Gestolen van de GeenStijl, maar ik vond het wel een mooie term: "tot excuses gemaakten".
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maandje zitten voor een schade van een maandsalaris is geen overmatige straf . Heb zelf al langer vast gezeten voor minder schade.Het glasplaatje ervoor was beschadigd, de totale kosten waren €2000,- las ik.
Wat is de financiële schade van het blokkeren van een snelweg, of een deel van een vliegveld? Die mensen komen er vaak toch ok mee weg.Maandje zitten voor een schade van een maandsalaris is geen overmatige straf . Heb zelf al langer vast gezeten voor minder schade.
Het vonnis kan arbitrair genoemd worden , is het gewoon weg niet .
Van cultureel erfgoed blijf je met je klauwen af .
En daarbij raakt een dergelijke aktie wal noch kant .
Tenzij een schilderij broeikas gassen uitstoot ....Als ze werkelijk klote hadden gehad hadden ze zich vastgelijmd aan de dienst diesel van een overheids functionaris .
Daar ben ik het ook mee eens, daar mag de schade ook verhaald wordenWat is de financiële schade van het blokkeren van een snelweg, of een deel van een vliegveld? Die mensen komen er vaak toch ok mee weg.
Muv Goede Vrijdag, maar wel alle dagen van de Ramadan, Offerfeest, Suikerfeest, Diwali, Pesach en Keti Koti.Parkeren wordt in de gemeente Utrecht gratis op vrijdag?
Op keti koti krijgen alle witte auto's een wielklem.Muv Goede Vrijdag, maar wel alle dagen van de Ramadan, Offerfeest, Suikerfeest, Diwali, Pesach en Keti Koti.
Excuses? Ze hebben een land in Zuid-Amerika gekregen. Wat wij notabene geruild hebben voor New York.![]()
Surinaamse belangenorganisaties ontevreden over geplande slavernij-excuses
"Dit is een eenzijdige Nederlandse actie met een groot risico op mislukking", zegt Armand Zunder, voorzitter van de NRCS, in de Surinaamse krant De Ware Tijd.nos.nl
Rupsje Nooitgenoeg. Rutte had er nooit aan moeten beginnen.
Iedere afstammeling van slaven is al ruimschoots gecompenseerd. Als hun voorouders namelijk niet waren verplaatst, waren ze in Afrika geboren. Dan waren er minder of zelfs geen sociale voorzieningen, zoals infrastructuur, zorg en onderwijs voor iedereen. Dat lijkt me compensatie zat.Excuses? Ze hebben een land in Zuid-Amerika gekregen. Wat wij notabene geruild hebben voor New York.
Zij zouden ons excuses moeten geven voor hun eeuwige ondankbare gejank.
Idd, met een levenslange uitkering.Iedere afstammeling van slaven is al ruimschoots gecompenseerd

Ja ik hoor daar bij te staan want ik ben ook een boer(enlul) Nee serieus is steun die gasten en moet daar bij zijn.Vrijdag waren er wat boeren naar het provinciehuis in Zwolle. Voor de lunch waren alle medewerkers 'uit voorzorg' al naar huis gestuurd![]()