Fitness Seller

Defqon1 Festival UITVERKOCHT

hey Xtreme jou kwam ik nog tegen... ook nog bij het tankstation... :D was wel weer super dacht ik zo....:)

Oke beste mensen!

Ik heb me toch heerlijk genoten van alle muziek en de mooie vrouwtjes die heerlijk zomers gekleed waren! :D

Ik heb niemand gezien van het forum misschien onbewust... maar het was een zeer geslaagde dag! Volgend jaar weer!!!

BadMF zei:
Maat van me moest alleen een kaartje weggooien omdat we die over hadden, hehe :cool:

Die dingen ben je toch binnen de minuut kwijt daar voor de deur. Altijd zat mensen die nog een kaartje nodig hebben.

DefQon was weer SUPER!!!! De hele dag mobiel gelopen in de Purple en Black area, normaal de probleemgebieden met al die gasten die stijf staan, maar gisteren zero problems!! Alleen wat gasten met roeibootjes die probeerde via het water het terrein op te komen, maar m'n collega heb ze mooi staan opwachten in de bosjes bij het hek en daar schrok die gast aardig van haha!

Om een uurtje of 10 moest ons team nog naar het treinstation, omdat daar ok nog wel eens problemen uitbreken. Ik had de blaren al op m'n poten staan, dus was niet echt fijn dat lopen. En dan was het ook nog eens ijskoud op het perron!! Was uiteindelijk pas om 01:00 klaar en toen konden m'n collega's en ik in de file gaan staan op het parkeerterrein zoals velen!

Ben alleen B@ss van het forum tegengekomen, want die sprak me nog aan! Leuk je te ontmoeten! :) Volgens mij verder niemand van het forum gezien. MIsschien zaten jullie allemaal in de andere areas.

Het was gewoon weer een super feest met super mooi weer (wel een beetje stoffig dat zand) en ook ik heb me super vermaakt!

Ik was aanwezig vanaf 12 uur. Eerst zijn we even wezen rondlopen en ik elke tent wezen kijken. Vanaf 3 uur zijn we in blauw geweest.

Daar ben ik geweest tot een uur of 5. Pavo draaide weer bagger. Daarna ben ik op MainStage geweest. Vanaf Dana. Showtek live was uiterraad weer super. Ook vond ik Deepack weer goed.

Was een goede sfeer en lekker weer. Alleen jammer dat er open en bloot veel gesnoven werd en dat er een knokpartij bij Mainstage was.

Tevens Aimee had je nog gezocht bij de ingang, maar kon je niet vinden. Ben je ook niet tegen gekomen anders had ik je wel aangesproken.

Hoi RickN,

Ik ben ook helemaal niet bij Blue en Main in de buurt geweest, anders had ik die snuivers er wel uitgepakt haha! Bij Black hebben we nog wel een paar van die gasten gepakt. Was wel leuk hoor...als meisje surveilleren op de herentoiletten! :)

Vind wel jammer dat ik nu zo weinig van jullie ben tegengekomen, had jullie toch wel een beetje bij hardcore verwacht eigenlijk :)

Ben wel even bij de hardcore tent geweest. Is toch niet echt mijn muziek. Vond het alleen jammer dat mijn benen zo zwaar begonnen te worden om half 8. Maar ik heb gewoon door gestampt tot 11 uur.

Trouwens heb lekker toch een paar uurtjes in mijn blote pens gestaan hoor :)

• Topic Starter Topic Starter
Was echt tegek gister, onbetaalbaar echt super!

Volgend jaar ga ik zeker weer :)

Ik heb veel bij black en bij brown gestaan. Was zkr een mooi feestje.
Volgens mij heb ik jou nog op een afstandje zien staan Aimee, maar het was druk he dus weet niet zeker.

En het is wat RickN zegt, jammer van die openlijke snuivers (vooral bij mainstage).

Ik zag wel een gozer met een dik bebloede kop langs me lopen die zal wel flinke vuisten in ze gezicht gekregen hebben...

Voor de rest niks echt mee gemaakt. Ook geen openlijk drugs gebruik. Ik was vooral bij Blue en black geweest en vanaf uurtje of 8 de mainstage tot half 12.

en ik heb het zelfs niet eens koud gehad op het peron

Waar ik wel van te kijken stond is dat ik gewoon een klein jonge en meisje van een jaar of 5 samen met paps tussen de mensen zag lopen. Zeker verdwaald :D

Heb ook nergens ruzie gezien. Viel me heel erg mee was een goeie sfeer daar!

Was dat je eerste keer XB? Het valt mij op dat de sfeer op Q-dance feesten erg lekker is, ook in de black area was het super goed te doen.. Mss kwam door mijn appearance, korte broek, polo en constant een zonnebril op (ik kan niet tegen zon in m'n ogen, krijg ik snel koppijn/soort migraine).. Ik denk dat mensen dachten dat ik strak stond ofzo, iedereen bood altijd z'n excuses aan, zelfs wanneer ik hun aanstootte :P..
Ik hoorde alleen dat er een goede knokparty was geweest bij main, maar die groep was vanzelf weer uit elkaar gegaan ofzo..

