XXL Nutrition

De weg van de duivel Deel 2

• Topic Starter Topic Starter
yoo Mr Hulk! gaat de comeback een beetje ok?hoe zwaar deed je je overhead?

overhead? militarypress?
Tja.. was blij met 70kg.. klinkt zo weinig? is dat weinig.. Wat vind je dat ik volgende keer moet doen?

vandaag :

DL 5x5 (200kg)
BOR 3x8 (100kg)
Chin ups 3x6

Incline BP 2x15 (60%)
dumbbell curl 3x8 (60%)
skullcrusher 3x8 (60%)

Buik (crunches)

overhead? militarypress?
Tja.. was blij met 70kg.. klinkt zo weinig? is dat weinig.. Wat vind je dat ik volgende keer moet doen?

vandaag :

DL 5x5 (200kg)
BOR 3x8 (100kg)
Chin ups 3x6

Incline BP 2x15 (60%)
dumbbell curl 3x8 (60%)
skullcrusher 3x8 (60%)

Buik (crunches)

tsjah..aangezien je als voormalig Pl-er wss niet echt de nadruk op schouders hebt gelegd...Maar aan de andere kant ben/ was je wel een insane monster.
zou toch wel een 100kg+strict overhead verwachten

tsjah..aangezien je als voormalig Pl-er wss niet echt de nadruk op schouders hebt gelegd...Maar aan de andere kant ben/ was je wel een insane monster.
zou toch wel een 100kg+strict overhead verwachten

Hoe doe jij hem? gewoon barbell volladen en ook vanaf de grond en dan reps maken?? heb je een filmpje van jou of moet ik gewoon ff je log beter bekijken?

van strictpress heb ik geen filmpjes
wel een pushpress fimpje maar daar "clean"ik alleen de 1e rep..
heb ook nog wel een filmpje van een loglift clean&press maar daar heb je ook niets aan..

ik doe meestal powerclean+strictpress
en push press vanuit het rack.
Dit vooral omdat ik meer presse kan dan ik kan cleanen!

van strictpress heb ik geen filmpjes
wel een pushpress fimpje maar daar "clean"ik alleen de 1e rep..
heb ook nog wel een filmpje van een loglift clean&press maar daar heb je ook niets aan..

ik doe meestal powerclean+strictpress
en push press vanuit het rack.
Dit vooral omdat ik meer presse kan dan ik kan cleanen!

die staat in je log? dan ga ik ff kijken :thumbs:

yo champ alles goed?
hier je aprentice:P
kon gister nog niet op de site komen had me ene email opgegeven maar krijg daar natuurlijk nix op terug:P
dus dit is me nieuwe account.
gister lekker gebody pump daarna nog ff gelopen.
nu net te laat voor body pump dus kleine bb training gedaan strax weer ff lopen en vanavond weer body pumpuh:D
ik spreek je vanavond wel oudje:D
auf wienerschnitzel

Succes bro, welkom terug.

apprentice met 2 p's.. leerjongen :P

ga je een log maken?

Succes Champ, in 2010 ga je potten breken! ;)

ej gozer ging wel goed toch training?:P
hebbie je autotje al?
laturs

BP
20xstang
10x60
5x100
5x130
5x160
5x160
5x160
5x160
5x160 (6e rep failed)

en toen een glaasje roosvice! gewoon omdat ik het lekker vind:p

Heel leuk dat je ook weer een log gaat bijhouden...indrukwekkend om 5x5x160 te bankdrukken...ik hou zelf ook graag het 5x5 schema aan maar momenteel met zo'n 140kg:o

Je gaat ook weer wedstrijden draaien? Heb je al besloten voor welke bond je gaat liften? NPB of Powerlifting Holland?

En roosvice is heerlijk, hmmmmmm:klink:

waar blijven de trainingen champ??

