AndroidHealthClinic

deadlift

tonymontana22

Cool Novice
Waardering
3
heey
vraagje..is t eik heel erg bij deadlift als je bovenrug bol staat?want je traint tog eik je onderrug dus eik is dat tog nie zo van toepassing?ik vind t iig heeel moeilijk om me rug hol te houden als ik deadlift..okee dan zulle nu wel mensen zeggen,minder gewicht pakken..mar als ik t bijv. alleen met de stang doe gaat me rug nog gewoon boven bol staan..miss komt t omdat ik altijd ook beetje naar voorover loop?maja is gewoon k*t.dus wou vragen of t eik slecht is voor je rug als t bol staat..

je onderrug moet je hol houden, plat mag ook maar in elk geval niet bol. Je bovenrug is bol van zichzelf, maar ik zou het ook in de gaten houden. langzaam opbouwen en een stapje terug als dat nodig lijkt.

als je altijd al een beetje voorover loopt zou ik eerst eens aan je houding werken.
schouders naar achteren, borst vooruit, straalt ook nog eens meer zelfvertrouwen uit;)

• Topic Starter Topic Starter
je onderrug moet je hol houden, plat mag ook maar in elk geval niet bol. Je bovenrug is bol van zichzelf, maar ik zou het ook in de gaten houden. langzaam opbouwen en een stapje terug als dat nodig lijkt.

okee jaa me onderrug hou ik wel netjes recht..ging me eik om de bovenrug ja,mar is dus niet zon grote ramp als die bol staat..

---------- Toegevoegd om 16:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:26 ----------

als je altijd al een beetje voorover loopt zou ik eerst eens aan je houding werken.
schouders naar achteren, borst vooruit, straalt ook nog eens meer zelfvertrouwen uit;)

haha ja idd da wel;)maja als er dat al weet ik hoelang in zit valt dat nie mee om t eruit te krijgen;)

het is belangrijk voor blessures
deadliften met een bolle rug = je rug is naar de kloten na een jaar.

probeer ;

- goed naar voor te kijken, niet naar beneden
- barbell tegen je schenen aan beginnen, onderbenen moeten verticaal met de vloer staan bij de lift, ass naar achter / beneden. gewicht moet op je hielen staan => je tenen moet je kunnen vrij bewegen

Terug
Naar boven