Fitness Seller

Defqon1 festival 17-06-06

D. zei:
Ik ga ook zeker weer. Het is altijd mooi weer tijdens defqon!

Precies, ook al is het de hele week voor Defqon tieves weer, op de Defqon-dag zelf is het altijd prima! Heb er nu alweer zin in! Lekker stampend kuilen graven.....

ik ben ook van de partij... ieder jaar nog geweest dus nu mag ik ook niet missen :D

JaSz zei:
het staat op de site van q-dance

DEFQON1 FESTIVAL 17 juni 2006

ik heb er nu al zin in...

verdere info volgt

15 april start kaartverkoop en dan ga ik zeker kaart halen wie nog meer dan?

Dit ga ik zeker niet missen :cool: Vorige edities heb ik me flink vermaakt:D

• Topic Starter Topic Starter
awakenings festuival zekers wel

super

t feestseizoen is weer geopend!!

en het wordt weer warmer.... hoop op beetje mooie techno lineup!!

Is voor mij zowat om de hoek dus ga er cker weer heen, word de 3e keer!!!
Hoop dat het weer net zulk mooi weer is als verleden jaar!!

DefQon 1 is vet
Decibel is vetter
Q-base is het vetste festival vind ik

Maar allicht ga ik ook gewoon naar DefQon 1. Heb al vrij gevraagd op mn werk.

decibel is ook zeker vet... is wat minder druk dan defqont

Ziet er goed uit, alleen een beetje een gebrek aan de hardste muzieksTen. Of wordt er in de hardcore tent ook terror gedraaid?

Ach, ik zie het allemaal wel de 17e, als alles meezit. ;)

Zo af en toe komt er Terror voorbij ja..

Ik ben er waarschijnlijk ook :)
Het is op m'n verjaardag dus dat beloofd wat :D

Ik denk dat ik voor decibel gaat...maar zeg nooit nooit

Zeker vet dit jaar weer , helaas heb ik de verkering alweer uit met de vriendin, dus moet alleen gaan maar jah altijd genoeg kennis op black en red en blue :P , denk dat ik dit jaar ook nog wel ff te vinden bij bij experimental

hmm... hoewel black mn voorkeur heeft ga ik met 30 graden geen zwarte tent in :P dat is gewoon gekke werk:p

lekker vertoeven in green, silver, white, black (partyraiser) brown

gns zei:
hmm... hoewel black mn voorkeur heeft ga ik met 30 graden geen zwarte tent in :P dat is gewoon gekke werk:p

vorig jaar heb ik ook de hele tijd in black gestaan, was wel te doen.. even van buiten naar binnen is wennen, maar als je eenmaal losgaat is het overal warm!

vorig jaar op decibel en op defqon geweest.. defqon vond ik een beter feestje.. hoewel decibel ook zeker gezellig was.. we waren naar allebei met een leuke groep gegaan met zo'n grote partybus die we zelf hadden gehuurd..

trouwens.. catscan draaide vorig jaar wel met een redelijk snel tempo, maar echt terror was het niet.. en outblast daar kots ik op, dus ik zou niet weten hoe die zou draaien.. dan ga ik nog liever bij hardstyle kijken.. :D

Gaan jullie nog extra kaarten kopen om daarna door te verkopen met winst?
Ik had er vorig jaar 3 gekocht, maar daar heb ik er 1 van aan mijn vriendin gegeven en 1 verkocht aan een vriend van mij. Daar ging me winst.

Terug
Naar boven