AndroidHealthClinic

Demonstreren & Protesteren topic!! (BLM enz.)

• Topic Starter Topic Starter

Ik heb op mijn toenmalige werk nog eens gedwongen een gastles van Jerry moeten faciliteren.
Toen ik hierover mijn vraagtekens uitsprak werd mij medegedeeld dat het belangrijk is voor de kinderen om 'alle groepen in de samenleving te belichten'.
Op mijn vraag of ik dan in de toekomst ook een Pegida-lid mocht uitnodigen werd schamper gereageerd met 'wat denk je zelf?'

Die gastles was overigens een lang relaas over hoe zielig donkere mensjes zijn en hoe geweldig hij zelf is, oh en wij zijn allemaal racisten.
Walgelijk figuur, op en top.

Tis ook allemaal maximaal slachttofferol, blanke de schuld geven van alles en overal racisme van maken wat totaal niet het geval is.

Leukste is als ze ook nog feminist zijn, dan heb je de ultime 'ik haat blanke mannen' combo.

Screenshot_20200603-153408_Chrome.jpg

Bewijs ontbreekt...

Wachten tot er iemand helemaal los gaat op een groep rellers en 50+ doden vallen.

Achmed heeft wel ingegrepen :thumbup:

Waarom niet meteen gewoon alles maar dan echt alles affikken dat ze teruggeworpen worden naar de tijd dat nigs op de savannes leefden met pijl en boog. Dat instinct zit er echt nog wel in. Dan kunnen ze vast wel meteen de crackers finishen tussen het jagen op buffalos door.

1591218704632.jpg

1591219959662.png

1591219037711.png

Terug
Naar boven