XXL Nutrition

Decakuur tegen een schouderblessure

Ja klopt. Ik heb wel eens glucosamine gebruikt en het schijnt te helpen. alleen ik ging ervan uit dat deca een wondermiddel zou zijn voor mijn schouder. Tot op zekere hoogte dus.

Ligt er ook aan wat de pijn veroorzaakt maar 125 mg is niet heel veel, zeker niet als je het weer teniet doet met masteron. Misschien als je meer deca (zonder mast) pakt dat het wel helpt.

He man! Inmiddels heb ik er zo goed als geen last meer van. De cable fly is wel tricky nog steeds, die kan wel zeer gaan doen. Dus die doe ik dan maar wat lichter en heel langzaam. Er is verder goed omheen te trainen. Qua kracht en volume is er in ieder geval geen verschil meer met rechts.

Super om te horen hopelijk kom ik er ook zo goed vanaf mijn linker schouder is zo instabiel kan hem wel 15x terug in de kom duwen doordat het labrum gescheurd is en is erg pijnlijk maar nog even doorbijten operatie komt eraan :) thx voor je reactie top

Ligt er ook aan wat de pijn veroorzaakt maar 125 mg is niet heel veel, zeker niet als je het weer teniet doet met masteron. Misschien als je meer deca (zonder mast) pakt dat het wel helpt.

Ja dat denk ik ook. Ik ga de mast wat verlagen. thx.

Trouwens; Is testosteron slecht voor de aanhechtingen?

Terug
Naar boven