XXL Nutrition

Defqon 2012

Rond 16u bij de main een rondje gedaan, was vrij weinig aan.. De rest van de dag vooral bij Blue en Black geweest. Toen Headhunterz draaide wel even 30 min daar gestaan omdat ik wat vrienden daar tegen kwam. Toen kwam Coone, dus weer snel terug naar Blue :roflol:

Heb wel wat buffe gasten rond zien lopen, maar ken verder niemand persoonlijk hier op het forum, dus zo ver ik weet geen DBB-ers gezien :D

Vond het wel aardig, maar geen 2e keer. Ook vind ik 12 uur veel te lang, en zonder snoep (wat ik dus niet doe) is het niet vol te houden. Dag ervoor benen getraind dus dat was dubbel feest.

Man man man, weer een geslaagd feestje hoor.

Was zeker een goed feest mensen! Alleen coone was bagger en geluid stond veeelste zacht bij noizesupressor.. Heb heel de dag bij black en grey gestaan!

misschien supressde Noize supressor de noizeee....

was aardig knallen daar! op naar decibel

Superdik feessie, alleen zwaar klote dat de black om half 11 dicht ging, wat een klote streek!

Vond het wel aardig, maar geen 2e keer. Ook vind ik 12 uur veel te lang, en zonder snoep (wat ik dus niet doe) is het niet vol te houden. Dag ervoor benen getraind dus dat was dubbel feest.

Ik heb niet gesnoept (normaal zou ik dat wel doen, maar had dit keer zo mijn redenen) en ik ben de hele dag volgas gegaan en vond het verschrikkelijk jammer dat het over was. Had nog wel uren door kunnen gaan.

Volgende week Awake en in augustus Decibel met camping, yesss

Vond het een lekker feestje.. Iedereen heb ze eigen mening erover natuurlijk, hoor wel beetje veel geklaag, ook op Partyflock. Over aankleding dit dat enz.. Boeie..

Heb me prima vermaakt, het weer zat echt mee! Ben flink verbrand.

Het geluid op de main stond inderdaad zachter dan voorgaande jaren, weet nog wel Defqon 2009 bij de main. De bas trilde letterlijk tot aan me botten.

Ik heb overdag bij de Main gestaan en er werd echt goed gedraait.. Ben tot Noisecontrollers gebleven, die draaide uiteindelijk toch wat minder.. Ran-D daarvoor was echt knallen.

Vanaf 16:45 wezen eten, rondjes gelopen, gezeten. Heel veel wc bezoekjes gedaan. Of het was het eten, of de pep-si.. Had echt minimaal genomen, paar slokjes van cola met wat erin. Was geen pretje..

Half 9 naar Gunz For Hire geweest om daar 30min nog even te knallen.

Half 10 het terrein verlaten Kwart over 11 thuis :D Vorig jaar was dat tegen 04:30, dat wou ik geen 2e keer!

Hier heb je het weer.. De trieste gevallen die schreeuwen dat ze zonder 'snoep' niet heel de dag kunnen bouncen. En dan nog op een hardstyle feest..
Mensen zijn tegenwoordig veel te plat.

Hier heb je het weer.. De trieste gevallen die schreeuwen dat ze zonder 'snoep' niet heel de dag kunnen bouncen. En dan nog op een hardstyle feest..
Mensen zijn tegenwoordig veel te plat.

En klopt ook nog. Zelf vaak genoeg een feestje bezocht en na 7 uur uit je plaat gaan ben je nuchter toch leeg. Dus dan pak je vanzelf n pilletje. Hij heeft gewoon gelijk.

En klopt ook nog. Zelf vaak genoeg een feestje bezocht en na 7 uur uit je plaat gaan ben je nuchter toch leeg. Dus dan pak je vanzelf n pilletje. Hij heeft gewoon gelijk.

Zelf tientallen feestjes meegemaakt, en samen met een paar maten (compleet nuchter, enkel water of Cola) heel de nacht harder ant knallen dan de rest van de bus. En een beetje op een neer springen op Hs, daar versta ik nie onder dat je hard geknald hebt. Op MOH, of Dominator, daar wordt 'uit je plaat gegaan'. Ik zeg niet dat ik probleemloos door de nacht geraak, en de nodige krampjes in de bus volgen meestal ook wel, maar de snoepers liggen langs me te knorren dan ;). En ik moest de volgende dag om 1u smiddags ook nog eens 90 minuten achter een balletje aanhollen terwijl de snoepers heel de dag in hun bed blijven liggen en de dag erna nog een dagje vrijaf nemen. Maar versta me niet verkeerd, heb nix tegen mensen die gebruiken, alleen moeten ze niet komen zagen dat ze het anders niet volhouden. Slechte fysiek en weinig doorzettingsvermogen dan :).

Wat een bullshit, op hardstyle kan je net zo hard uit je plaat gaan als op hardcore. Het is maar net hoe diegene het liefst uit ze plaat gaat. Vorig jaar op Dominator was het de Raw Hardstyle Stage die het meest uit hun plaat ging vergeleken met de mainstage

Haha, Maar eerlijk waar, als je een goed snoepie heb gehad dan beleef je het feest op een manier dat nooit te evenaren is als je nuchter bent.

Dan is al gauw een feestje zonder pil wat minder als je weet hoe fijn het met een pilletje kan zijn :) Maar ieder zijn ding toch? of je nuchter gaat, alcohol drinkt of een pilletje neemt.

Wat een bullshit, op hardstyle kan je net zo hard uit je plaat gaan als op hardcore. Het is maar net hoe diegene het liefst uit ze plaat gaat. Vorig jaar op Dominator was het de Raw Hardstyle Stage die het meest uit hun plaat ging vergeleken met de mainstage

Haha, Maar eerlijk waar, als je een goed snoepie heb gehad dan beleef je het feest op een manier dat nooit te evenaren is als je nuchter bent.

Dan is al gauw een feestje zonder pil wat minder als je weet hoe fijn het met een pilletje kan zijn :)

Dat is een heel andere kwestie, daar kan ik gerust in komen ;). En hmm, jij bent niet in de Industrial komen piepen op Dominator ;) Mainstage is ook een heleboel mainstream bullshit, dat hoor ik op elk feesje :).

Terug
Naar boven