AndroidHealthClinic

Defqon1 festival 17-06-06

• Topic Starter Topic Starter
ze gaan wel hard de kaarten denk ik straks....

moie site is het ook... al enig idee van wie the anthem is??

kaarten zijn alleen verkrijgbaar via internet... (of had iemand dat al gemeld?)

En de kaarten worden ook lek jaar duurder :( , maja op naar defqon 4 he :)

4e x op rij :D Jammer genoeg hebben ze dit jaar geen Commander tickets (VIP + helicoptervlucht), dat was vorig jaar namelijk helemaal top!
Je moet er trouwens snel bij zijn met een kaartje, het gaat elk jaar binnen een paar week uitverkocht!

Maar lijkt me lache als we een DBB meeting doen, lijkt derop dat er al een aardige hoop mensen gaan van hier. Misschien ff een lijstje maken van de mensen die gaan en het leuk vinden om een meeting te doen daaro.

Guido20 zei:
Maar lijkt me lache als we een DBB meeting doen, lijkt derop dat er al een aardige hoop mensen gaan van hier. Misschien ff een lijstje maken van de mensen die gaan en het leuk vinden om een meeting te doen daaro.
ik had het een tijdje geleden al met Marz erover, maar hij denkt dat niet zo heel veel van de DBB'ers echt naar Defqon zullen gaan.. we zullen uiteindelijk met misschien 20 man komen te staan maximaal.. we kunnen beter wachten tot de volgende wok, waar ik zeker wel van de partij ben..

ben overigens wel op Defqon, dus als jullie willen meeten zeg het maar, ik meet wel :D

ik ga er ook heen

op q-dance staat kaarten verkrijgbaar bij ticketbox en ticket online dus niet alleen online te bestellen!!!

volgens mij begint eerst de verkoop op ticket online en pas op een latere datum bij ticketbox

week later bij ticketbox meestal jah!

Weet iemand de exacte datum van ticketbox al, wilde bij ticketsonline bestellen maar daar kan je alleen met cc bestellen, en heb geen goede ervaring met online betalen met een cc :D

Juriaan zei:
Weet iemand de exacte datum van ticketbox al, wilde bij ticketsonline bestellen maar daar kan je alleen met cc bestellen, en heb geen goede ervaring met online betalen met een cc :D

Indien nog beschikbaar zullen aanstaande zaterdag de laatste kaarten ook via de meer dan 1000 verkooppunten van TicketBox in de verkoop gaan.

Staat op Q-dance.nl

Juriaan zei:

Je kan ook gewoon via rabodirect bestellen.
Je hebt dus geen creditcard nodig.

Deze optie staat onder de opties voor credit card.

ik heb ook van het weekend al kaarten besteld maar hoorde net dat ze heeeeel hard gaan.

de vip kaarten waren binnen 2 uur uitverkocht en de normale kaarten geef ik nog een paar dagen.

wegens het grote succes van vorig jaar gaan ze als warme broodjes. Ik zou maar snel kaarten bestellen als je wil gaan.

ik wil het iig voor geen goud missen! ik kijk er al naar uit sinds de terug weg van vorig jaar almere strand!!!

zal er zeker zijn

morgen eens kijken of er nog kaartjes gescoord kunnen worden, als ik een kaartje kan bemachtigen zal ik er zijn :D
ben denk ik het grootste deel van de dag in het hardcore (black)area te vinden, waarschijnlijk nog afgewisseld met een beetje "grey" (dr z vago, vince, the viper en Stunned Guys kunnen ook heerlijk draaien:D)
als er een dbb meeting komt zal ik natuurlijk wel even langs komen :cool:

Kaartjes zijn binnen :beerbang::clap:

Terug
Naar boven