Fitness Seller

Defqon 2012

Zoals ik al eerde zei, wordt dit mijn 1ste festival. Maar nu hoor ik van de een en andere dat defqon sucks, :(

Je moet het gewoon zelf ondervinden.. Vorig jaar nieuwe locatie met echt mega k*t weer, alleen maar regen.

Hopelijk dit jaar droog met wat zonneschijn, dan is het al snel een beter feestje.

ik weet niet of dit de juiste plaats is maar

Hierbij bied ik een kaartje uit voor het grootste Hardstyle/Hardcore event van de Wereld. Met dit kaartje heb je toegang tussen alle festiviteiten/Activiteiten van Defqon 1. Dat plaats vindt van 21 T/M 23 juni op het evenementen terein Binninghuizen(bij Walibi World).

Verdeelt in muziek stijlen als Hardstyle, HardHouse, House, Rawstyle of Hardstyle, Dubstep. Uitgebreide Hardcore area(Black), New Hardcore(met invloeden dubsteb/House).

Dus:
4 Extended Tickets (de tickets kunnen ook afzonderlijk gekocht worden)
2 festival dagen
een préparty op donderdag
toegang tot de camping
opening/lasershow op vrijdag

Gekocht voor de prijs van €150,- op de site van Q-dance
Het ticket kan afgehaald of eventueel veilig verstuurd worden.

eerste keer defqon...
hopelijk word t mooi weer anders krijg ik t koud in mn rode world's gym tanktop

Je moet het gewoon zelf ondervinden.. Vorig jaar nieuwe locatie met echt mega k*t weer, alleen maar regen.

Hopelijk dit jaar droog met wat zonneschijn, dan is het al snel een beter feestje.

Mee eens

Ik ga er na vorig jaar, dit keer in ieder geval heen met lage verwachtingen, maar we zullen zien.. Dit wordt mijn 7e keer, mocht het dit jaar alweer niet bevallen, wordt het ook meteen de laatste keer denk ik..:rolleyes:

ik wil nog een keer naar de oude defqon :(

Time table is om te janken. Coone die de red afsluit en zo kan ik er nog wel een paar opnoemen. Defqon is een k*t feest geworden, daarom heb ik mijn kaartje ook verkocht. Lekker naar dreamfields.

Iemand die vorig jaar met het OV is geweest?
Ze raden het af op hun site, maar anders ziet het er naar uit dat ik mijn kaartje kan verkopen =_=

Je kan niet met het ov :roflol:

---------- Post toegevoegd Wed 20 Jun 2012 om 23:40 ----------

Op zaterdag 23 juni kun je niet met het openbaar vervoer naar Defqon.1 Festival komen. De enige manier om het festival te bereiken is met een georganiseerde busreis of met de auto.

---------- Post toegevoegd Wed 20 Jun 2012 om 23:41 ----------

Zou dus eventtravel pakken als k jou was.

Eventtravel werkt prima, kan je nu nog makkelijk bijboeken.

Hoop dat we wel een beetje zon hebben, vorig jaar was zwaar k*t!

Geven veel regen af het weekend haha

Wordt de 7de keer en ik denk de laatste x als het weer wordt zoals vorig jaar. Almere strand was de bom

Present. Heb er zin in

• Topic Starter Topic Starter
fuuaaaaaaaaaa dat overkomt mij weer, ik kan er helaas niet heen dit jaar.
Mocht iemand interesse hebben in een kaartje pm maar 50€ en hij is voor jouw.

Party,Partytime!!

19:15 - 20:15: Brennan Heart
20:15 - 21:30: Headhunterz
21:30 - 22:45: Coone België

zegt genoeg ... DOEI !!!

19:15 - 20:15: Brennan Heart
20:15 - 21:30: Headhunterz
21:30 - 22:45: Coone België

zegt genoeg ... DOEI !!!

Leuk joh barry lekker hartjes maken met je handjes bij headhunterz en vervolgens lekker 1,5 uur in je handjes klappen bij coone.

Terug
Naar boven