XXL Nutrition

Debat: wat kiest nederland

Welke feiten? Of doel je gewoon op je de subjectieve beleving bij sommigen? De feiten laten zien dat de criminaliteit jarenlang gedaald is en er op dit moment een stabilisatie plaatsvind. Of het wederom gaat stijgen of dalen zal de toekomst uitwijzen.

Nou de feiten die Wilders noemde in het debat (het in elkaar slaan van mensen is met 20% gestegen!!! ;)). Ik neem aan dat die kloppen, iig voor amsterdam?

Maarja, hoe we het ook wenden of keren, het feit is dat het in die grote steden nog steeds een dikke t*ring zooi is in veel wijken. En dat er nu al weet ik hoeveel jaar bakken met geld in gepompt wordt voor minimale resultaten.

Kijk, ik denk dat een man als Wilders dat toch wel wat sneller en goedkoper gaat fixen. En ik ben echt niet zo van Wilders, maar komop, je ziet het gewoon aan die kop van Cohen. Die man straalt die hele laffe gebrek aan testo PvdA look uit. Daar moet gewoon een keer echt met harde hand door die wijken heen geknalt worden. Knuppelen, oppakken en waar mogelijk deporteren.

kijk, ik denk dat een man als wilders dat toch wel wat sneller en goedkoper gaat fixen. En ik ben echt niet zo van wilders, maar komop, je ziet het gewoon aan die kop van cohen. Die man straalt die hele laffe gebrek aan "testosteron">testo pvda look uit. Daar moet gewoon een keer echt met harde hand door die wijken heen geknalt worden. Knuppelen, oppakken en waar mogelijk deporteren.

+1

Achter die individuen staat een gehele organisatie. Het geluid wordt altijd beïnvloed door incidenten, zo ook bij politici of wil je beweren dat zij hun emoties weten te scheiden van het geluid dat uit hun mond komt? Grootschalig gepolst? Heb jij enige idee hoe groot woningcorporaties als Rochdale zijn en welk zicht zij hebben op hun wijk?

Ik heb geen idee, ik ken geen onderzoeken die het tegendeel beweren dan de cijfers zoals bekend aangaande de criminaliteit in Amsterdam. Iets zegt mij dat er verder ook geen representatieve onderzoeken bestaan die dat tegenspreken want ik heb tegenstanders van Cohen nog nooit met dergelijke onderzoeksresultaten zien wapperen. Kan ook zijn dat ik iets gemist heb hoor.

Wilders concentreert zich alleen op een beperkt gedeelte van de criminaliteit en dan ook nog eens in bepaalde steden. Tja als je maar genoeg uitzonderingen maakt dan is er inderdaad een stijging waar te nemen in de criminaliteit.

Maar vooral denken dat een snoeiharde aanpak de problemen gaat oplossen, voor je het weet is het inderdaad Sao Paulo aan de Noordzee hier. Pappen en nathouden werkt niet maar denken dat je met even de boel schoonvegen alles kan oplossen is op zijn minst naief. Overigens is dikke teringzooi wel erg overtrokken, je kan moeilijk verwachten dat een achterstandsbuurt aandoet als een villawijk.

Ja maar in Sao Paulo lopen 13 jarige kids rond met RPG's. Zo ver is het hier gelukkig (nog) niet. Ik denk dat je met veel praten en overleg uiteindelijk een aardige kans hebt op goed resultaat. Maar ik denk dat je met een marinecore aanpak op korte termijn met grote zekerheid een goed resultaat kan boeken. Maarja, dat zou mijn aanpak zijn. Je kan er lang over denken, maar uiteindelijk gaat het hier gewoon om kleine rotjong. Ik ben dat zelf ook in mindere maten geweest, en ik weet ook wel hoe het er ongeveer aan toe gaat op straat want ik heb er genoeg uren rond gehangen. Je pushed gewoon zo ver als je kan gaan tot je een keer hard tegen de lamp loopt. Klaar. Het zijn gewoon pubertjes in de meeste gevallen. Daar moet gewoon een keer aankomen dat het écht geen grap meer is en dat en consequenties zijn voor hun gedrag. Die moeten ze voelen. En dat hebben ze simpelweg nog nooit. Ik denk echt dat dit probleem snel op te lossen is door gewoon een ouderwetse harde aanpak.

Laatst bewerkt:
Wilders concentreert zich alleen op een beperkt gedeelte van de criminaliteit en dan ook nog eens in bepaalde steden. Tja als je maar genoeg uitzonderingen maakt dan is er inderdaad een stijging waar te nemen in de criminaliteit.

Maar vooral denken dat een snoeiharde aanpak de problemen gaat oplossen, voor je het weet is het inderdaad Sao Paulo aan de Noordzee hier. Pappen en nathouden werkt niet maar denken dat je met even de boel schoonvegen alles kan oplossen is op zijn minst naief. Overigens is dikke teringzooi wel erg overtrokken, je kan moeilijk verwachten dat een achterstandsbuurt aandoet als een villawijk.
Wat stel jij voor als aanpak dan?:)

Alle allochtone criminelen anaal laten vernederen door een gummiknuppel, zo verliezen ze streetcredibility.

Wie kijkt nu op Rtl4 ?

Vind het wel sterker en feller deze keer.

Ookal ben ik geen fan van Cohen (rijmt ook nog ) hij staat wel zijn mannnetje deze keer.
Vraag me af wat Rutten gebruikt want bij deze verkiezingen is ie veranderd in een pittbull

Laatst bewerkt:
In ieder geval een veel betere setting dan het premierdebat van zondag.

lachwekkend zooitje, elkaar beschuldigen, ontkennen.
U liegt, nee u liegt!

Laatst bewerkt:
Heb neit gekeken.
Maar Femke zou ik wel doen hoor.

Van Rossem legt de verpersoonlijking van misplaatste zelfoverschatting Boekelsteijn eventjes haarfijn uit waarom die populistisch uit zijn nek zit te lullen bij Knevel & vd Brink.

Van Rossem is zelf een misplaatste zelfoverschatting.

Ik zou zeggen, kijk het fragment straks even terug en doe een poging objectief te luisteren.

Van Rossem kan je niet objectief beluisteren imo. Bij de eerste cynische woorden die hij zijn lippen over duwt gaan je nekharen al overeind staan. Als hij er dan hele volzinnen van maakt is het werkelijk niet meer te volgen. Zijn gezicht spreekt uiteindelijk boekdelen en verwoord dat wat hij eigenlijk wil zeggen: helemaal geen **** dus.

Kijk, ik kan me helemaal voorstellen dat je iemands presentatie, manier van spreken, toonzetting of whatever niet kan luchten maar ik heb je letterlijk nog nooit iets inhoudelijks horen zeggen in al je oppervlakkige kritiek. Ik heb de afgelopen jaren van vele hoogleraren hoorcolleges gehad maar niemand kon (overigens naast de microfoon volledig zonder hulpmiddelen) zo helder de juiste lijnen schetsen, structuren aangeven en de gevoelige vragen stellen die aanzetten tot verschuiving of in ieder geval herziening van inzichten. Het is ook niet voor niets dat zijn boeken onder vakgenoten, de serieuzere recensenten binnen het vakgebied en het grote publiek goed worden ontvangen Zo ook vaak in zijn televisie of anderzijds publieke optredens, althans, de optredens waar hij niet wordt ingezet als soort van intellectuele clown. Je moet cynisme ook niet te snel verwarren met rationeel en nuchter realisme.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven