XXL Nutrition

Sticky Deel hier Supermarkt aanbiedingen.

Voor vegans, vega's, vleeseters en in het bijzonder voor @Japio :D

Zijn er nog goede aanbiedingen dan? Ik baseerde mijn avondeten eerst vooral op wat er in de bonus was. Maar de laatste tijd zijn er nooit meer echt goede aanbiedingen imo.

Ehrman high protein pudding 2 voor 1,99 bij Vomar.

Zijn er nog goede aanbiedingen dan? Ik baseerde mijn avondeten eerst vooral op wat er in de bonus was. Maar de laatste tijd zijn er nooit meer echt goede aanbiedingen imo.
De Coop waar ik nu regelmatig kom prijst regelmatig oa vlees en vleeswaren tegen de houdbaarheid af met 50% stickers, daar kan geen aanbieding tegenop.

Met een wat ruimte in de vriezer kan je daar best wat van maken.

De Coop supermarkten gaan wel allemaal verdwijnen.

• Like
Waarderingen: Pren
  • Topic Starter Topic Starter
Morgen kun je snijbonen eten met rundergehakt en vla 😋

Morgen kun je snijbonen eten met rundergehakt en vla 😋
Die rundergehakt is wel een redelijke deal om een flinke hoeveelheid Bolognese of Chili te maken.

Sowieso wat Mutti inslaan.

Prei is lekker met een dressing.

Waarschijnlijk is de meeste winst te maken met een goedkope bron van eiwitten en dan heb je het al snel over een Allochtoons Abattoir. Of diepvries kip of koolvis.

650g Calvé Pindakaas a 3,- bij Aldi deze week (22)

Laatst bewerkt:
De Coop waar ik nu regelmatig kom prijst regelmatig oa vlees en vleeswaren tegen de houdbaarheid af met 50% stickers, daar kan geen aanbieding tegenop.

Met een wat ruimte in de vriezer kan je daar best wat van maken.

De Coop supermarkten gaan wel allemaal verdwijnen.
Als de Coop dingen met 50% korting verkopen zijn ze nog duurder dan de concurrentie ;)

AH Hollandse nieuwe 2 st €1,79
Haring bij de supermarkt, net als de meeste vis, ik zou het niet doen. Het verschil met een goede visboer is echt enorm.

Als het puur gaat om de eiwitten en vetten en je doet het toch in een salade oid, dan heb ik niets gezegd.

Haring bij de supermarkt, net als de meeste vis, ik zou het niet doen. Het verschil met een goede visboer is echt enorm.

Als het puur gaat om de eiwitten en vetten en je doet het toch in een salade oid, dan heb ik niets gezegd.
AH heeft altijd goede HN. Hoef je je geen zorgen om te maken

Mijn twijfel is enorm en verwachting laag, mogelijk wint de nieuwsgierigheid het morgen als ik langs een AH kom.

Of je hebt een heel slechte visboer? :D
Nee hoor, hier zijn er twee vlakbij. Maar waarom €3,-p/st betalen ?
Zijn alleen ~uur voor aankoop uit pekel gehaald en schoongemaakt.

Nee hoor, hier zijn er twee vlakbij. Maar waarom €3,-p/st betalen ?
Zijn alleen ~uur voor aankoop uit pekel gehaald en schoongemaakt.
In mijn ervaring haalt supermarktvis in het algemeen en haring in het bijzonder het nooit bij die van een goede visboer.

Dan liever 1 haring voor de smaak bij de visboer en de rest aanvullen met diepvriesvis, pangasius en weet ik het wat bij de supermarkt. Lidl heeft soms van die hele ingevroren vis of zakken met sardientjes, prima om iets mee te doen.

In mijn ervaring haalt supermarktvis in het algemeen en haring in het bijzonder het nooit bij die van een goede visboer.

Dan liever 1 haring voor de smaak bij de visboer en de rest aanvullen met diepvriesvis, pangasius en weet ik het wat bij de supermarkt. Lidl heeft soms van die hele ingevroren vis of zakken met sardientjes, prima om iets mee te doen.
Ik haal alleen zgn Groene Haring bij de visboer. Deze zijn later gevangen en minder lang in de pekel geweest.
btw; AH is geen Nettorama of zo.

Ik haal alleen zgn Groene Haring bij de visboer. Deze zijn later gevangen en minder lang in de pekel geweest.
btw; AH is geen Nettorama of zo.
Groene haring, die term kende ik niet, dankje!

Misschien heb ik het wel eens gehad onder een andere naam of zonder te weten wat het precies was.

Gewoon vatharing halen bij de visboer. Zelf schoonmaken. Met een beetje mazzel heb je die voor 1 a 1,5 euro per stuk.

Voor wie een Dekamarkt in de buurt heeft
Zondag 19 juni tm zaterdag 25 juni
Screenshot_20220616-200727_Chrome.jpg

Terug
Naar boven