- Waardering
- 26
- Lengte
- 1m98
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aimee zei:Ik ben er bij, alleen niet aan het feesten maar aan het werk!![]()
aimee staat volgens mij ook gewoon bij de beveiliging..Jelmer__b zei:Als wat? Barvrouw, danseres o.i.d
Ik ben er zelf ook aan het werk als beveiliging.

ik had het een tijdje geleden al met Marz erover, maar hij denkt dat niet zo heel veel van de DBB'ers echt naar Defqon zullen gaan.. we zullen uiteindelijk met misschien 20 man komen te staan maximaal.. we kunnen beter wachten tot de volgende wok, waar ik zeker wel van de partij ben..Guido20 zei:Maar lijkt me lache als we een DBB meeting doen, lijkt derop dat er al een aardige hoop mensen gaan van hier. Misschien ff een lijstje maken van de mensen die gaan en het leuk vinden om een meeting te doen daaro.

Juriaan zei:Weet iemand de exacte datum van ticketbox al, wilde bij ticketsonline bestellen maar daar kan je alleen met cc bestellen, en heb geen goede ervaring met online betalen met een cc![]()
Juriaan zei:Weet iemand de exacte datum van ticketbox al, wilde bij ticketsonline bestellen maar daar kan je alleen met cc bestellen, en heb geen goede ervaring met online betalen met een cc![]()
Mark NL zei:Je kan ook gewoon via rabodirect bestellen.
Je hebt dus geen creditcard nodig.
Deze optie staat onder de opties voor credit card.

)