Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo onwaarschijnlijk is dat toch niet? Kunnen echt al rotzakjes zijn op die leeftijd. En als het klopt wat ik hier lees helemaal te begrijpen.Klinisch depressief van een klas 9 jarige kinderen.
![]()
Zo onwaarschijnlijk is dat toch niet? Kunnen echt al rotzakjes zijn op die leeftijd. En als het klopt wat ik hier lees helemaal te begrijpen.

Het kan, maar ik vindt niet dat het geloofwaardig klinkt.
Ik durf mn hoofd erom te verwedden dat hij binnekort bekend maakt dat hij een schadevergoeding wilt hebben.![]()

Natuurlijk niet man, hier zal hij nooit een schadevergoeding uit krijgen.
Het kan, maar ik vindt niet dat het geloofwaardig klinkt.
Ik durf mn hoofd erom te verwedden dat hij binnekort bekend maakt dat hij een schadevergoeding wilt hebben.![]()
mss wel
maar ik kom uit een famillie van werkers
wij stellen ons niet aan en doen wat van ons verwacht wordt
want ik ben working class en daar ben ik heel trots op!!!!!!!!!!!!!!
nee wat triest is is dat depressieviteit als reden gebruikt kan worden om niet te moeten werken
**** de luiaards
zet ze tegen de muur en schiet ze dood want ze brengen toch niets op
de bobo's wrijven in hun handjes met fanatiekelingen als jij
Goh, ben ik blij dat mijn leerlingen een behoorlijke opvoeding hebben genoten pff.
Depressiviteit is een leugen, in de wereld gebracht door werkschuw hippietuig en linkse psychiaters.
zet ze tegen de muur en schiet ze dood want ze brengen toch niets op
idd
gewoon een ansteller
ALLE MENSEN DIE UIT DEPRESSIVITEIT NIET GAAN WERKEN ZIJN LUIAARDS!!!!!!!!!!!!!!!!
ga morgen naar een dokter en zeg dat je depressief bent
dat je het niet meer ziet zitten
dat je er een eind aan zult maken
en wedden dat je een paar maanden thuis zit?
op kosten van de belastingbetaler (wij dus)
---------- Toegevoegd om 00:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:01 ----------
mss wel
maar ik kom uit een famillie van werkers
wij stellen ons niet aan en doen wat van ons verwacht wordt
want ik ben working class en daar ben ik heel trots op!!!!!!!!!!!!!!
Ok,word jij leraar dan. Ik denk niet dat jij weet wat het is om de dag van vandaag voor een klas te staan.
Waarom denk je dat? Ik heb het slechts over werkkampen. Jij komt meteen met de endlosung.
Denk je niet dat onze kameraden op den duur last krijgen van psyschische klachten die ten koste gaan van de arbeidsproductiviteit, of zal dat wel meevallen met de kogel in het vooruitzicht? Misschien is de gaskamer dan toch een veiligere optie, of wacht..
**** hun! Empathie dient lauter linkse idealen als solidariteit met de hulpbehoevenden, iets wat wij ijzeren titanen niet nodig hebben en ook nooit nodig zullen hebben.
Offtopic : Net zo'n ****ing paradijs zeker als Japan waar nog niet zo lang geleden iedereen zich totaal kapot werkte en er amper werkloosheid was. Een situatie die onhoudbaar was en Japan is mede in elkaar gedonderd vanwege die extreem hoge werkdruk. Nog steeds een land met een hoge levensstandaard maar allang niet meer 1 van de toplanden op dat gebied.
Financiele paradijsen gaan altijd ten koste van andere zaken.
als iedereen meewerkt zou er toch geen hoge werkdruk moeten zijn?
of zie ik dit te simplistisch?