MuscleMeat

Defqon1 Festival UITVERKOCHT

leander112 zei:
Ik ben ook veel in de black tent geweest, en ik heb nog gekeken of aimee er tussen liep maar helaas.

Snap niet dat jullie me niet gezien hebben in Black. :( Heb er zelf nog aardig vaak doorheen gelopen. Viel toch wel op in m'n blauwe security shirt!

Misschien kwam het door al die hotpants!

Was erg vet feestje!!!

Ben net weer een beetje terug in het land van de levenden.
Was zondag om 5u thuis ofzo en zat om half 6 weer in de auto naar m'n werk, tot 22u gewerkt dus ik was aardig naar de klote.

Defqon was erg erg vet, iedereen blij en altijd in voor een praatje.
Geen bekende gezien helaas.

Volgend jaar weer!

Aimee zei:
Hoi RickN,

Ik ben ook helemaal niet bij Blue en Main in de buurt geweest, anders had ik die snuivers er wel uitgepakt haha! Bij Black hebben we nog wel een paar van die gasten gepakt. Was wel leuk hoor...als meisje surveilleren op de herentoiletten! :)

Vind wel jammer dat ik nu zo weinig van jullie ben tegengekomen, had jullie toch wel een beetje bij hardcore verwacht eigenlijk :)

ik wist heel niet dat er zo erg op gecontroleerd werd joh.....op drugsgebruik.

ik ben niet anders gewend dat iedereen in het openbaar lijntjes aan het leggen is etc.

maakt mij trouwens geen fl**ker uit, zolang ze mij er maar niet mee lastig vallen.

In principe wordt er bij de ingang altijd streng gecontroleerd op drugs. Zelf wiet mocht niet mee naar binnen. Maar het wordt op plaatsen verstopt, waar ik niet mag voelen dus ze nemen altijd zooi mee naar binnen. Als je dus gesnapt wordt tijdens snuiven, wordt het wel in beslag genomen. Maar het gebeurd gewoon hartstikke veel.

Had nu wel wat meer drukte bij de EHBO verwacht met die hitte en dan het drugsgebruik,maar daar bleef het aardig rustig.

Aimee zei:
Ben alleen B@ss van het forum tegengekomen, want die sprak me nog aan! Leuk je te ontmoeten! :)
Aangemaan kennis te maken!

Voor de 4e x op rij weer een geweldig feest! Eenmaal thuis in Groningen nog tot 07.30 geafterd en toen m´n nest maar es opgezocht! Volgend jaar ben ik zeker weer van de party!

[Link niet meer beschikbaar]

Aimee zei:
In principe wordt er bij de ingang altijd streng gecontroleerd op drugs. Zelf wiet mocht niet mee naar binnen. Maar het wordt op plaatsen verstopt, waar ik niet mag voelen dus ze nemen altijd zooi mee naar binnen. Als je dus gesnapt wordt tijdens snuiven, wordt het wel in beslag genomen.

De controle bij binnenkomst stelde echt geen drol voor dit jaar. na 15 seconden mocht ik doorlopen.

Verder vind ik het in beslag nemen van drugs echt idioot. De sfeer op een feest wordt toch veelal bepaald door de drugsgebruikers. De problemen die ik in meer dan 10 jaar feesten heb gezien/meegemaakt werden vaak veroorzaakt door dronken apen en daar wordt totaal niet tegen opgetreden omdat het lekker geld verdienen is voor de organisatie!

was prima feestje, ben 3 seconden bij hardcore geweest.. maar wat een t*fus herrie

verder lekker bij groen gestaan en een beetje op het strand gehangen.

LOOL ik zag Aimee ook nog rondwandelen met een paar andere security's! Respect voor jou meid je bent echt groot!

bouwens62 zei:
De controle bij binnenkomst stelde echt geen drol voor dit jaar. na 15 seconden mocht ik doorlopen.

Verder vind ik het in beslag nemen van drugs echt idioot. De sfeer op een feest wordt toch veelal bepaald door de drugsgebruikers. De problemen die ik in meer dan 10 jaar feesten heb gezien/meegemaakt werden vaak veroorzaakt door dronken apen en daar wordt totaal niet tegen opgetreden omdat het lekker geld verdienen is voor de organisatie!

Wij maken de regels niet Bouwens, dat doet de organisatie. Ik volg de regels alleen maar op! Het is waar dat de meeste problemen veroorzaakt worden door drank, maar dat de meest ernstige gevallen toch echt door drugs komen.Genoeg jonge meiden en jongens die overleden zijn ten gevolge van een overdosis aan drugs! En het is niet waar dat er niet wordt opgetreden tegen dronken apen, want als iemand gewoon heel onbeschoft en vervelend is, wordt ie er gewoon uitgezet!!

