XXL Nutrition

Demonstreren & Protesteren topic!! (BLM enz.)

Bezoekers in dit topic

Waar zijn de mass shooters wanneer je ze nodig hebt?
 
Stephen_Craig_Paddock.jpg
 
Killed59 (including himself)
Injured869



tering
 
Waarom zit die zangeres daar vermomd als presentatrice bij Op1. Gaat ze nog zingen of blijft ze gewoon spuit 11.
 
Sun is out. Finally


:rocker2:


Of is het niet Giovanca? Kijk niet.
 
Sun is out. Finally


:rocker2:


Of is het niet Giovanca? Kijk niet.
Ja die. Die is samen met die ex van Wierd echt het slechtste. Ex van Wierd komt beter uit de verf aan een tafel a la DWDD. Niet als presentatrice, dat geginnegap tussendoor en totaal gebrek aan dossierkennis.
 
Die zitten er omdat ze neukbaar zijn voor bepaalde kijkers. Anders wordt er gezapt.
 
.

waarom staat het ras van de agent hier niet bij?
moeten we ook de straat gaan afbreken als het een blanke agent is en de dader donker?
 
Laatst bewerkt:
.

waarom staat het ras van de agent hier niet bij?
moeten we ook de straat gaan afbreken als het een blanke agent is en de dader donker?
Omdat iemand die agent wordt daarmee op allerlei manieren toetreedt tot de vijand, omdat dat gewoon een beroepsrisico is.

Iedereen weet dat zwarte mensen geen racisme kunnen plegen, volgens de juiste definitie van racisme.

Vraag maar aan Syl.
 
Omdat iemand die agent wordt daarmee op allerlei manieren toetreedt tot de vijand, omdat dat gewoon een beroepsrisico is.

Iedereen weet dat zwarte mensen geen racisme kunnen plegen, volgens de juiste definitie van racisme.

Vraag maar aan Syl.

Zag Sylvana tijdje terug op mijn werk, werd meteen oncomfortabel omdat ik niet wist wat ik moest zeggen en bang was dat bij te veel of te weinig oogcontact ik voor racist uitgemaakt zou worden.
not even joking.

Moet ik goedemiddag zeggen? of denkt ze dan dat ik denk dat ze iets wil gaan stelen en haar meer in de gaten hou omdat ze zwart is en noemt ze me dan een racist?
Moet ik geen goedemiddag zeggen zodat ze dat niet denkt of denkt ze dan dat ik bewust zwarte mensen niet begroet en ben ik dan een racist?
kan ik haar wel of niet aanspreken als ik denk dat ze op zoek is en hulp nodig heeft?

#hetlevenvaneenblankemanindehuidigesamenleving
 
Zag Sylvana tijdje terug op mijn werk, werd meteen oncomfortabel omdat ik niet wist wat ik moest zeggen en bang was dat bij te veel of te weinig oogcontact ik voor racist uitgemaakt zou worden.
not even joking.

Moet ik goedemiddag zeggen? of denkt ze dan dat ik denk dat ze iets wil gaan stelen en haar meer in de gaten hou omdat ze zwart is en noemt ze me dan een racist?
Moet ik geen goedemiddag zeggen zodat ze dat niet denkt of denkt ze dan dat ik bewust zwarte mensen niet begroet?

#hetlevenvaneenblankemanindehuidigesamenleving
Meen je dat echt?

Zou daar echt schijt aan hebben wat zij denkt. Als advies gewoon negeren. En alleen praten tegen haar als ze zelf begint.
 
Meen je dat echt?

Zou daar echt schijt aan hebben wat zij denkt. Als advies gewoon negeren. En alleen praten tegen haar als ze zelf begint.

Ja alleen als je door zo iemand voor racist uitgemaakt wordt, terecht of niet, staat je baan wel op de tocht.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven