Fitness Seller

Defqon 2012

DutchLifter

Advanced Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Waardering
42
Lengte
1m73
Dus wie van DBB gaat er dit jaar naar Defqon!!?
Ik heb zowiezo al mijn zaterdag kaartjes binnen :D[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik :o 5e keer... maar ga absoluut niet meer op de main staan. K*t volk daar.

• Topic Starter Topic Starter
:banana:

Wordt me 1ste keer, verwachtingen zijn hoog :D

Ga wel, maar de nieuwe locatie is toch minder vindt ik.

Wel een mooie foto. Vuurwerk was vorig jaar toch er mooi?

Het enige waar die mensen die daar staan voor komen is ook het kwartiertje vuurwerk op het eind.. Cameratje in de hand en filmen maar :o

7e keer alweer..:banana: Vorig jaar was inderdaad minder, als het dit jaar achteraf weer niet bevalt, is het voorlopig mijn laatste keer :rolleyes:

Zou mijn 8e worden volgens mij maar ga niet meer. K*t lokatie vergeleken met het strand en teveel hype en commercieel gedoe. Op naar Decibel en Dominator :)

2006 geweest..wen iedereen veel plezier. vond het toen wel geweldig maar net te lang voor mij (uurtje of 14 ofzo...met volle bussen vroeg vertrokken?)

vorig jaar geweest en dat is ook me laatste keer dat ik naar defqon ga.

wat een k*t feest.

- lokatie is helemaal k*t.. wil je naar een andere tent lopen dan ben je 10minuten verder..
- 60% is buitenlands en weten niet eens wat hardstyle is..
- dagjesmensen die het cool vinden om naar defqon te gaan..
- meeste geld wat je betaald voor je ticket gaat naar het vuurwerk wat je aan het einde ff te zien krijgt..

serieus mensen er zijn zulkere betere festivallen... emporium, dreamfields, p*ssy lounge, decibel.. verspil je geld niet aan dit k*t feest want je gaat er spijt van krijgen

amen

Ik, wordt de 5e voor mij en vond het elk jaar nog vet. Tuurlijk is het commercieel, maar ik stoor me daar niet zo aan. Gewoon een kwestie van op de juiste plek zijn op het juiste moment. :)

Liever Decibel :D

vorig jaar geweest en dat is ook me laatste keer dat ik naar defqon ga.

wat een k*t feest.

- lokatie is helemaal k*t.. wil je naar een andere tent lopen dan ben je 10minuten verder..
- 60% is buitenlands en weten niet eens wat hardstyle is..
- dagjesmensen die het cool vinden om naar defqon te gaan..
- meeste geld wat je betaald voor je ticket gaat naar het vuurwerk wat je aan het einde ff te zien krijgt..

serieus mensen er zijn zulkere betere festivallen... emporium, dreamfields, p*ssy lounge, decibel.. verspil je geld niet aan dit k*t feest want je gaat er spijt van krijgen
amen

ik snap het probleem niet, boeind dat het commercieel is... de line up voor zaterdag is goed en zolang de artiesten gewoon hun ding doen maakt het allemaal niet uit right? :thumb:
Locatie is idd wel k*t, ik woon in Almere dus ik vind het ook echt klote dat het niet meer lekker dicht bij op almere-strand is :(

ik snap het probleem niet, boeind dat het commercieel is... de line up voor zaterdag is goed en zolang de artiesten gewoon hun ding doen maakt het allemaal niet uit right? :thumb:
Locatie is idd wel k*t, ik woon in Almere dus ik vind het ook echt klote dat het niet meer lekker dicht bij op almere-strand is :(

Als je een echte liefhebber bent dan mijd je zulke festivals, kan me daarom ook helemaal in de mening van PainIsGain vinden.

Zoals ik al eerde zei, wordt dit mijn 1ste festival. Maar nu hoor ik van de een en andere dat defqon sucks, :(

Ik zou gewoon gaan, als je met een leuke vriendengroep gaat en dit je eerste feestje is dan wordt het sowieso leuk. Maar als je zoals mij al wat langer naar dit soort feesten gaat (vanaf 2006 ofso) en echt alleen voor de muziek komt en/of meer liefhebbers dan zijn feesten als defqon/qlimax gewoon k*t. Tegenwoordig is die hele scene toch al verdoet, ****ing veel dagjesmensen. Mensen gaan alleen al naar decibel of defqon om te zeggen dat ze er zijn geweest. Of zichzelf vol gooien met drugs en niet eens weten hoe het feest was... neen, geef mij maar Q-Base bijvoorbeeld.

Na 2x Defqon op Almere strand, ga ik dit jaar Defqon op de nieuwe locatie maar proberen. Ik ben benieuwd

Terug
Naar boven