AndroidHealthClinic

Defqon.1 Festival 12 Juni '10

• Topic Starter Topic Starter
Zo, net pas dit gedeelte van het forum ontdekt, whehe. Ik ben ook aanwezig! Had verwacht dat Charly en Theo main af zouden sluiten, maar volgens de twitter van Charly gaat dit toch niet gebeuren. Verwacht nu dat de Noisecontrollers afsluiten.

1e Defqon, en gruuuwelijk veel zin in. Maar eerst vanavond in een lokale kroeg Crypsis, Ran-D en Wildstylez bewonderen. Het festivalseizoen open ik met Emporium (29 mei Wijchen)

---------- Toegevoegd om 16:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:44 ----------

Paar jaar geleden had Showtek de anthem, maar stond vroeg op de avond als ik me niet vergis. Dus dit is niet per se een regel. Hoe wil je het anders oplossen: hardstyle -> early rave(charly&theo) -> hardstyle.
Denk dat Noisecontrollers met hardere hardstyle + hardcore platen iets logischer is na de early rave

GVD schandknaap.. ik zeg toch uit een betrouwbare bron.. en alsnog ****ing de "hardstyle professor" uithangen. :o

Wildstylez sluit af. Puntuit. :)

"Betrouwbare bron", die hoor je overal. Wie is je bron? Ik VIND het best vreemd dan.. Ik neem iig aan dat charly&theo gewoon hun eigen style draaien, en zo ook Wildstylez, wat dus de volgorde niet echt kloppend maakt.. Maargoed.. we zullen zijn

Wildstylez is een mix van jump en happy.

Goede hardstyle is in mijn ogen nog altijd afkomstig van de donkey rollers en zany.

Die happy shit is op het begin ook wel leuk, maar naarmate het later word moet de hardstyle alleen maar harder worden.

De mannen die echt hard kunnen knallen: noisecontrollers, deepack, alpha*, the prophet en Zany.
Dat word dus veel in de blue bivakeren met defqon.

Ben trouwens ook benieuwd naar frontliner zijn 1e live optreden!

PSYKO PUNKZZZ LIVEEEE !! Oh oh nog een ruime maand, ik weet dat ik zo hard los zal gaan :D

Het gerucht dat NC gaat afsluiten is ook lekker hardnekkig. Zou imo ook redelijk logisch zijn, NC krijgen waarschijnlijk een X-qlusive dus die zullen ook wel lekker gehyped moeten worden.

Verdomme, Wildstylez gaat afsluiten.

Ik ben op zoek naar kaartjengs, normale prijs, voor vriendjengs van me. Iemand interesseng? Doe effeng Pbjeng. Jwz.

Heb inmiddels voor mezelf wel kaarten, voor mijn verjaardag één van broeder spierpijn cadeau gekregen. Zoek er nog wel twee, hoeft niet voor de normale prijs als het maar betrouwbaar is.

Aanwazig. Zal m'n eerste Defqon worden.

Hele dag blue. Laat de dagjesmenseng maar lekker de Scantraxxxzzzzz main stage bevolken. Heb ik meer ruimte om van ekte hardstyle te genieten.

Laatst bewerkt:
t*ring kaartjes kosten nu 200 eu

Aanwazig. Zal m'n eerste Defqon worden.

Hele dag blue. Laat de dagjesmenseng maar lekker de Scantraxxxzzzzz main stage bevolken. Heb ik meer ruimte om van ekte hardstyle te genieten.

dagjesmensen?? hoeveel dagen denk jij daar te blijven?

Pff, iedereen komt altijd naar mij toe voor kaartjes.. wtf. Ga zelf op marktplaats zoeken, moederneukers. :mad:

Nog 2 weekiess!! :D

Terug
Naar boven