@Robbiej: en dan kom je me niet ff aanspreken?? :D Trouwens wel vet leuke reacties gehad over de omvang van m'n armen van bezoekers ondanks dat wijde t-shirt dat ik aan had! :p

Ja sorry maar ik had al aardig wat op :beerbang: en je liep langs me, dus ik zat eerst ff te beseffen of jij dat nou kon zijn, en toen ik tot de conclusie kwam dat jij het was was je al uit mijn zicht.

Maar ben je er volgend jaar weer? Of doe je ook andere feesten/evenementen?

Heb Mr. B.I.G. nog even gezien, damn wat een knaap :cool:

robbiej zei:
Ja sorry maar ik had al aardig wat op :beerbang: en je liep langs me, dus ik zat eerst ff te beseffen of jij dat nou kon zijn, en toen ik tot de conclusie kwam dat jij het was was je al uit mijn zicht.

Maar ben je er volgend jaar weer? Of doe je ook andere feesten/evenementen?

Haha, dat kan ik wel begrijpen. Je was niet de enige die aardig wat op had! :)
Volgend jaar ben ik er zekers weer!! Hoop dat we dan weer zo aangenaam tempratuurtje hebben.

Voorlopig komen er nog genoeg feesten aan waar ik werk, o.a. Sensation White and Black, Mystery Land, Boulevard of Dance (verschillende plaatsen) en alle andere feesten waar ze me voor nodig hebben!

Aimee zei:
Haha, dat kan ik wel begrijpen. Je was niet de enige die aardig wat op had! :)
Volgend jaar ben ik er zekers weer!! Hoop dat we dan weer zo aangenaam tempratuurtje hebben.

Voorlopig komen er nog genoeg feesten aan waar ik werk, o.a. Sensation White and Black, Mystery Land, Boulevard of Dance (verschillende plaatsen) en alle andere feesten waar ze me voor nodig hebben!

lol naar deze ga ik ook :(

misschien toch eens opletten.

Aimee zei:
Wij maken de regels niet Bouwens, dat doet de organisatie. Ik volg de regels alleen maar op! Het is waar dat de meeste problemen veroorzaakt worden door drank, maar dat de meest ernstige gevallen toch echt door drugs komen.Genoeg jonge meiden en jongens die overleden zijn ten gevolge van een overdosis aan drugs! En het is niet waar dat er niet wordt opgetreden tegen dronken apen, want als iemand gewoon heel onbeschoft en vervelend is, wordt ie er gewoon uitgezet!!

Je moet het ook niet zien als een persoonlijke aanval Aimee. Het is logisch dat jij de regels opvolgt die door de organisatie gemaakt zijn.

Maar als de organisatie dan regels maakt dan moeten ze ook de andere ruim 80% van de bezoekers aanpakken en niet alleen degene die zo stom is om in het zicht te gebruiken. Maar dat doen ze niet want dan kunnen ze wel opdoeken en dat is gewoon hypokriet.

Dat overlijden aan een overdosis klopt niet. Er zijn zeer weinig gevallen bekend van mensen die overleden zijn aan een overdosis drugs op feesten. De ernstige gevallen zijn meestal oververhitting en watervergiftiging iets wat voorkomen kan worden door goede voorlichting! Natuurlijk kennen we allemaal het verhaal van het meisje van 15 jaar dat overleden is aan een overdosis. Maar ja wat wil je als je 12-15 pillen in 2 uur tijd slikt.

Zaterdag genoeg vervelende dronken mensen gezien maar die liepen er om 23.20 nog hoor.

Zodra mensen er melding van geven dat iemand erg vervelend is tegen anderen, kunnen we er wat aan doen. Als er geen melding wordt gegeven, kunnen we het natuurlijk ook niet weten.

Je hebt gelijk qua visiteren dat het niet overal even goed verloopt. De een zoekt wat grondiger dan de ander. Ik voel ook altijd in schoenen, anderen niet bijvoorbeeld. Veel kunnen we toch niet vinden, want ze douwen het gewoon allemaal in hun k*t of kont. Maar dat zijn vaak kleine beetje dus voor eigen gebruik. Belangrijker is dat de dealer eruit worden gepikt. Die kunnen het minder goed verstoppen. En natuurlijk wapens! Op zich heb ik best nog wel wat jointjes gevonden en helaas mochten die ook niet mee naar binnen. Niemand deed gelukkig moeilijk, allemaal relaxte mensen.

Ik hoor net op een liveset (van q-dance radio ofzo) dat defqon gewoon 40.000 man was.. Ik wist dat het veel was, maar dit :P

Terug
Naar boven