- Waardering
- 420
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 110kg
Je doet me aan Mars denken.

ok "Klaaswitz" haha
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Probeer het uit zou ik zeggen. Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat velen daar vele malen erger zijn dan hier. En scheer niet iedereen over 1 kam, want heb geen zin in zo een nutteloze dicussie.

Dit jaar maar stemmen op de partij van de dieren.
Alle 4 vind ik niks.
). Balkenende was bij vlagen scherp maar het blijft Balkenende. Maar uiteindelijk weet ik nog steeds niet wat ik ga stemmen.
Cohen die belangrijke cijfers betreffende eigen risico niet weet. Balkenende die draait en draait. En tot slot Rutte die ik nog het minst slecht vond overkomen, maar de partijstandpunten van de VVD spreken me bitter weinig aan, ze zijn veel te hard voor ''de zwakkeren van de samenleving''. Ik vind niet dat je het kunt maken tegen dat deel van de bevolking om de huren in korte tijd zo snel te laten stijgen.Wat een stel excentrieke dorpsidioten zonder inhoud, ze kunnen allemaal fluiten naar mijn stem.
Heeft denk ik meer met de setting te maken dan met de personen als het gaat om inhoud. Er komen nog een aantal debatten waarin de hoofdrolspelers meer ruimte en tijd krijgen hun standpunten uiteen te zetten in één op één gesprekken geloof ik, ik denk dat die wat dat betreft nuttiger zijn. Dit was gewoon scoren voor het grote publiek, ik denk niet dat je iets anders had kunnen verwachten.
Jij wil een hogere belasting op vlees?Dit jaar maar stemmen op de partij van de dieren.
Alle 4 vind ik niks.

