Fitness Seller

Sticky Deel hier Supermarkt aanbiedingen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik haal vaak Kidneybonen van Appie. kost iets van 60 ct (uitlekgewicht 250g)

Koop gewoon een goed koksmes en leer snijden. Kost je een 1 minuut om een paar tomaten, een aubergine, courget en ui te snijden voor ratatouille.

Goedkoper, gezonder, makkelijker, lekkerder. Je kan het ook prima invriezen, nog makkelijker.

Koop gewoon een goed koksmes en leer snijden. Kost je een 1 minuut om een paar tomaten, een aubergine, courget en ui te snijden voor ratatouille.

Goedkoper, gezonder, makkelijker, lekkerder. Je kan het ook prima invriezen, nog makkelijker.
Ratatouille is zo lekker!

Vaak ook als verspakket te koop.

Diepvriesgroente zijn vaak wel goedkoop, makkelijk en vers.

Is niet duur toch? @makro

Bijlagen

• Screenshot_20230912_212633_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20230912_212633_Samsung Internet.jpg
    113,8 KB · Weergaven: 77
+ btw is €7
Bij de lidl is het €8/kg
Het is €6,53 inc btw
Staat er letterlijk bij :D

Prima kip, ik haal em al maanden. Maar verhit em niet tot boven de 70 ° C want dan wordt ie droog en loopt ie leeg.

64°C is het magische getal. Of 62°C in de oven.

Koop een vacumeermachine en sous vide stick en je hebt altijd perfecte niet-droge kip. Je kan het dan ook prima garen en de vacuumzak daarna meteen in je vriezer tyfen zodat je altijd gegaarde juicy back-up kip in je vriezer hebt liggen. Nacht ervoor eruit halen, ff tikkie in je pan en voila.

Of als de kip nog half bevroren is dunne plakjes snijden voor over je brood of salade.

Pro move

Het is €6,53 inc btw
Staat er letterlijk bij :D

Prima kip, ik haal em al maanden. Maar verhit em niet tot boven de 70 ° C want dan wordt ie droog en loopt ie leeg.

64°C is het magische getal. Of 62°C in de oven.

Koop een vacumeermachine en sous vide stick en je hebt altijd perfecte niet-droge kip. Je kan het dan ook prima garen en de vacuumzak daarna meteen in je vriezer tyfen zodat je altijd gegaarde juicy back-up kip in je vriezer hebt liggen.
Pro move
Dat is mij echt veel te veel moeite :roflol:

Ja dat is het dus juist niet als je meteen massa maakt ;).

In de sous vide als je 's avonds op de bank een serie kijkt. 3 batches, vriezer vol kip. Kost je 2 uur
Bak het nu terwijl ik de rest van mn eten maak. Goede tip, zal vast lekker zijn, maar niet iedereen zit daar op te wachten ;)

Terug
Naar boven