rubinio
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BadMF zei:Maat van me moest alleen een kaartje weggooien omdat we die over hadden, hehe![]()
Volgens mij verder niemand van het forum gezien. MIsschien zaten jullie allemaal in de andere areas. 

..
..

SiRoj zei:Was dat je eerste keer XB? Het valt mij op dat de sfeer op Q-dance feesten erg lekker is, ook in de black area was het super goed te doen.. Mss kwam door mijn appearance, korte broek, polo en constant een zonnebril op (ik kan niet tegen zon in m'n ogen, krijg ik snel koppijn/soort migraine).. Ik denk dat mensen dachten dat ik strak stond ofzo, iedereen bood altijd z'n excuses aan, zelfs wanneer ik hun aanstootte..
Ik hoorde alleen dat er een goede knokparty was geweest bij main, maar die groep was vanzelf weer uit elkaar gegaan ofzo..
Ik heb me super vermaakt, meer in black gestaan dan ik zelf had willen doen (ik ben meer hardstyle type).. Heb promo, manu le marlin (hahaha, dat was echt vet), Angerfist vs Outblast was knallen en heb een stuk van endymion gekeken in Black (waar ik me trouwens echt goed vermaakte).. Verder pavo, zany, isaac, dana, charly vs deepack (had ik meer knalwerk van verwacht, had een half uurtje geluisterd, maar was best soft) technoboy allemaal stukjes van gezien en showtek gemist.. Baal ik achteraf wel van, maarjah, ik stond wle uit m'n dak te gaan ergens anders, dus daar de liveset maar gewoon van luisteren..
Ik heb ook nog wel een paar keer om me heen gekeken of ik Aimee zag, maar je niet gezien.. Verder wel een behoorlijk aantal grote mensen tegengekomen, maarjah, om nu iedereen aan te spreken of ze ook op DBB zitten en hoe ze dan wel niet heetten
Lijkt me trouwens heerlijk werken zo, als je muziek kunt luisteren waar je van houdt, als er geen problemen zijn, alleen jammer dat je niet ff los kunt gaan
Nu maar een kaartje kopen voor Q-Base, het had nml nog wel een paar uurtjes langer mogen duren vond ik
Eens kijken of er de komende tijd nog wat leuke feesten zijn.
Alles goed ingesmeerd maar mijn oren vergeten