CobyBE
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 155
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 96kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+ punten:
Het harde werk van Erko werd goed in beeld gebracht.
BB ademen, 24/7 leven
Zwaar trainen, discipline, voeding...
Dat zat allemaal goed...
Maar dan:
Die kerel met z'n paardemiddelen? Gepakt op 4-5 producten...geen wonder dat ie last van nieren en lever had!
Die deed het wel extreem indd.. Vond het wel epic toen hij zei dat hij niet meer kon slapen van al de bobbels op z'n rug
Die andere kerel van 30? 0 ervaring met de sport, voeding, trainen...
Dan direct een (imo) zware kuur? En lol...als je het spul op je tafel hebt staan je vragen stellen over wat de bijwerkingen kunnen zijn..dat onderzoek had hij al weken op voorhand zelf moeten doen.
Ik blijf erbij dat er een kans is dat die persoon ingehuurd is. Kan me moeilijk voorstellen dat je met 0 kennis hieraan begint, terwijl de gewone burger een sterk negatief beeld hierover heeft.
Ook toen die 'sportdokter' begon over nakuren, wist hij niet eens wat nakuren was 0.000 kennis.
Langs de ene kant was dit 1 van de betere reportages over de sport...maar verantwoord AAS gebruik (want die ene dokter sprak erover dat het foutging als je je grens voorbijgaat) zullen ze nooit positief in beeld brengen. Want dan ga je doping promoten...
Ze hebben er nu ook wel 2 idioten uitgekozen voor het AAS gedeelte..mocht Erko nu over AAS hebben gesproken zoals hij over voeding, training etc sprak dan had de buitenwereld een beter beeld. Maar mensen zoals Erko zullen nooit over AAS spreken (en daarmee laat ik nog altijd in het midden of hij gebruikt heeft of niet, ik heb er geen idee van dus doe er ook geen uitspraken over).
Erko gedeelte was indd wel goed. AAS gedeelte is in één woord uit te drukken: Extreem!
Zoals gisteren al zei heb ik hier nog nooit z'n kuur zien passeren wat die newb innam..
Als ze het realistisch zouden maken (normale kuren) zou de drempel wellicht kleiner zijn voor héél wat mensen.
En why the **** zegt die sportdakter constant '' Je spieren groeien, maar in de broek verkleint het'' dit is toch volledige bs??
Erko gedeelte was indd wel goed. AAS gedeelte is in één woord uit te drukken: Extreem!
Zoals gisteren al zei heb ik hier nog nooit z'n kuur zien passeren wat die newb innam..
Als ze het realistisch zouden maken (normale kuren) zou de drempel wellicht kleiner zijn voor héél wat mensen.
En why the **** zegt die sportdakter constant '' Je spieren groeien, maar in de broek verkleint het'' dit is toch volledige bs??
heb het ook bekeken gisteren op vtm.
Is niet veel anders aan als al de andere repportages over de sport.
( veel negatief )
Ook blijven ze benadrukken dat ze het allemaal doen voor de vrouwen/ imago of voor het macho gedragd is...
Maar nooit bijvoorbeeld dat het trainen zelf ontspannend kan overkomen/dat het je goed doet en je vrij doet voelen of dat je je eigen limieten en doorzettingsvermogen leert kennen e.d.

Sommige zaken zal ik echt nooit kunnen begrijpen.

gisteren gekeken
erko =natty, yeah sure bro
en dan de kuurder haha heeft nog minder spier en heeft nog meer babyvet dan een kleuter
hij zal veel gains gemaakt hebben door de kuur hahahaha wss niks van voeding op orde en training ook niet echt denk ik
gewoon een k*t reportage, was blij als het gedaan was.