Fitness Seller

Deca tegen schouderblessure ??

Toen ik met een bloedtest aankwam bij een dokter flipte hij em helemaal en er kwam geen bloedtest en ik moest per direct stoppen met het gebruik, heb em toen de rug toegekeerd.

ik had een jaar geleden ook zo'n kl.... schouder blessure.

Niets hielp. Weken lang bij de fysio gelopen en van alles geslikt om de pijn eruit te krijgen.

Incline press ging al helemaal niet.

Toen kreeg ik een tip van een vriend.

Ga met een lange stok (ongeveer zo lang als een bezemsteel) oefenen.
- leg je handen zo ver mogelijk op beide uiteinde van de stok en strek je armen volledig
- probeer dan in 1 beweging over je hoofd heen naar je onderrug te komen
- en weer terug (terug is lastiger)

Doe dit dagelijks een paar keer.

Ik was met een week van alle klachten af

Ps. de stok mag niet te kort zijn. Anders werkt en lukt het niet.

Greetz

Hey Jwdoetookmee ik ben nog steeds met het schema bezig merk alleen dat ik sommige oefeningen niet kan dan doen met die ...schouder maar daarvoor pak ik gewoon wat apparaten maar dan heel licht :/ Maarja die buikoefeningen zijn KILLER!! jongens die er ook altijd zijn als ik sport beginnen ze ook allemaal te doen toen ze zagen hoe snel dat werkte :) Dus zoeizo dikke thanks daarvoor!!

Maar heb jij wel eens iets gebruikt tegen je schouder blessure ofzo?

Haha np man.
En nee, ik heb nooit iets gebruikt, loop dr al jaren mee. Verleiding wordt wel groter

Toen ik met een bloedtest aankwam bij een dokter flipte hij em helemaal en er kwam geen bloedtest en ik moest per direct stoppen met het gebruik, heb em toen de rug toegekeerd.
En nadat je je kontje gaf werkte hij wel mee? :D j/k

Ga naar je huisarts dan en vraag wat over deca en je schoudersblessure

Bro als je al kijkt hoe k#$%#r moeilijk jouw huisarts doet wbt je gyno en die shit met je maag, denk je dat dat ze AAS gaan uitschrijven bij een schouderblessure? Deca wordt volgens mij nooit om die reden uitgeschreven in NL

ik had een jaar geleden ook zo'n kl.... schouder blessure.

Niets hielp. Weken lang bij de fysio gelopen en van alles geslikt om de pijn eruit te krijgen.

Incline press ging al helemaal niet.

Toen kreeg ik een tip van een vriend.

Ga met een lange stok (ongeveer zo lang als een bezemsteel) oefenen.
- leg je handen zo ver mogelijk op beide uiteinde van de stok en strek je armen volledig
- probeer dan in 1 beweging over je hoofd heen naar je onderrug te komen
- en weer terug (terug is lastiger)

Doe dit dagelijks een paar keer.

Ik was met een week van alle klachten af

Ps. de stok mag niet te kort zijn. Anders werkt en lukt het niet.

Greetz

Kan die incline bevestigen. Stok hielp bij mij overigens niet maar voor anderen weer wel, denk ook beetje afhankelijk van wat voor soort schouderblessure je hebt. Maar goed dat je er met dat relatief simpele middel van af bent geraakt. Incline ook geen probs meer ? Dat is bij werkelijk de enige waarbij ik nog klachten heb, ondanks licht trainen (18kg / dumbbell is niet veel natuurlijk). Al eens naar mijn uitvoering laten kijken, maar ligt het niet aan, meer geduld hebben denk ik.

OT: bezemsteel hoor ik goede verhalen over, het proberen waard.

• Topic Starter Topic Starter
Wejooo ik kan nog niet eens verder dan me hoofd!!
Maar het is het proberen waard!! Vielen Dank:)

Terug
Naar boven