Barryy
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 206
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dag ervoor benen getraind dus dat was dubbel feest.
lekker handig
Vond het wel aardig, maar geen 2e keer. Ook vind ik 12 uur veel te lang, en zonder snoep (wat ik dus niet doe) is het niet vol te houden. Dag ervoor benen getraind dus dat was dubbel feest.
Vorig jaar was dat tegen 04:30, dat wou ik geen 2e keer!
Vond het wel aardig, maar geen 2e keer. Ook vind ik 12 uur veel te lang, en zonder snoep (wat ik dus niet doe) is het niet vol te houden. Dag ervoor benen getraind dus dat was dubbel feest.
Hier heb je het weer.. De trieste gevallen die schreeuwen dat ze zonder 'snoep' niet heel de dag kunnen bouncen. En dan nog op een hardstyle feest..
Mensen zijn tegenwoordig veel te plat.
En klopt ook nog. Zelf vaak genoeg een feestje bezocht en na 7 uur uit je plaat gaan ben je nuchter toch leeg. Dus dan pak je vanzelf n pilletje. Hij heeft gewoon gelijk.
. En ik moest de volgende dag om 1u smiddags ook nog eens 90 minuten achter een balletje aanhollen terwijl de snoepers heel de dag in hun bed blijven liggen en de dag erna nog een dagje vrijaf nemen. Maar versta me niet verkeerd, heb nix tegen mensen die gebruiken, alleen moeten ze niet komen zagen dat ze het anders niet volhouden. Slechte fysiek en weinig doorzettingsvermogen dan
.
Maar ieder zijn ding toch? of je nuchter gaat, alcohol drinkt of een pilletje neemt.Wat een bullshit, op hardstyle kan je net zo hard uit je plaat gaan als op hardcore. Het is maar net hoe diegene het liefst uit ze plaat gaat. Vorig jaar op Dominator was het de Raw Hardstyle Stage die het meest uit hun plaat ging vergeleken met de mainstage
Haha, Maar eerlijk waar, als je een goed snoepie heb gehad dan beleef je het feest op een manier dat nooit te evenaren is als je nuchter bent.
Dan is al gauw een feestje zonder pil wat minder als je weet hoe fijn het met een pilletje kan zijn![]()
. En hmm, jij bent niet in de Industrial komen piepen op Dominator
Mainstage is ook een heleboel mainstream bullshit, dat hoor ik op elk feesje
.Eerlijk waar. Ik vind het een mooie show, maar echt te soft...
Dit was teminste nog knallen
http://youtu.be/OVHEC7krrs8