Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Daar dacht ik in eerste instantie ook aan.Wordt je trouwens al wel moeder genoemd voordat het kind geboren is?
Wel mooi, die crowdfunding actie die het dorp is gestart![]()
Marktvrouw Ingrid, die KOZP-demonstranten met eieren bekogelde, vervolgd voor openlijke geweldpleging; Volendam start crowdfunding
Marktvrouw Ingrid Eekels hangt een boete of zelfs een rechtszaak boven het hoofd voor het bekogelen van Kick Out Zwarte Piet-demonstranten, vorig jaar december. Het Openbaar Ministerie laat weten haar te vervolgen voor openlijke geweldpleging op de Zeestraat in Volendam. Het dorp is zaterdag...m.noordhollandsdagblad.nl
En 'white live matters' is blijkbaar racismeZwarte Piet deed niets verkeerd.... stond zelfs op de Erusmusbrug.

Was dat niet in 2021 al ?![]()
Marktvrouw Ingrid, die KOZP-demonstranten met eieren bekogelde, vervolgd voor openlijke geweldpleging; Volendam start crowdfunding
Marktvrouw Ingrid Eekels hangt een boete of zelfs een rechtszaak boven het hoofd voor het bekogelen van Kick Out Zwarte Piet-demonstranten, vorig jaar december. Het Openbaar Ministerie laat weten haar te vervolgen voor openlijke geweldpleging op de Zeestraat in Volendam. Het dorp is zaterdag...m.noordhollandsdagblad.nl
Alleen als dit door een man wordt gedaan...Is dit anno 2023 geen digitale aanranding?
![]()
Eva Jinek geeft complimenten aan aantrekkelijk publiekslid
Kijkers van Jinek raken niet uitgesproken over de onbekende man die tijdens de uitzending van donderdag vlak achter Eva zat. Inmiddels bemoeit ook de presentatrice zich met de zaak.www.tvgids.nl
Die tweet onder het krantenbericht leest al poëzie, n*ger - negeren, blank - zwart op wit gedrukt.
Rest van het draadje is ook de moeite.
Nijman is de Nederlandse wannebe Brendan O'Neil en dat doet ie best goed.

En, opgelucht nu?Maar hoe moeten we het dan god***domme noemen (lekker blank scheldwoord trouwens)
Ik heb altijd geprobeerd om kut volk met een donkere kleur uit bijvoorbeeld Afrika,, (zwart dus) of elders door de kleur, vergelijkbaar afkomstig, gewoon n*ger en een aziaat gewoon aziaat of spleetoog te noemen en het volk dat niet als kut geclassificeerd kan worden bijvoorbeeld, “donker(der) gekleurd of zelfs anders
Gekleurd medemens”. Gaan we witte of blanken mensen dan ongekleurd noemen nu? Ze zijn toch niet fucking transparant of doorzichtig?! Ik weet oprecht niet meer wat belachelijker of erger is, hangt natuurlijk ook helemaal af van het referentiekader, de toegepaste maatstaf en context van de situatie af. Een kutmarrokkaan blijft een kutafrikaan en een kutafrikaan een n*ger of als je olie over en een paar extra “Cogones” van formaat hebt, dan gewoon n*gger.. Maar voor dat laatste is het handig te weten wanneer je daarmee wegkomt. Het is inmiddels een behoorlijk onnavolgbare wirwar geworden voor mij, met dank aan de deugkneuzen van o.a. D66.
Triest, want het is de ondergang van de veelzijdigheid van onze mooie Nederlandse woordenschat. Ten goede van de tere zieltjes en oud zeer, waar de hedendaagse generaties geen enkel aandeel in hebben.
Het is een beetje als excuses maken aan de woke kleinkinderen, dat hun opa zo’n ongenuanceerde ter***lijer was, waarbij het mij volledig ontgaat wat die kleinkinderen in godsnaam met dat lege excuus moeten. Verantwoording nemen, tja een breed begrip, maar vaker dan niet compleet misplaatst en nodeloos overbodig, of zelfs compleet nutteloos in essentie.
Dat stukje poëzie in die Tweet kan ik dan wel weer waarderen
Voor wat het waard is
Maar boven alles vind ik het extreem kwalijk dat deze woke afleiding eigen en veel verdergaande doelen heeft, waarvan de meet Prominente in de huidige shitshow puur afleiding is met een diepere laag tot het creëren van extra diversificaties of zo je wilt hokjes, om het volk nog verder te verdelen zodat het nog onmogelijk op basis van het eerste beginsel “we zijn allen slechts in de eerste plaats mens”, zich samen nog tot eenheid kan vormen.
Verdeel en Heers heeft nog nooit zo’n sterk en samenhangende verfljkijf met de geschiedenis gehad in dit meest waanzinnige stukje manipulatie.
Triest, maar wat doen we eraan :duno:
Iemand een lumineus die kan leiden tot een evenredig sterk tegengeluid? Of. Weigeren we er gewoon aan mee t doen?
Fucking Clownwereld![]()

Beetje drugs ook