lifestyle66
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 103
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat betaal je toch via eigen risico? wat boeit het hem danToen ik met een bloedtest aankwam bij een dokter flipte hij em helemaal en er kwam geen bloedtest en ik moest per direct stoppen met het gebruik, heb em toen de rug toegekeerd.
Toen ik met een bloedtest aankwam bij een dokter flipte hij em helemaal en er kwam geen bloedtest en ik moest per direct stoppen met het gebruik, heb em toen de rug toegekeerd.
Hey Jwdoetookmee ik ben nog steeds met het schema bezig merk alleen dat ik sommige oefeningen niet kan dan doen met die ...schouder maar daarvoor pak ik gewoon wat apparaten maar dan heel licht :/ Maarja die buikoefeningen zijn KILLER!! jongens die er ook altijd zijn als ik sport beginnen ze ook allemaal te doen toen ze zagen hoe snel dat werkteDus zoeizo dikke thanks daarvoor!!
Maar heb jij wel eens iets gebruikt tegen je schouder blessure ofzo?
Meeste weten er helemaal niks vanaf maar deca word wel soms gegeven maybe dat die er wat overweet, je gaat toch niet zomaar zonder begeleiding deca gebruiken
En nadat je je kontje gaf werkte hij wel mee?Toen ik met een bloedtest aankwam bij een dokter flipte hij em helemaal en er kwam geen bloedtest en ik moest per direct stoppen met het gebruik, heb em toen de rug toegekeerd.
j/kGa naar je huisarts dan en vraag wat over deca en je schoudersblessure

ik had een jaar geleden ook zo'n kl.... schouder blessure.
Niets hielp. Weken lang bij de fysio gelopen en van alles geslikt om de pijn eruit te krijgen.
Incline press ging al helemaal niet.
Toen kreeg ik een tip van een vriend.
Ga met een lange stok (ongeveer zo lang als een bezemsteel) oefenen.
- leg je handen zo ver mogelijk op beide uiteinde van de stok en strek je armen volledig
- probeer dan in 1 beweging over je hoofd heen naar je onderrug te komen
- en weer terug (terug is lastiger)
Doe dit dagelijks een paar keer.
Ik was met een week van alle klachten af
Ps. de stok mag niet te kort zijn. Anders werkt en lukt het niet.
Greetz