- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Welke feiten? Of doel je gewoon op je de subjectieve beleving bij sommigen? De feiten laten zien dat de criminaliteit jarenlang gedaald is en er op dit moment een stabilisatie plaatsvind. Of het wederom gaat stijgen of dalen zal de toekomst uitwijzen.
Nou de feiten die Wilders noemde in het debat (het in elkaar slaan van mensen is met 20% gestegen!!!
). Ik neem aan dat die kloppen, iig voor amsterdam?Maarja, hoe we het ook wenden of keren, het feit is dat het in die grote steden nog steeds een dikke t*ring zooi is in veel wijken. En dat er nu al weet ik hoeveel jaar bakken met geld in gepompt wordt voor minimale resultaten.
Kijk, ik denk dat een man als Wilders dat toch wel wat sneller en goedkoper gaat fixen. En ik ben echt niet zo van Wilders, maar komop, je ziet het gewoon aan die kop van Cohen. Die man straalt die hele laffe gebrek aan testo PvdA look uit. Daar moet gewoon een keer echt met harde hand door die wijken heen geknalt worden. Knuppelen, oppakken en waar mogelijk deporteren.