Fijn dat je me accepteert. Ik weet hoe moeilijk dat voor sommige mensen is.Ik snap het, maakt niet uit. Je bent goed zoals je bent. Je hoeft geen aandacht te zoeken.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fijn dat je me accepteert. Ik weet hoe moeilijk dat voor sommige mensen is.Ik snap het, maakt niet uit. Je bent goed zoals je bent. Je hoeft geen aandacht te zoeken.
Tuurlijk maatje, we accepteren @Seth_fit hier toch ook allemaal??Fijn dat je me accepteert. Ik weet hoe moeilijk dat voor sommige mensen is.
Zijn er al een tijdje. Zijn nog een paar merken die ze maken. Ligt ook bij jumbo en poiesz wat ik zo weet.
Interesting. Meer galia of cantaloupe?De waikiki meloenen zijn er weer (slechts paar maanden per jaar beschikbaar).
Top meloenen.
Zoet en heel bloemerig qua smaak.
![]()
![]()
Nu €2 per stuk bij de Lidl, cheapy dus. Ze zijn nu al lekker maar na kzou ze nog een dag of 4 laten rijpen.
Qua smaak bedoel je?
Smaak iddQua smaak bedoel je?
Zoet als een galia maar dan 'bloemig'. Aparte smaak. Als ie goed rijp is mijn favo meloen.
Welke meloen is het zoetst van allemaal?Qua smaak bedoel je?
Zoet als een galia maar dan 'bloemig'. Aparte smaak. Als ie goed rijp is mijn favo meloen.
Vraag het aan je AI, die van mij zegt dat die ook een Brix waarde van 14 heeft.
Ja zal best maar ze zijn vrijwel nooit goed rijp.Vraag het aan je AI, die van mij zegt dat die ook een Brix waarde van 14 heeft.