Ik hoop het wel, vond het gisteren (zeker in het begin) heel hard schreeuwen tegen mekaar, om hun gelijk te halen. Heeft inderdaad met de setting te maken, zo vond ik dat met belletjes rinkelen ook niet al te geslaagd en Frits Wester liet Cohen nooit uitpraten.
Van mij mogen ze die criminelen zo hard aanpakken als ze kunnen en zelf het land uitzetten en de grenzen dichtgooien. Ik vind dat alleen maar beter.
Heeft denk ik meer met de setting te maken dan met de personen als het gaat om inhoud. Er komen nog een aantal debatten waarin de hoofdrolspelers meer ruimte en tijd krijgen hun standpunten uiteen te zetten in één op één gesprekken geloof ik, ik denk dat die wat dat betreft nuttiger zijn. Dit was gewoon scoren voor het grote publiek, ik denk niet dat je iets anders had kunnen verwachten.
Rutte wist precies waar hij het over had en ik kan me heel goed vinden in veel van zijn argumenten en standpunten. Hij is een goede spreker maar dat maakt hem nog geen goede leider of misschien juist wel.
Balkenende deed het op zich niet slecht, maar is alles behalve direct en dat doet hem toch de das om denk ik.
Cohen heeft inderdaad weinig ervaring, maar weinig ervaring is natuurlijk geen excuus om te gebruiken wanneer je geen antwoord weet op vragen welke voortvloeien uit je eigen verhaal. Een debat bereidt je voor en dat heeft hij blijkbaar niet (goed) gedaan. Alsof we nu in deze moeilijke tijd genoegen moeten of kunnen nemen met een potentiële leider welke een 'excuus' mag gebruiken of dat andere dat maar even vóór hem doen. Misschien is dit niet de juiste tijd voor Cohen...
Wilders, inhoudelijk niet altijd even sterk maar hij heeft wel degelijk een hoop punten alleen zou hij deze verder moeten nuanceren, dan zou ik er meer vertrouwen in krijgen. Vanzelfsprekend vindt ik dan dat hij een plaats verdiend in de toekomstige coalitie maar ik zie nog niet echt een leider in hem. Hij heeft wel merkbaar een invloed op de integratie standpunten van de overige (rechtse) partijen en houdt hen klaarblijkelijk scherp. De PVV met Wilders als tweede partij onder de VVD met Rutte zou ik erg interessant vinden met daarbij als derde partij het CDA met uiteraard Balkenende.
Cohen zou volgens menig hier Amsterdam veiliger hebben gemaakt, Klaaswitz probeerde dat te bevestigen door middel van een rapport op de website van de gemeente zelf. Dit is als een verdachte die rechter is in zijn eigen zaak. El hombre gaf al aan dat hij een jongen van de straat is (geweest) en dat hij alles behalve waardering op kan brengen voor het gevoerde beleid van Cohen. Misschien komen El Hombre zijn uitspraken wat ongelukkig over maar het gaat toch om een persoon die hoogstwaarschijnlijk (sorry je leest mee) elke hoekje en gaatje in Amsterdam heeft gezien en genoeg kennis heeft wat betreft de gebeurtenissen in bepaalde wijken om dergelijke uitspraken te doen.
Het beleid wat Cohen heeft gevoerd in Amsterdam wil hij nu als premier of als PvdA gaan doorzetten in Nederland wat echt desastreus zal worden als we Amsterdam als voorbeeld mogen nemen. Zijn beleid kost teveel geld, wat er niet is, daarbij lost het op korte termijn niets op. Het probleem van de PvdA is dat zij of vooral Cohen de nadruk legt op een multi-culturele samenleving en het knuffelen, zoals Wilders dat tot aan vervelens toe aangaf, waarvan iedereen weet dat dat veel geld kost. Zo ligt bij Wilders de nadruk teveel op Marokkanen en moslims. Deze partijen leggen de nadruk op problemen die naar mijn inziens niet de hoogste prioriteit behoeven in deze tijd. Economie heeft hoge prioriteit bij Rutte terwijl Balkenende zich in allerlei bochten wringt om het antwoord maar te ontlopen of open te laten.
Al eens eerder heb ik in een ander topic een en ander uiteengezet wat betreft de problemen rondom allochtonen in Amsterdam. Mijn stelling in dat topic was een direct voortvloeisel uit informatie welke ik persoonlijk heb verkregen via wijkagenten, brandweermannen en grote woningbouwverenigingen als Rochdale en IJmere. Zij bevestigen namelijk dat de problemen in bijvoorbeeld het Geuzenveld, Overtoomse veld en Slotervaart de spuigaten uitlopen. Het straatbeeld gaat nog steeds achteruit, sociale voorzieningen worden aan de lopende band vernield en de kosten voor allerlei beveiligingsmaatregelen rijzen de pan uit en zijn amper te betalen. Ik bestrijd elke uitspraak in de trant van; Amsterdam is veiliger geworden. Al heeft er al een positieve stijgende lijn ingezeten in het vroege verleden dan heeft die bewerkstelliging dermate veel geld gekost dat dit niet is vol te houden en eigenlijk uitstel van executie is. Vanzelfsprekend verlangt de burger naar daadkrachtige, harde aanpak en krijgen personen als Wilders de kans om zich te profileren.
Ook in andere grote steden of stad waar de PvdA het scepter zwaait, zoals in Rotterdam, ziet men dezelfde problemen. Ook vanuit Rotterdam krijg ik dezelfde bevestigingen van dezelfde ambtenaren en woningcorporaties en het baart me zorgen.
Voor mijzelf is in ieder geval duidelijk dat ik op VVD (Rutte) ga stemmen maar goed dat wist ik al een tijdje.
Tot slot wil ik nog even melden dat ik het jammer vindt dat er geen debat is gevoerd over de oorlog in Afghanistan en Irak. Toch een punt waar het vorige kabinet om gevallen is en vooral ook een belangrijk punt is voor burgers.
Haha, uit onderzoek is gebleken dat het veiligheidsGEVOEL vergroot is. Nogal logisch als drie kwart van de bevolking crimineel is, die voelen zich wel thuis in die bende ja. De feiten laten gewoon zien dat de criminaliteit stijgt (toch?).