XXL Nutrition

Defqon 2012

Leuke discussie weer :p wel/geen drugs hc is harder dan hs :roflol:
Sowieso bij hc veel minder tussenpauzes dus meer aan 1 stuk doorknallen. Ik vind hs best wel okay op zijn tijd, maar dan moet er wel flink doorgegast worden en als ik zo die eindshow bekijk zou ik me helemaal kapot ergeren aan zo'n einde :o

Tsja je gaat ook niet naar de mainstage van defqon om keihard gas te geven. Als je daar gaat staan en vervolgens gaat klagen dat het niet hard genoeg is ben je gewoon een r*tard want die afsluiting gaat nooit hard worden.

Tsja je gaat ook niet naar de mainstage van defqon om keihard gas te geven. Als je daar gaat staan en vervolgens gaat klagen dat het niet hard genoeg is ben je gewoon een r*tard want die afsluiting gaat nooit hard worden.

Met uitzondering van 2007 dus :roflol:

Tsja vanaf 2007 is die hele zooi langzaam internationaal gegaan en is de hele scene meer toegankelijk gemaakt voor mensen die er voorheen niks mee hadden. Krijg je ook kazige afsluiters op Defqon, wat gewoon het parade paardje van q-dance is, ook internationaal.

Ik ben meer van de techno, dus heb er niet zoveel verstand van :p

De verpaupering van Hardstyle begon rond 2007, tegen die tijd begon het ook dat type bezoekers aan te spreken helaas... Mijn eerste feest was Q-Base 2006 en tot en met vorig jaar elke Q-Base en Defqon nog bezocht, maar die vlieger gaat ook niet meer op. Er is helemaal niets meer van de oorspronkelijke sfeer over en, zoals mensen voor mij al schreven, is de verhouding liefhebber/dagjesmens schrikbarend laag. Mensen die nul komma nul affiniteit hebben met produceren of simpelweg niet muzikaal onderlegd zijn voeren de boventoon in de incompetente massa die zichzelf 'liefhebbers' noemen. De meeste Hardstyle van tegenwoordig is dermate simpel dat producers dj albums in een paar dagen uitpoepen en vervolgens de hemel ingeprezen wordt door mensen die er geen oor voor hebben, of gewoonweg de origine van het genre niet kennen. In het begin van Theracords had ik bijvoorbeeld nog hoop voor het genre, zeker toen zij langzaam aan wat erkenning kregen, maar ook dat label is snel bergafwaarts gegaan en de gezette maatstaf voor kwaliteit en originaliteit is ook daar langzaam verdwenen... Toen alle Scandinavische producers het bijltje er bij neer gooiden was het voor mij een teken om het genre dood te laten bloeden, zoals het er zelf naar gemaakt heeft!?

Zie mij hier eens hele (haatdragende) verhalen schrijven, en dat terwijl ik gewoon benieuwd was te lezen naar de ervaring van de mensen die dit jaar naar Defqon zijn geweest ;)

Hier heb je het weer.. De trieste gevallen die schreeuwen dat ze zonder 'snoep' niet heel de dag kunnen bouncen. En dan nog op een hardstyle feest..
Mensen zijn tegenwoordig veel te plat.
Voor de duidelijkheid, ik snoep niet hè! Maar 12 uur vind ik te lang, klaar.
En klopt ook nog. Zelf vaak genoeg een feestje bezocht en na 7 uur uit je plaat gaan ben je nuchter toch leeg. Dus dan pak je vanzelf n pilletje. Hij heeft gewoon gelijk.

Inderdaad eerste paar uur kun je lekker gaan daarna raak je toch vermoeid.

@train and gain: Ik was er pas rond 15u, en om 22u was ik kapot.. GoFast en caffeinepillen zijn na een tijdje uitgewerkt, dus dan begin je flink in te zakken haha.. Dus mooi op tijd weggegaan, half 11 in de auto, en 13u thuis. Voorgaande jaren was ik altijd pas half 4 of later thuis :roflol:

@HMT: Snap wat je bedoeld! Defqon 2006 was mijn eerste bezoek en een van beste mooiste keren in mijn beleving. Daarnaast ook al 16 jaar met muziek bezig, dus merk ook bepaalde trends in tracks, en dat spreekt mij ook totaal niet aan. Gelukkig zijn er ook nog enkele goede producers in het wereldje. Al dat vuurwerk, dubstep en vrolijke melodietjes kunnen mij gestolen worden :rolleyes:

Die mains zijn zo belabberd... 95% gaat niet loos en staat er maar een beetje. WTF doe je dan op zo'n feest? Verdwaalde k*tmensen, en dan kijken ze je raar aan als je snoeihard staat de knallen met 10 man. Makes me rage, srs.

Vroeger was alles beter........depri****s

De polen komen eraan !! Zeer goede producers !!

Eerste keer dat ik er was.. En ik vond het serieus een goed feestje. Ben 2 nachten gebleven daar. Pre-party gemist. Vrijdag was wel lekkerder, overal meer ruimte dus kon je wat harder uit je plaat gaan :D

Terug
Naar boven