geen spotter had of energie.. of geen eten hahahaha

de plannen zijn wel al gemaakt en het duurt niet lang meer.. eerst een job
en dan knallen!

15 juni ga ik beginnen met 2 weken inkomen door spierconditie weer iets te verhogen en zorgen dat er een kleine basis is..

Dit wil ik bereiken door 2 weken 4x in de week fullbody te trainen.
Elke spiergroep 1 oefening en een paar setjes afhankelijk van de oefening.
piramyde sT, opwerken naar een gewicht en dan klaar.. en next oef

waarbij als ik geluk heb ik elke dag ook weer benen kan trainen en anders misschien 1x in de week bij een gym in groningen ofzo:cool:

Na die 2 weken kies ik voor een standaard Champ schema met PL en BB... back to the powerbuilding i love so much!!

ik zeg dit met de gedachte dat ik rond die tijd zeker een nieuwe job heb..
Loopt dat anders, dan loopt dit anders ;)

iedereen die dit leest.. paas me ff wat Karma, ik kan het gebruiken ;)

Laatst bewerkt:
Vind je 4x in de week full body niet wat te veel?

15 juni ga ik beginnen met 2 weken inkomen door spierconditie weer iets te verhogen en zorgen dat er een kleine basis is..

Dit wil ik bereiken door 2 weken 4x in de week fullbody te trainen.
Elke spiergroep 1 oefening en een paar setjes afhankelijk van de oefening.
piramyde sT, opwerken naar een gewicht en dan klaar.. en next oef

waarbij als ik geluk heb ik elke dag ook weer benen kan trainen en anders misschien 1x in de week bij een gym in groningen ofzo:cool:

Na die 2 weken kies ik voor een standaard Champ schema met PL en BB... back to the powerbuilding i love so much!!

ik zeg dit met de gedachte dat ik rond die tijd zeker een nieuwe job heb..
Loopt dat anders, dan loopt dit anders ;)

iedereen die dit leest.. paas me ff wat Karma, ik kan het gebruiken ;)

Ik kreeg helaas de melding dat ik eerst aan andere forumleden karma moet geven voordat ik weer aan jou karma mag geven...kinderachtig hé ;)
Zet hem op...een Champ laat zich door niets en niemand klein krijgen!

Daar istie weer! Succes, tijd om weer He-man te worden!!1

Ik kreeg helaas de melding dat ik eerst aan andere forumleden karma moet geven voordat ik weer aan jou karma mag geven...kinderachtig hé ;)
Zet hem op...een Champ laat zich door niets en niemand klein krijgen!

Haha dat krijg ik ook de heletijd (die melding)

Daar istie weer! Succes, tijd om weer He-man te worden!!1

lol je bent goed op de hoogte hahaha..
moet me aan me plan houden pas de 15e te beginnen met me fullbodyschematje maar ik heb er zin in.. me nieuwe meisje vind het ook wel leuk worden (denk ik) dus dan mag het:cool:

haha nee die melding over dat ik niet meer karma punten kan geven..

Als ik trouwens me karma bekijk dan kan ik ook kijken naar alle karma gekregen van andere, maar als ik die optie doe dan zie ik niet meer van wie ik karma heb gekregen alleen waarvoor ik karma heb gekregen..

er is namelijk iemand die mij karma heeft gegeven, en vraagt of ik het terug geef..
ja natuurlijk, maar ik weet niet wie je was, staat er niet bij :S

Wanneer je twijfelt was ik het altijd. Alhoewel ik nooit zou smeken om karma terug, ik verwacht die gewoon..

haha.. ik kan vandaag al geen karma meer geven, maar komt goed

haha nee die melding over dat ik niet meer karma punten kan geven..

Als ik trouwens me karma bekijk dan kan ik ook kijken naar alle karma gekregen van andere, maar als ik die optie doe dan zie ik niet meer van wie ik karma heb gekregen alleen waarvoor ik karma heb gekregen..

er is namelijk iemand die mij karma heeft gegeven, en vraagt of ik het terug geef..ja natuurlijk, maar ik weet niet wie je was, staat er niet bij :S

dat was ik!I shit you not!

oke dan... moet nog ff wachten voordat ik jou weer karma kan geven.. jij krijgt altijd al zoveel :P volgens DBB dan :S

dus zou deze week beginnen met trainen.. om weer wat te beginnen nadat ik weer 2 maanden niets heb gedaan wegens wat relationele problemen die nooit meer goed zijn gekomen. :P

ik schrijf alleen de werksetjes opwarmen is niet de moeite waard te noteren:P

BP 3x10x120kg
Chinups 3x10xBW
MP 3x10x70kg
Dumbbellcurl 3x10x18kg
Triceps ex 3x10x18kg

dinsdag weer begonnen met hardlopen en liep 20 min op een lekker tempo.

vandaag weer van alles wat en zal ik misschien nog wel ff posten :P

post dit nu alleen ff zodat ik zelf weet wat ik ook al weer aan het doen was... :P

net ff

BOR 3x10x70
incline BP 3x10x120
shoulderpress dumbbells 18kg superset biceps curl 18kg 3x10x18kg

hmm wel genoeg voor vandaag.. :P het is al laat douche en naar groningen om te nken

zow zow zow!De man met de grootste mond traint weer!
succes ouwe!

hey ouwe straks ga je ook 200x20 incline bp doen of niet?

Terug
Naar boven