AndroidHealthClinic

deca en test van GS, wie heeft ervaring met deze batchnr's??

ruudje25

Novice
Waardering
0
Heren,

ik heb mijn bestelling afgehaald, te weten:

deca met lotnr: 998575 exp.: 09-2010
test met lotnr: 435285 exp.: 01-2010

nakuur clomid

Dit alles van GS

Heeft iemand ervaring met het gebruik van deze lotnr's? Met name de deca. Ik heb in het verleden nl. wat negatief commentaar gelezen hier op het forum over dit lotnr.

Ik hoor graag van jullie.

Gracias

Heb hier deca staan van een bach eerder lot:998574 .
Prima spul alleen iets wat gekristaliseerd dus elke keer heeft het wat verwarming nodig das het enigste,maar verder uitstekend resultaat.
Ik denk dat ook jou batch weinig verschilt met voorgaande lotnrs,misschien iets maar er zal nooit een giga verschil inzitten.

En persoonlijk heb ik nog niemand gesproken over slechte ervaringen met Deca,ben benieuwd wie dit geweest is

Misschien dat je na het zetten wat pijnlijke poot/kont hebt maar vd rest is het prima kwaliteit.

Ditto. GS is bangelijk goed spul, na een kuur test cypionaat van GS met 750 mg/week heb ik een bloedonderzoek laten doen...de machine kon niet bepalen hoeveel test ik in mijn bloed had, ik zat over het maximum meetbereik.

Verplaatst naar de juiste sectie. Svp op letten volgende keer.

Thoms zei:
Ik zal het bloedonderzoek (voor en na) posten als ik eens digitale camera koop. Zat ook nog op 700mg boldenone/week van GS.

Ongeacht welke dosering is het echt niet mogelijk om zo hoog uit te komen dat de waardes niet meer gemeten kunnen worden.
De tests kunnen alle waardes uitlezen OOK zeer abnormale en bij die dosering waar jij over praat zal je zeker geen max piek scoren.
Ik weet waar ik over praat m,n huisarts is al vanaf kleins af aan een goede huisvriend van ons en ik doe standaart 2 tests per jaar op HDL LDL en testosteron enz.
Ook bespreek ik alle medische zaken met hem die samenhangen met gebruik van AAS dus ik weet waar ikover praat en zal niet zomaar een mooi verhaaltje ophangen.
Ik geloof best dat je waardes hoog geweest kunnen zijn maar niet zo hoog.
Heb je btw ook je HDL en LDL laten meten en heb je ook nog een test na je kuur gedaan ivm daling van lichaameigen waardes.

Als je je uitslag wilt posten ben ik zeer benieuwd en moet je zeker doen.
bloedtests zijn altijd welkome info zeker voor mensen die niet weten waar ze naar moeten laten kijken.

BTW je kan hem toch ook gewoon scannen??

No offense...

wat moet ik doen

ik heb onlangs deca en testeron gekocht van generic suplements en nu is mij verteld dat als ik het injecteer ik een soort van ontseking kan krijgen door een te hoog alcohol gehalte en misschien een stomme vraag maar ik weet niet of ik op waterbasis of op oliebasis heb hoe ken ik dat zien thnxxxx

haantje zei:
ik heb onlangs deca en testeron gekocht van generic suplements en nu is mij verteld dat als ik het injecteer ik een soort van ontseking kan krijgen door een te hoog alcohol gehalte en misschien een stomme vraag maar ik weet niet of ik op waterbasis of op oliebasis heb hoe ken ik dat zien thnxxxx

Als ik het goed heb zijn Test E en Deca altijd op oliebasis.

generic supplements

Ik heb een vraagje heeft iemand al gekuurd met deca en testosteron van GS ik wil even weten of het wel goed spul is om mee te beginnen het is nu mijn eerste kuur en heb dit aangesmeert gekregen van iemand die er volgens mi jwel verstand van heeft.:cool:

Gebruik beide batch nr's en ik ga als een speer en voel me haantje de voorste

haantje zei:
Ik heb een vraagje heeft iemand al gekuurd met deca en testosteron van GS ik wil even weten of het wel goed spul is om mee te beginnen het is nu mijn eerste kuur en heb dit aangesmeert gekregen van iemand die er volgens mi jwel verstand van heeft.:cool:

Als je de Test maar hoger doseert dan de Deca en je een goede nakuur neemt kan het bijna niet misgaan!

Terug
Naar boven