MuscleMeat

Demonstreren & Protesteren topic!! (BLM enz.)

IISC_EqualityEquity_300ppi-600x450-1-300x225.png

Gelijkheid = iedereen dezelfde middelen
Gelijkwaardigheid = kijken waarom sommige dingen niet lukken en de middelen daar op afstemmen

Beide een utopie imo.

Op sommige katholieke scholen in België, zorgen de nonnen voor een warme lunch tussen de middag. In Frankrijk is drie gangen gebruikelijk.

Zou jij dat een vooruitgang vinden voor jouw kinderen?
Op heel veel vlakken kan het onderwijs verbeterd worden, warm eten en daar de tijd voor nemen is er één van.

Ik heb het oude systeem niet echt meegekregen met mijn kinderen, maar ik denk niet dat het een verbetering is op didactisch vlak.
Toch schijnt het qua lerarentekort en onrust (snel naar huis, gehaast eten, snel terug) wel voordelen te hebben. Maar kan er inhoudelijk niet iets over zeggen

Zou je een dergelijk kaartje ook mogen maken als de bolletjes zich concentreren in West-Europa?
IMG_3456.jpeg

Gaat goed he dat identiteitswereldje wat we gebouwd hebben :roflol:

• Like
Waarderingen: Vonk
Was afgelopen zaterdag even op het zomercarnaval en nou ben ik toch best wat gewend.
Maar het was serieus alsof je in de ghetto van Paramaribo liep. Niks bedreigends of zo, maar wat een troep en de blanke autochtoon was een uitzondering.

Overigens was ik ten tijde van het 2e schietincident vlakbij de Coolsingel, maar vrijwel niemand keek er echt van op of om.

En nog dit:
Ondertussen eiste de Schotse groepering "This is Rigged" (dit is gemanipuleerd, red.) de actie op.

De organisatie tekende vooraf de motivering van twee demonstranten op.

Onder meer de 28-jarige Rebecca komt aan het woord: "Als transvrouw wordt mij verteld dat ik niet welkom ben op de piste door de UCI, terwijl ze op hetzelfde moment wel een petrochemisch bedrijf een ploeg laten rijden. Dat toont dat ze niet bekommerd zijn om mensen. Ik stap naar voren om deze hypocrisie te benoemen en voor een betere toekomst te staan."

Terug
Naar boven