XXL Nutrition

Defqon 2012

Ik ga 3 dagen kreeg ik gister te horen! Vriendin van me had kaart over voor me.. First time!

Komt ook iets teveel dagjesvolk op af imho.. lekker los gaan op psycho punkz etc.. doe mij maar Dominator ofz =)

Nieuwe locatie is waar?

2 jaar geleden geweest. Was master.

Naast Walibi World. Kan je ook nog naar binnen als je wilt volgens mij.

dagjesmensen .. doei !

Defqon was vroeger wel dik maar die hardstyle van tegenwoordig klinkt redelijk breezer.

Geen Defqon meer voor mij, op almere strand altijd een vet feest gehad maar afgelopen keer was ruk!

Laten we een Dbb van de kaart meeting houden..

Present.

Present!

Ik ben twee keer geweest op almere strand (2009 en 2010), vind de nieuwe locatie ook niet tof.

Deze main vind ik toch een van de mooiste van defqon, defqon no time to waste had echt een k*t mainstage.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

vond deze de vetste..

Present!

Ik ben er ook!

Ben der bij. 6e x

Almere strand werd het wel TE druk, daar heb je nu geen last van. Vind ik wel prettig. Nadeel is wel het is rot bereikbaar en vorig jaar was het echt drama om weg te komen en dan die regen pff, hopelijk dit jaar beter.

Dit jaar wat eerder weg. Coone op de mainstage hoef ik niet te zien. Laatste paar uurtjes in Blue afsluiten.

Je kan wel weer dingen gaan plannen waar je wilt zijn die dag maar het komt altijd neer op rondjes lopen:D Zeker even kijkje nemen bij Grey en Black

Terug
Naar boven