XXL Nutrition

Deca

jah neem dan ook iets aan he, als je deca wilt combineren met tren kan je voor je coïtusleven er maar beter voor zorgen dat je er veel test bij zet.
maar 2 19-nor androgenen met elkander combineren vind ik zoiezo geen goed idee

nou dr testo: was gister op stap in reuzenland leek t wel. waar ik aangaande kuren t ene na t andere domme advies kreeg.
groot worden is makkelijk, groot blijven is de kunst

Nee hoor,ik ben helemaal clean dus dat is het niet.

Ik vind het gewoon erg vervelend dat er iemand komt die MIJN naam kopieert en er 2 letters voorzet!

Ik gaf het al in ander topic aan.....het is gewoon klote dat iemand niet origineel kan zijn en zelf effe een strakke naam verzint...

Dan verkondig je ook nog eens een hoop bullshit want je weet er geen reet van en schermt met je vriendje die weer bevriend is met meneer Yates en er ook geen reet vanaf weet blijkbaar......straks denken mensen dat ík die onzin verkondig als ze jouw naam zien staan......zwaar k*t dus.

damn testo, moet wat karma verspreiden voor ik jou weer wat kan geven :D

Hmm,jij bent dus ook weer zo'n gierige Belg die amper karma weggeeft?:D

de meesten van dat soort "vrienden" hebben zichzelf hrt gegeven @1000mg test! ;)

• Topic Starter Topic Starter
Testo zei:
Nee hoor,ik ben helemaal clean dus dat is het niet.

Ik vind het gewoon erg vervelend dat er iemand komt die MIJN naam kopieert en er 2 letters voorzet!

Ik gaf het al in ander topic aan.....het is gewoon klote dat iemand niet origineel kan zijn en zelf effe een strakke naam verzint...

Dan verkondig je ook nog eens een hoop bullshit want je weet er geen reet van en schermt met je vriendje die weer bevriend is met meneer Yates en er ook geen reet vanaf weet blijkbaar......straks denken mensen dat ík die onzin verkondig als ze jouw naam zien staan......zwaar k*t dus.

Man man, waar jij zo'n probleem van maakt zeg ..... Ik gebruik testo al heel lang als nickname. Jij bent hier nu testo en ik drtesto. Zo erg? En als je het dan toch allemaal zoveel beter weet, zeg jij me dan eens wat een goed kuurtje zijn zou.... alle advies is welkom.Daarom heb ik me hier ook geregistreerd.Heb al van alles geprobeerd, ben nu zo'n 5j bezig met trainen.Eerste kuurtje was met de simpele deca50 in combinatie met een testex en wat winstrol.De jaren erna heel wat andere produkten gaan gebruiken.5j terug was m'n gewicht amper 61kg voor iemand van 1m82.Nu vorig jaar wat ge-experimenteerd, british dragon, gs enz.En uiteindelijk op 1j tijd van 72kg naar 86 gegaan.De testo in m'n bloed lag beetje heel hoog bij laatste controle, vandaar zou ik het ook liever wat minder gaan gebruiken.
Yow

Nope, hij beweert al 10j aan het kuren te zijn, non stop... En al 10j geen testo genomen te hebben.Enige wat hij gebruikt is deca, masteron, trenbolone, anavar,... Kerel weegt 123kg, 6%vet.Traint niet met heel zware gewichten, maar traint op spanning.
Uiteraard zal hier wel heel wat negatieve kritiek op komen zoals gewoonlijk en mijn antwoord daarop nu al is : kom dan zelf eens naar Belgie kennis maken met hem :-) Kan enkel zeggen wat hij mij verteld natuurlijk ;-)

Grtz

@dr testo: wat wil je nu horen hoe knap t is dat je met 1,82meter van 61kg naar 86kg bent gegaan?
moet er eerder om lachen...
testo te hoog in je bloed, daarom minder gebruiken??

en die vriend van je, weet niet hoe lang ie is maar 123kg voor iemand die al 10jaar bezig is, ook daarom moet ik keihard lachen. het feit dat ie geen test tezamen met 10jaar nonstop kuren geeft al aan dat ie niet echt bijster snugger is.

verder doe maar lekker tren en deca....kun je lekker enkele maanden niet meer spelen met je derde beentje

Is dat zo bijzonder dan ben zelf ook 1.80 en woog 62 kilo, ben na 2 jaar goed eten trainen en rusten ook op de 83 (17 % vet) zonder kuur. Ik ben zelf geen kenner op het as gebied maar vind 85 pas een gewicht dat je een beetje over die spullen gaat nadenken. Mijn mening, maar wens je wel veel massa toe.

powerliften zei:
Is dat zo bijzonder dan ben zelf ook 1.80 en woog 62 kilo, ben na 2 jaar goed eten trainen en rusten ook op de 83 (17 % vet) zonder kuur. Ik ben zelf geen kenner op het as gebied maar vind 85 pas een gewicht dat je een beetje over die spullen gaat nadenken. Mijn mening, maar wens je wel veel massa toe.

17% vet behoorlijk veel, ik 6%. Toch bedankt voor de reaktie.

dennis999 zei:
@dr testo: wat wil je nu horen hoe knap t is dat je met 1,82meter van 61kg naar 86kg bent gegaan?
moet er eerder om lachen...
testo te hoog in je bloed, daarom minder gebruiken??

en die vriend van je, weet niet hoe lang ie is maar 123kg voor iemand die al 10jaar bezig is, ook daarom moet ik keihard lachen. het feit dat ie geen test tezamen met 10jaar nonstop kuren geeft al aan dat ie niet echt bijster snugger is.

verder doe maar lekker tren en deca....kun je lekker enkele maanden niet meer spelen met je derde beentje

Zoals ik al zei kom eens kennis maken maken met hem en zeg het hem eens zelf ipv via een toetsenbord....hmm

Wat betreft mijn "derde beentje" m'n vriendin zal er wel mee spelen, geen zorgen maken...

En de tren in combinatie met deca, 't was maar een vraag hé ...

dr testo 6%bf is idd best netjes met 86kg. ik ben ben 2cm langer maar weeg wel 9kg zwaarder en heb 13%bf en gebruik ook geen deca of testo of iets. die tijd komt wel:D maar ik zou naast deca altijd testo zetten. of tren met testo niet deca en tren.suc6

DrTesto zei:
Thanks....

Goede site, vervelende leden...

Mij zie je hier niet meer :-)

Ciao

Mja....je bent toch geen wijf?

Een beetje kritiek moet je kunnen handelen hoor.

Maar als je al weg bent hoef ik dus ook niet meer te vertellen wat je beter zou kunnen doen...

Terug
Naar boven