Fitness Seller

Demoustier reportage bodybuilding

Hopelijk staat het filmpje tegen deze middag online, lekker kijken tijdens de pauze :)

Trouwens, iemand die reportage van Demoustier gezien over dat meisje dat gedomineerd wil worden? Zag de link net op zijn pagina, lijkt me wel... interessant. :p

In voor link naar filmpje.

link filmpje ik wacht

+ punten:

Het harde werk van Erko werd goed in beeld gebracht.
BB ademen, 24/7 leven
Zwaar trainen, discipline, voeding...

Dat zat allemaal goed...

Maar dan:

Die kerel met z'n paardemiddelen? Gepakt op 4-5 producten...geen wonder dat ie last van nieren en lever had!

Die deed het wel extreem indd.. Vond het wel epic toen hij zei dat hij niet meer kon slapen van al de bobbels op z'n rug :roflol:

Die andere kerel van 30? 0 ervaring met de sport, voeding, trainen...
Dan direct een (imo) zware kuur? En lol...als je het spul op je tafel hebt staan je vragen stellen over wat de bijwerkingen kunnen zijn..dat onderzoek had hij al weken op voorhand zelf moeten doen.

Ik blijf erbij dat er een kans is dat die persoon ingehuurd is. Kan me moeilijk voorstellen dat je met 0 kennis hieraan begint, terwijl de gewone burger een sterk negatief beeld hierover heeft.
Ook toen die 'sportdokter' begon over nakuren, wist hij niet eens wat nakuren was 0.000 kennis.

Langs de ene kant was dit 1 van de betere reportages over de sport...maar verantwoord AAS gebruik (want die ene dokter sprak erover dat het foutging als je je grens voorbijgaat) zullen ze nooit positief in beeld brengen. Want dan ga je doping promoten...

Ze hebben er nu ook wel 2 idioten uitgekozen voor het AAS gedeelte..mocht Erko nu over AAS hebben gesproken zoals hij over voeding, training etc sprak dan had de buitenwereld een beter beeld. Maar mensen zoals Erko zullen nooit over AAS spreken (en daarmee laat ik nog altijd in het midden of hij gebruikt heeft of niet, ik heb er geen idee van dus doe er ook geen uitspraken over).

Erko gedeelte was indd wel goed. AAS gedeelte is in één woord uit te drukken: Extreem!
Zoals gisteren al zei heb ik hier nog nooit z'n kuur zien passeren wat die newb innam..
Als ze het realistisch zouden maken (normale kuren) zou de drempel wellicht kleiner zijn voor héél wat mensen.

En why the **** zegt die sportdakter constant '' Je spieren groeien, maar in de broek verkleint het'' dit is toch volledige bs??

Erko gedeelte was indd wel goed. AAS gedeelte is in één woord uit te drukken: Extreem!
Zoals gisteren al zei heb ik hier nog nooit z'n kuur zien passeren wat die newb innam..
Als ze het realistisch zouden maken (normale kuren) zou de drempel wellicht kleiner zijn voor héél wat mensen.

En why the **** zegt die sportdakter constant '' Je spieren groeien, maar in de broek verkleint het'' dit is toch volledige bs??

Het is heel simpel. AAS hoeft niet noodzakelijk schadelijk te zijn. Het kan zelf heel veel voordelen hebben. Maar dan moeten er wel een aantal voorwaarden vervult zijn. Goede begeleiding, zuivere gear,... Maar de media houdt het graag simpel.

Je ballen krimpen wel en naast dikke benen lijkt je pik ook kleiner.. Al zou van test je pik eerder groeien dan krimpen.

heb het ook bekeken gisteren op vtm.
Is niet veel anders aan als al de andere repportages over de sport.
( veel negatief )

Ook blijven ze benadrukken dat ze het allemaal doen voor de vrouwen/ imago of voor het macho gedragd is...
Maar nooit bijvoorbeeld dat het trainen zelf ontspannend kan overkomen/dat het je goed doet en je vrij doet voelen of dat je je eigen limieten en doorzettingsvermogen leert kennen e.d.

Als ze AAS ook maar klein beetje positief in beeld brengen dan ga je eig 'promoten' dat het veilig is voor iedereen als je het goed doet. Daarvoor is het taboe te groot... Maarja, het is spijtig van die enorm zieke kuur, zeker als je ziet dat die kerel geen voorgeschiedenis met voeding en trainen had!

Die uitspraak; Je spieren groeien, maar in de broek verkleint het; is deels terecht. Je ballen krimpen; maar je benen worden ziek groot. En voor zover ik weet kan je je lul niet mee trainen om te groeien? Je handen worden tijdens het kuren toch ook niet groter?

heb het ook bekeken gisteren op vtm.
Is niet veel anders aan als al de andere repportages over de sport.
( veel negatief )

Ook blijven ze benadrukken dat ze het allemaal doen voor de vrouwen/ imago of voor het macho gedragd is...
Maar nooit bijvoorbeeld dat het trainen zelf ontspannend kan overkomen/dat het je goed doet en je vrij doet voelen of dat je je eigen limieten en doorzettingsvermogen leert kennen e.d.

