Eattillyoudrop
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 44
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 8%
ik ken erko al 10jaar en ja hij is naturel, gast leeft voor deze sport doet al jaren niets anders neemt zelfs amper weekje vakantie so dont judge 2 fast
over de reportage zelf viel mee, erko heeft zijn best gedaan een positieve kant van bb te laten zien en dat niet iedereen moet denken dat je gwn moet kuren en breed word dat het traine, rust een de motivatie zijn maar natuurlijk moet er weer negatief kantje aan heel de reportage hangen zeker de gene die gaat kuren zonder ooit getraint te hebbe ,D
Als hij natty is eet ik mijn schoen op
. Ken genoeg mensen in het Antwerpse milieu die dat verhaaltje kunnen ontkrachten.---------- Post toegevoegd 16 June 2013 om 10:18 ----------
en erko zijn verleden naar boven halen? waar is dat goed voor? jelly? live and let live potverdomme wat een haat in deze wereld...
Het boeit echt niemand in de AAS-sectie dat Erko pakt. Er openlijk voor uitkomen dat je een natty bent is weer wat anders, have some dignity denk ik dan. Niks verkeerd mee dat hij een beter beeld van de sport wil scheppen maar na zijn uitgelekte positieve testen verliest hij elk beetje aan credibiliteit, niet zozeer bij de mensen hier maar vooral bij het grote publiek.
Ik weet goed genoeg dat het met sponsors en blabla te maken heeft maar hij had beter niks gezegd.
Als hij trouwens echt natty is nu en dat wil blijven dan is zijn "carrière" vandaag de dag voorbij, alleszins toch op vlak van BB-ing
.Geef mij dan maar gasten zoals Mathiaz hier vanop het forum, die hoor je amper tot weinig maar brengen wel een super bruut fysiek
!