- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
robbiej zei:Nee niet pm-en maar hier op het forum knalle, ik wil hem ook!
.
. Me vrienden waren btw nog onder de indruk, vond zelf ook dat je er groot uitzag, keep it going
.remarxxx zei:
!!!bouwens62 zei:Je moet het ook niet zien als een persoonlijke aanval Aimee. Het is logisch dat jij de regels opvolgt die door de organisatie gemaakt zijn.
Er zijn natuurlijk een hoop voorwaarden verbonden aan het geven van een feest. Een daarvan is het drugsgebruik. Denk je werkelijk dat de organisatie wat om drugs geeft? die zijn allang blij als de boel uitverkocht is.robberto21 zei:Defqon was weer helemaal super dit jaar. Veel bij Main, black en blue geweest. Angerfist en outblast was helemaal tof, tevens showtek bij main was lekker om te horen (bedankt alvast voor de livesets en filmpjes).
Volgend jaar zeker weer naar Defqon.
Tevens Aimee, Volgens mij heb je mij nog gefoulieerd. Was de kerel/jongen met de zwarte eastpak tas vol met kleding van me vrienden. Wist alleen niet dat jij DBBer was, tof om zo toch nog mensen te herkennen. Me vrienden waren btw nog onder de indruk, vond zelf ook dat je er groot uitzag, keep it going
.
Vet irritant hoor al die tassen vol met kleding, moet alles doorlopen. Jammer dat ik niet wist dat je DBBer was!
.. Vind het maar cheap, maar als je niet drinkt is het lelijk als je 4,4 euro voor een flesje water moet betalen vind ik... Alle pakjes moesten weg, maar iemand anders die ook pakjes bij zich had mocht gewoon doorlopen, dat vind ik een beetje jammer, dan moeten ze ook consequent zijn daarin, net zoals met deo trouwens, was ik ook kwijt, anderen niet(spuitbus)
Mr. B.I.G. zei:Hey bro, was jij dan diegene die mij aansprak daar helemaal achterin bij brown ofzo? Leuk je ff gesproken te hebben, voor zover een gesprek mogelijk was...!!!

Aimee zei:Ja dat klopt niet! Spuitbussen (op drijfgas) mogen nooit mee naar binnen en drinken idd ook niet. Zullen wel geen WWS'ers zijn geweest, want we werkten met een ander bedrijf samen!
Had zelf ook een foutje gemaakt hoor. Had iemand z'n banaan weggegooid en toen bleek dat er wel eten mee naar binnen mocht. Niet alles was duidelijk gecommuniceerd. Bleek zelfs dat men later ook wel weer wiet mee mocht nemen.
qiniz zei:Hoe zit het eigenlijk met mensen die gepakt worden met drugs (coke of xtc), worden ze er dan ook uitgezet of wordt de dope alleen afgepakt??

Balboa18 zei:maat van me was een jointje aan het draaien. hadde ze gezien, kon meekomen hij had nog 4 pillen bij.
180 euro boete. meteen betalen met pinpas. en verder feesten maar![]()