Fitness Seller

Defqon1 Festival UITVERKOCHT

B@ss zei:
Nog 1 weekje :D
Zo te zien gaat het helemaal goed komen met het weer! Misschien zelfs wel te goed (ik heb liever een graadje of 23 dan 30 graden)... Waarschijnlijk moet m'n meisie me om de 2 uur insmeren overdag, anders verbrand ik echt als een gek...

gewoon je T-shirt aanhouden, blotuh bast hakkuh is voor homo's. :p

Jaja, bijna.. Ik heb der echt zin in man :D.. Nog members die ik kan herkennen aan speciale dingen?

De weervoorspellingen zijn top :cool: 25 graden, 60 % kans op zon en 20 % op neerslag, en een Nooroostelijke windje. Volgens mij de perfecte omstandigheden voor dit topfestival :D

SiRoj zei:
Jaja, bijna.. Ik heb der echt zin in man :D.. Nog members die ik kan herkennen aan speciale dingen?

lijkt me vrij makkelijk, kijk naar 't postuur en je ziet het wel :D

Heb er onwijs veel zin in, mooie break in de tentamen week :D:D
Doen we nog iets van een meeting ergens?

RickN zei:
denk aan mijn synthol armen :D

trouwens hoe doen jullie dat met eten op zo'n dag?

Zorgen dat je van te voren een paar goede maaltijden wegwerkt, wat amino's, eiwitrepen en wat fruit mee en voor de rest daar eten halen...

Gewoon lekker brinta ontbijten en dar rest van de dag kapotgaan :D.. Uitzonderingen moet je op dit soort dagen maken, als je het niet om onzinnige dingen doet kan het wel ;)..
Mss een shake en een goede bak voedsel in de auto voor na die tijd

Mark NL zei:

als je nuchter blijft wel ja...

als je niet nuchter blijft...forget about it met die toetsen

maat van me heeft nog 2 kaarten, als je genoeg betaald krijg je ze.. prijs zal rond de 75 euro moeten liggen.

hij heet rogierv op op het forum.

B@ss zei:
Zorgen dat je van te voren een paar goede maaltijden wegwerkt, wat amino's, eiwitrepen en wat fruit mee en voor de rest daar eten halen...

op mysteryland mocht je niks mee naar binnen nemen, al het eten moest je weggooien, ik ontbijt gewoon goed en zie daar wel, vreet wel wat hamburgers en patat weg, ecto zijn rules lekker brol vreten en pils zuipen.

Sinlath zei:
op mysteryland mocht je niks mee naar binnen nemen, al het eten moest je weggooien, ik ontbijt gewoon goed en zie daar wel, vreet wel wat hamburgers en patat weg, ecto zijn rules lekker brol vreten en pils zuipen.

Via de Vip ingang doen ze vaak wat makkelijker, maar dat risico heb je inderdaad. Als je geluk hebt, staat er een bodybuilder als beveiliger tegenover je, die wil dan vaak nog wel es een oogje dichtknijpen ;) Daar eten is natuurlijk niets mis mee, trek er wel voldoende tijd voor uit, vorig jaar moest je gewoon ongeveer een uur wachten voordat je iets kon bestellen. Maar dat zal dit jaar vast ook wel wat beter geregeld zijn...

B@ss zei:
De weervoorspellingen zijn top :cool: 25 graden, 60 % kans op zon en 20 % op neerslag, en een Nooroostelijke windje. Volgens mij de perfecte omstandigheden voor dit topfestival :D

Shit de verwachting is bijgesteld en een stuk minder: 22 graden, 40 % kans op zon en 20 % op neerslag, en een Nooroostelijke windje. :( Aan de andere kant, het is nog geen enkel jaar slecht weer geweest op Defqon, dus het zal dit jaar ook wel weer mee vallen :cool:

Met dit weer vermaak ik mij ook wel hoor. Iedergeval geen last van stuivend zand!

RickN zei:
Met dit weer vermaak ik mij ook wel hoor. Iedergeval geen last van stuivend zand!
Daar heb je dan ook wel weer gelijk in, maar met een zachte wind heb je daar zoiezo niet zoveel last van...

11.30 uur aanwezig!

Mark NL zei:

zoek een midget ecto in de buurt van techno.. dat ben ik ;)

Vorig jaar hadden ze best lekkere kip met rijst en sate-saus

Terug
Naar boven