Of om gewoon terug pijnvrij te kunnen leven!

gisteren gekeken :)
erko =natty, yeah sure bro :D
en dan de kuurder haha heeft nog minder spier en heeft nog meer babyvet dan een kleuter :D
hij zal veel gains gemaakt hebben door de kuur hahahaha wss niks van voeding op orde en training ook niet echt denk ik :p
gewoon een k*t reportage, was blij als het gedaan was.

Ik vond dat ze erg echt over gingen. Zeker toen ze daar begonnen te vechten in de gym om de kijker de indruk te geven dat iedereen daar staat met zo'n macho-gedrag en een te hoog testosteron.

Dit was in mijn ogen geen reportage over bodybuilding maar meer over kuren.

Deze sport geeft het tenminste toe dat er veel doping wordt gebruikt. Ze mogen van mij wel eens een reportage maken over het dopinggedrag van een coureur en andere topsporten, zal niet veel beter zijn.

Dat vechten was inderdaad nergens voor nodig... enja die kerel die ging kuren...dat was gewoon een idioot.

Geen ervaring met trainen, voeding,... die had zelf geen onderzoek gedaan naar bijwerkingen van AAS?? Gewoon...kuurtje bestellen bij iemand, ik weet niet waar ik aan begin, maar hier is 520 euro steek die spuit er maar in?

gisteren gekeken :)
erko =natty, yeah sure bro :D
en dan de kuurder haha heeft nog minder spier en heeft nog meer babyvet dan een kleuter :D
hij zal veel gains gemaakt hebben door de kuur hahahaha wss niks van voeding op orde en training ook niet echt denk ik :p
gewoon een k*t reportage, was blij als het gedaan was.

[Link niet meer beschikbaar]

erko natty zeker weten !! pagina 2 naam 7.
Heb er zeker geen problemen mee,hoort bij de sport

Ik ben nu 4 maanden intensief bezig, en heb deze reportage samen met mijn vriendin bekeken. Wij krijgen ook wat kritiek/vragen omdat we zo veel sporten. We bekeken deze reportage gewoon om te weten hoe andere mensen naar deze sport kijken.

Ik vond de reportage al bij al niet zo slecht. Je moet begrijpen dat het geen documentaire is he. Uiteraard zoeken ze wat sensatie, vechtpartijen ed op. Als je perse een documentaire wil denk ik dat national geographic meer je ding is.
Bij Erko: Succes krijg je door trainen, eten, discipline. Niet slecht toch? Niet helemaal educatief, maar de moraal van dit verhaal is: Je krijgt het niet cadeau. Het vergt doorzettingsvermogen en discipline. En of die kerel nu natty is of niet, in de reportage draaide het in elk geval om inzet. 8x per dag eten, workout schema's, 6x per week trainen, etc.

Wat betreft AAS, ze brengen echt enkel de negatieve kant in beeld.
Los van het feit dat de reportage eenzijdig was vind ik niet dat ze het AAS-gedeelte positiever in beeld moesten brengen. Als je ook maar suggereert dat het ook veilig kan met zuivere producten zal een bepaald publiek hierop ingaan.

Demoustier: "Ben je daar makkelijk aangeraakt aan die middelen?"
kuurder: "ja, een paar telefoontjes en ik had al direct connecties".
Bij zijn connectie:
kuurder:"eigenlijk is dat een dokter zonder diploma he"
Connectie: " ja eigenlijk wel, ik ben een dokter zonder diploma"

Allez, ik ken er feitelijk niets van maar vond het wel grappig:
Connectie: "mijn producten zijn allemaal veilig: dit komt uit pakistan, dit komt uit afganistan, dit komt uit blabla. Ik weet van topsporters hoe alles werkt". Nogmaals, ik ken er niks van, maar ik vind Pakistan nu niet meteen een sluitende referentie naar zuivere kwaliteit.

Als je AAS op een neutrale manier in beeld brengt, hoe weerhoud je het grote publiek er dan van om niet in contact te komen met dergelijke figuren?

Dan konden ze even goed het aas gedeelte weglaten en enkel een reportage over erko om te laten zien hoe hard werken het is en de discipline dat het vereist. Nee nu hangen ze er nog een flut aas verhaal bij dat totaal op niets trekt.

En die producten van Pakistan etc zijn gewoon apotheker producten, dus ja dat is zuiver.

even wacchten op de link maar

Is het wel een beetje te verstaan

Terug
Naar boven