Zooo.. net wakker en had zo een gevoel dat Frenkpie had gepost .. en ja hoor :p

Vrijdag getrained en kwam savonds laat aan.. Zaterdag vroeg uit de veren en 5 uur gereden voor een auto! ik had er over gebelt en verteld dat ik 5 uur moest rijden dat ik daarom wilde weten of er echt geen problemen mee waren! je voelt hem al aankomen!
In nederland klaagt men over buitenlanders, in duitsland wonen de duitsers al in de buitenwijken de rest van duitsland is ingenomen door buitenlanders! duitsers durven er niets over te zeggen, want strax hebben mensen weer vooroordelen over duitsers wegens de goeie oude tijd vroeger! nu laten ze duitsers zich dus overlopen door buitenlanders.. je moet je dan markten voorstellen in het oosten waar gebruikte kunstgebitten en kleine verkrachtte kinderen worden verkocht! bah..
waar ik naar toe reed was midden in de stad frankfurt.. een soort Kamp afgezet met hekken en prikkeldraad, met verschillende secties, elke sectie was van een andere familie, waar ze dan al hun verrotte auto's en gestolen waar hadden uitgestalt om onderling te verkopen!
Je snapt toen ik daar kwam, dat ik al genoeg wist, bekeek de auto dus helemaal goed moest zijn, maar miste toch wat onderdelen en had toch wat reparaties die met kauwgom en een merkstift weer netjes gemaakt waren!
5 uur voor niets gereden, ik maakte er geen woord aan vuil, keerde om en ben terug gereden. ik had nog een ander adres en belde die op.. de eigenaar heette mustafa, na deze ervaring heb ik de beste man maar bedankt en klaar!
Ik kwam laat thuis en ben vandaag niet in de beste bui door dit soort oplichterij!

het idee van dat kamp afgezet met prikkeldraad is goed! maar er moet toch een andere filosofie bij komen!

Vrijdag ging ik trainen, maar dacht net zo veel aan de bovenstaande auto als aan training. kon me dus niet volledig focussen blijkbaar.
ik heb een schandelijke training gehad en heb mezelf dik voor lul gezet!
maar in de nieuwe weg van de duivel moet ik ook dit soort vernederingen digitaliseren!

BP
bouwde op naar 150 3x
170x1
190x1 failed!!

ik miste het gevoel, toen kwam een maatje van de oude garde en gaf me dat gevoel weer een beetje. daardoor ben ik toch maar door gegaan met :
170 x3
170 x3
170 x3

die gingen super lekker, maar verdomde om meer te pakken!

SQ
opbouwen tot ik bij de 200kg kwam.
deed deze 3 reps op k*t diepte.
daarna nog wat gespeeld door zonder pauzes 180x3 full, 150x3full

Dag was al ver gevorderd en zou nog MP doen.
opwarmen geen zin in dus begon met 70kg
6x70
6x80
6x80

en toen ben ik maar in de sauna gaan zitten!
Viel me allemaal vies tegen!
had daarvoor me vet% laten meten die was 2.2% naar benee gegaan en me lichaamsgewicht was 2.6kg naar benee gegaan. weeg nu 106,3kg

moet je nagaan, zo'n lichte miet! en toch zal ik strax met een lichaamsgewicht in deze klasse jullie allemaal naar de klote drukken!

Heb je je nog wel een beetje uitgeleefd op een jong kindje daar of was de rit echt voor niks?

kijk ! Goed bezig champ 3x3x170 kg is ****ing brutaal :thumb:

En nu weer 4-5x per week beulen en posten he? :D

Heb je je nog wel een beetje uitgeleefd op een jong kindje daar of was de rit echt voor niks?[/QUOTE

men verteld mij altijd dat die strak horen te zijn! maar die uitgeleefde kids daar.. nee! ik bedoel waarom zou je er eentje willen wetende dat pappa, ome osama, opa ali en tante boris er al overheen zijn geweest!?:(:(

ik vind het vreselijk en daarom kijk ik dus liever niet naar het nieuws, ik leef liever in mijn waanwereld als te weten dat dat..... tja... we houden er over op

Terug
Naar boven