AndroidHealthClinic

Sticky Deel hier Supermarkt aanbiedingen.

• Topic Starter Topic Starter
Jumbo proteïne drink 1€ ipv 1,70 meende ik.

• Heart
Waarderingen: AK
Iemand ooit de 50 cent aan biedingen gezien bij de Lidl? meestal alleen rommel wat ze verkopen. Maar vandaag zag ik dat ze dat ook bij het vlees doen. Zojuist 2 kilo drumsticks meegenomen voor 50 cent per kilo

Iemand ooit de 50 cent aan biedingen gezien bij de Lidl? meestal alleen rommel wat ze verkopen. Maar vandaag zag ik dat ze dat ook bij het vlees doen. Zojuist 2 kilo drumsticks meegenomen voor 50 cent per kilo
Maatje van mijn zoon werkt naast school bij de Lidl. hij zei laatst dat als de winkel open gaat al een run is op die producten.

Nice! Kzou het wel dezelfde dag nog garen.
Vooral als het gemarineerd is.

Zijn dat producten die bijna over datum zijn? Bij ons heeft de Jumbo zo'n soort bak en haal ik soms heel goedkoop veel vlees of vis.

Zijn dat producten die bijna over datum zijn? Bij ons heeft de Jumbo zo'n soort bak en haal ik soms heel goedkoop veel vlees of vis.
Zou je wel denken ja. Maar ik heb een paar maanden geleden van die mini pizzas meegenomen voor de kinderen. En die waren nog meer dan een jaar houdbaar.
Deze kip is goed tot vandaag

Tot of tot en met?
Daar willen ze nog wel eens mee kloten namelijk.
Tot vandaag is meestal houdbaar t/m gister.

De structuur van de Kvarg is erop achteruit gegaan door de nieuwe 'creamy' formule. Sad

echt heel jammer dat het nu een “creamy” formule heeft. Echt niet lekker meer.
de Hipro stracciatella pak ik voortaan,deze is net zo dik als de oude van lindahls.

Aldi week 43

Schermafdruk van 2023-10-24 18-47-59.png

Terug
Naar boven