- Waardering
- 134
Allicht heb ik nog wel een kaartje voor je.. Ik laat het nog wel even weten, gewoon voor de normale prijs natuurlijk.
Dat zou erg vet zijn!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Allicht heb ik nog wel een kaartje voor je.. Ik laat het nog wel even weten, gewoon voor de normale prijs natuurlijk.
Zo, net pas dit gedeelte van het forum ontdekt, whehe. Ik ben ook aanwezig! Had verwacht dat Charly en Theo main af zouden sluiten, maar volgens de twitter van Charly gaat dit toch niet gebeuren. Verwacht nu dat de Noisecontrollers afsluiten.
1e Defqon, en gruuuwelijk veel zin in. Maar eerst vanavond in een lokale kroeg Crypsis, Ran-D en Wildstylez bewonderen. Het festivalseizoen open ik met Emporium (29 mei Wijchen)
---------- Toegevoegd om 16:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:44 ----------
Paar jaar geleden had Showtek de anthem, maar stond vroeg op de avond als ik me niet vergis. Dus dit is niet per se een regel. Hoe wil je het anders oplossen: hardstyle -> early rave(charly&theo) -> hardstyle.
Denk dat Noisecontrollers met hardere hardstyle + hardcore platen iets logischer is na de early rave

Wildstylez is een mix van jump en happy.
Goede hardstyle is in mijn ogen nog altijd afkomstig van de donkey rollers en zany.
Verdomme, Wildstylez gaat afsluiten.
Ik ben op zoek naar kaartjengs, normale prijs, voor vriendjengs van me. Iemand interesseng? Doe effeng Pbjeng. Jwz.
Heb inmiddels voor mezelf wel kaarten, voor mijn verjaardag één van broeder spierpijn cadeau gekregen. Zoek er nog wel twee, hoeft niet voor de normale prijs als het maar betrouwbaar is.

Doe ik met je meeAanwazig. Zal m'n eerste Defqon worden.
Hele dag blue. Laat de dagjesmenseng maar lekker de Scantraxxxzzzzz main stage bevolken. Heb ik meer ruimte om van ekte hardstyle te genieten.

jeetje.
Aanwazig. Zal m'n eerste Defqon worden.
Hele dag blue. Laat de dagjesmenseng maar lekker de Scantraxxxzzzzz main stage bevolken. Heb ik meer ruimte om van ekte hardstyle te genieten.
loldagjesmensen?? hoeveel dagen denk jij daar te blijven?
dagjesmensen jwtdagjesmensen?? hoeveel dagen denk jij daar te blijven?