Fitness Seller

deca+winstrol of deca+testo

ilkay

Cool Novice
Waardering
0
goeden mensen,

ik overweeg nu om een kuurtje te gaan gebruiken ik dacht eerst aan deca only maar na zoveel reacties te hebben gekregen van mensen hier en na wat topics te hebben gelezen ben ik op een andere gedachte gekomen ik denk nu

aan een deca+ winstrol

of een deca + testo

wat zal het verschil tussen deze 2 kuren zijn en met welke kuur zal ik
droge mooie spieren krijgen,en wil wat droger worden
het wordt me eerste kuur dus alle reacties zijn welkom

alvast bedankt jongens

24 jaar
86 kilo
bF%17

• Topic Starter Topic Starter
ze hebben me verteld dat het voor de eerste keer 8 weken wel goed is

zijn allebei wel leuke kuurtjes. maar ik weet bijna zeker dat iedereen hierso je de deca/testo kuur aanraden zal. de deca met winstrol is in mijn ogen wel een kuur met minder bijwerkingen. je kan ook kiezen voor een test only dan doe je gewoon 500mg test enanthaat per week en dan 10 weken lang, deca bewaren voor volgende kuur. het is net wat je wil. iniedergeval succes

ga je toch voor de combi deca en test dan zou ik het zo doen
week 1-10 250mg test enanthaat
week 1-8 200mg deca durabolin
week11-14 nakuur nolvadex

Wat d8 je van test+winny

Maar dat vroeg je niet,
Dan moet je gaan met Deca en Testo uiteraard

michaello zei:

Ziet er ok uit. Alleen je nakuur in week 12 beginnen ivm de enanthaat esther!

als je geen deca d*ck wilt hebben zou ik zeker geen deca only doen dus deca testo is heeeeerlijk:D

waarom wil iedereen perse een deca only? je bent veel beter af met test/winstrol..

als je BTW deca en winstrol doet dan doe je maar 6 weken winstrol normaal,als je dan 8 weken deca doet dan zit je in totaal met 5 weken enkel deca in je lichaam!!! niet goed voor je libido homie...

zou test/winny doen alsk jou was...

Test is en blijft de basis.

michaello zei:

hier sluit ik me helemaal bij aan!
Ik heb 2 jaar geleden ook een deca/winstrol kuur gehad maar dit zet echt geen zoden aan de dijk!! Ik werd er wel ongelovelijk sterk van, maar ben daar niet veel van gegroeid.. je Zou bovenstaande kunnen proberen of een winstrol only is ook een optie. Een goede vriend van mij is daar nu ook mee bezig en is daar bijna 5 kg van gegroeid en veel droger geworden.;)

sportslive zei:
hier sluit ik me helemaal bij aan!
Ik heb 2 jaar geleden ook een deca/winstrol kuur gehad maar dit zet echt geen zoden aan de dijk!! Ik werd er wel ongelovelijk sterk van, maar ben daar niet veel van gegroeid.. je Zou bovenstaande kunnen proberen of een winstrol only is ook een optie. Een goede vriend van mij is daar nu ook mee bezig en is daar bijna 5 kg van gegroeid en veel droger geworden.;)

Winstroll only is totaal iets anders dan een test/deca kuur!
Kan je niet vergelijken met elkaar

ironmike86 zei:
waarom wil iedereen perse een deca only? je bent veel beter af met test/winstrol..

als je BTW deca en winstrol doet dan doe je maar 6 weken winstrol normaal,als je dan 8 weken deca doet dan zit je in totaal met 5 weken enkel deca in je lichaam!!! niet goed voor je libido homie...

zou test/winny doen alsk jou was...

DHT angst he...

Terug
Naar boven