- Waardering
- 325
- Lengte
- 1m93
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er waren gewoon zoveel chicks dat een buffel snel opviel.XD
Ik zag trouwens wel een gast die had een gruwlijk bovenlichaam, een extreem laag vetpercentage. Hij had alleen benen net zo dik als een straatlantaarnpaal ahhahhahahahhaha wat een nerd

Er waren gewoon zoveel chicks dat een buffel snel opviel.XD
Ik zag trouwens wel een gast die had een gruwlijk bovenlichaam, een extreem laag vetpercentage. Hij had alleen benen net zo dik als een straatlantaarnpaal ahhahhahahahhaha wat een nerd

Ik weet niet maar waar zie je nou een buffel dit zijn gewoon iets bredere gasten!
Stats: 1m93 71kg -
Wat zou die over jou gedacht hebben?![]()
Nerd? Bewijs jezelf maar eerst eens alvorens zulke uitspraken te doen
En nee, ik was niet op defqon...

Nope benen zijn in verhouding, maar nog geen tijd gehad meer pics te posten. Als je in een jeansstore alleen nog maar de twee wijdste modellen g-star broeken past, dan weet je denk al genoeg...
Waar ik meer op afknap is, dat je iemand een nerd noemt die je:
A) niet kent;
B) die fysiek verder is dan jij (althans dat geef jij zelf toe); en
C) dat je zo'n held bent om achteraf een reactie te posten op het internet, anders dan hem fysiek te confronteren met zulke uitspraken...
Vind internethelden zo triest. Laten we eerlijk zijn, jij hebt nog een erg lange weg te gaan, dat is absoluut niet erg want die weg heeft iedereen afgelegd, maar ga aub niet zo interessant doen vanachter je beeldschermpje...
Helemaal niets, ik val niet op een negatieve manier op.
En mijn benen zijn tenminste in verhouding. De benen van een gemiddelde persoon zijn nog groter.
Liever zo als ik nu ben dan alleen een groot bovenlichaam.
Ben jezelf ook zo? Zon Johnny Bravo's? In je foto gallery heb je ook alleen maar een foto van je bovenlichaam staan.
Ik weet vanmezelf dat erg me best doe en dan vind ik dat als ik zeker 25 minder weeg en meer squat dan hij dat ik hem mag uitlachen![]()
mong**l, je bent een superecto, je kan amper zien dat je traint en dan ga je zo'n uitspraak tegen een monster doen. Dat kan inderdaad alleen maar op het internet ja
.
Ik doe zon uitspraak alleen maar omdat hij zelf zon uitspraak tegen mij doet.
Maargoed, heb je hem wel eens in het eecht gezien? misschien is hij wel een kei in fotoshoppen of gebruikt hij iemand anders zijn lichaam oid. Dit kan ook allemaal op internet.
Ik bedoelde alleen maar met mijn eerste post dat die gast die ik daar had gezien, iemand met een huge upperbody en de poten van een 5 jarige dan mag iedereen in deze wereld hem uitlachen want dan is het gewoon een mong**l. Als mensen op een bodybuilding forum dat niet inzien dan mag je van mij op de zelfde stapel![]()
Nope benen zijn in verhouding, maar nog geen tijd gehad meer pics te posten. Als je in een jeansstore alleen nog maar de twee wijdste modellen g-star broeken past, dan weet je denk al genoeg...
Waar ik meer op afknap is, dat je iemand een nerd noemt die je:
A) niet kent;
B) die fysiek verder is dan jij (althans dat geef jij zelf toe); en
C) dat je zo'n held bent om achteraf een reactie te posten op het internet, anders dan hem fysiek te confronteren met zulke uitspraken...
Vind internethelden zo triest. Laten we eerlijk zijn, jij hebt nog een erg lange weg te gaan, dat is absoluut niet erg want die weg heeft iedereen afgelegd, maar ga aub niet zo interessant doen vanachter je beeldschermpje...
. Anders krijg je zon reactie natuurlijk terug
.Heb jij hem uitgelachen? Ook recht is zijn gezicht?

Nee. Op dat moment genoot ik gewoon van de muziek. Die gast viel me alleen op.
Als je op zon feest een chick ziet die enorm lelijk is ga je die toch ook niet in het echt uitlachen? Echter kun je gerust op een forum zeggen dat er echt een enorm lelijke chick was![]()
Hoe je het ook wendt of keert, je maakt jezelf met zulke reacties meer belachelijk dan dat je mij maakt...
Ik: lid 2003
Jij: lid 2010
Wie is er denk geloofwaardiger in zijn uitspraken?
En fotoshop? Als er hier mensen gisteren op Pleasure Island waren, dan hebben die mij vast wel gezien bij de Hardstyle
Ga je zelf nu verder belachelijk maken... Of geef je de strijd op?
Als ik echt een trol zie, lach ik die ook gewoon in het "echt" uit hoor. Smoesjes zoals genieten van de muziek zijn onzin, aangezien die persoon wel dusdanig is opgevallen. Dan deze persoon zo vermelden op het internet vind ik een beetje lafjes. Achja iedereen zijn mening.

Hoe was pleasure island?Hoe je het ook wendt of keert, je maakt jezelf met zulke reacties meer belachelijk dan dat je mij maakt...
Ik: lid 2003
Jij: lid 2010
Wie is er denk geloofwaardiger in zijn uitspraken?
En fotoshop? Als er hier mensen gisteren op Pleasure Island waren, dan hebben die mij vast wel gezien bij de Hardstyle
Ga je zelf nu verder belachelijk maken... Of geef je de strijd op?