Jelly? Helemaal niet. Ik verdraag geen mensen die blazen over hoe natural ze wel niet zijn, terwijl het duidelijk niet zo is.
dat vind ik ook, maar welk nut heeft dat om het tegendeel te willen bewijzen in de media? maakt de hele sport ook alleen maar weer slecht.
wat gaat de buitenstaander denken: "kijk iemand die ik dacht nog naturel te zijn en ook die is het niet, bodybuilding is zo vuil, ik ga ze allemaal scheef bekijken"
kijk naar de punten die demoustier zelf al aangeeft te willen tonen:
Het verleden van Erko mbt steroïden. - yah rully positiv
De schorsing van Erko en de impact op zijn carrière. - sensaaatiiee alweer een bedrieger in de media, laten we hem bestoken!
Het gebruik van steroïden in andere landen en de "legaliteit" ervan. vooral legaliteit tussen brackets zetten.
kijk in saoudi arabie durf ik gerust juiced rond te lopen hoor, maar daar kappen ze je kop eraf als je alcohol hebt. persoonlijk vind ik dat beter

maar dat is ook net zoals hier, gewoon iets verbieden. en het gaat hier over een wet die wordt gebroken, niet over gezondheid of whatever, ze staven alleen hun wet-standpunt omdat het zo gevaarlijk zou zijn volgens de """"experts""".
Als iemand ook maar denkt dat dit een reportage wordt over hoe normaal en niet zo schadelijk deze middelen zijn, guess again, opnieuw komen de welkbekende doomsdayzaaiers gillen over hoe gestoord elke bodybuilder is die denkt dat deze middelen niet zo schadelijk zijn, ZE TASTEN KENNELIJK OOK HUN VERSTAND AAN! dat hoor ik tytgat al zeggen (of hij zal wel weer letterlijk kopieren wat een ander anti-dopingauthoritair figuur weer uitkraamt).
ik wacht vol spanning af op een of andere moord of geval van verkeersagressie in ons land waarin de dader ook toevallig een bodybuilder is of op juice staat, dan zullen we weer wat horen
anyway, tot hier my 2ct. We zijn niet mainstream, en als we allemaal gaan gillen dat doping normaal is zal dat niet beteren.