Ik heb me super vermaakt, meer in black gestaan dan ik zelf had willen doen (ik ben meer hardstyle type).. Heb promo, manu le marlin (hahaha, dat was echt vet), Angerfist vs Outblast was knallen en heb een stuk van endymion gekeken in Black (waar ik me trouwens echt goed vermaakte).. Verder pavo, zany, isaac, dana, charly vs deepack (had ik meer knalwerk van verwacht, had een half uurtje geluisterd, maar was best soft) technoboy allemaal stukjes van gezien en showtek gemist.. Baal ik achteraf wel van, maarjah, ik stond wle uit m'n dak te gaan ergens anders, dus daar de liveset maar gewoon van luisteren :P..

Ik heb ook nog wel een paar keer om me heen gekeken of ik Aimee zag, maar je niet gezien.. Verder wel een behoorlijk aantal grote mensen tegengekomen, maarjah, om nu iedereen aan te spreken of ze ook op DBB zitten en hoe ze dan wel niet heetten :P

Lijkt me trouwens heerlijk werken zo, als je muziek kunt luisteren waar je van houdt, als er geen problemen zijn, alleen jammer dat je niet ff los kunt gaan :)

Nu maar een kaartje kopen voor Q-Base, het had nml nog wel een paar uurtjes langer mogen duren vond ik

Volgend jaar ben ik er ook :thumb:

Jep, ik ben er ook denk ik
Klinkt heel erg gesselig zo te horen

SiRoj zei:
Was dat je eerste keer XB? Het valt mij op dat de sfeer op Q-dance feesten erg lekker is, ook in de black area was het super goed te doen.. Mss kwam door mijn appearance, korte broek, polo en constant een zonnebril op (ik kan niet tegen zon in m'n ogen, krijg ik snel koppijn/soort migraine).. Ik denk dat mensen dachten dat ik strak stond ofzo, iedereen bood altijd z'n excuses aan, zelfs wanneer ik hun aanstootte :P..
Ik hoorde alleen dat er een goede knokparty was geweest bij main, maar die groep was vanzelf weer uit elkaar gegaan ofzo..

Ik heb me super vermaakt, meer in black gestaan dan ik zelf had willen doen (ik ben meer hardstyle type).. Heb promo, manu le marlin (hahaha, dat was echt vet), Angerfist vs Outblast was knallen en heb een stuk van endymion gekeken in Black (waar ik me trouwens echt goed vermaakte).. Verder pavo, zany, isaac, dana, charly vs deepack (had ik meer knalwerk van verwacht, had een half uurtje geluisterd, maar was best soft) technoboy allemaal stukjes van gezien en showtek gemist.. Baal ik achteraf wel van, maarjah, ik stond wle uit m'n dak te gaan ergens anders, dus daar de liveset maar gewoon van luisteren :P..

Ik heb ook nog wel een paar keer om me heen gekeken of ik Aimee zag, maar je niet gezien.. Verder wel een behoorlijk aantal grote mensen tegengekomen, maarjah, om nu iedereen aan te spreken of ze ook op DBB zitten en hoe ze dan wel niet heetten :P

Lijkt me trouwens heerlijk werken zo, als je muziek kunt luisteren waar je van houdt, als er geen problemen zijn, alleen jammer dat je niet ff los kunt gaan :)

Nu maar een kaartje kopen voor Q-Base, het had nml nog wel een paar uurtjes langer mogen duren vond ik

Was me eerste feest :) Eens kijken of er de komende tijd nog wat leuke feesten zijn.

Echt heerlijk feest mooi weer,leuke mensen en top muziek! Zatox,Activator en Outblast vs Angerfist waren toch wel mijn hoogtepunten van deze dag! Verder heb ik nu twee rode leren lapjes aan de zijkanten van mijn hoofd :( Alles goed ingesmeerd maar mijn oren vergeten :D

Volgend jaar zeker weer van de partij!

Ik ben ook veel in de black tent geweest, en ik heb nog gekeken of aimee er tussen liep maar helaas.
Wie heeft trouwens Partyraiser meegemaakt?
Dat was nog eens een afsluiter van een goed feest!
En dat gevecht bij de blacktent stond ik zowat middenin, echt triest hoor ga lekker in de kroeg vechten ofzo.

Manu le marlin:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Outblast vs Angerfist:

Voor de rest niet echt foto's van artiesten oid

15 euro apk! altijd leuk om te weten :D

Maarik vind het thema dit jaar wel gaar overal schroot enzo maarjah je kan niet alles hebben

Terug
Naar boven