MuscleMeat

Nieuws Depressieve leraar "kan niet meer werken wegens racistische leerlingen"

als iedereen meewerkt zou er toch geen hoge werkdruk moeten zijn?
of zie ik dit te simplistisch?

Ja dat zie je te simplistisch, een bijna volledig werkzame maatschappij kent ook een hogere vraag naar diensten en producten en dus een grotere vraag naar arbeid. Er is een punt dat het evenwicht laat doorslaan naar een te krap aanbod van werknemers en dan zal de werkdruk navenant toenemen. Japan is daar een goed voorbeeld van maar ook Nederland en/of Belgie kennen hun perioden van lage werkloosheid die niet valt vol te houden. Zoek verder maar eens op de term NAIRU, ook al is niet iedere econoom het er mee eens wat de gevolgen daarvan zijn.

Overigens is mijn voorstelling ook simplistisch maar het gaat te ver om diepgravend het probleem van een te lage werkloosheid te bespreken. Maar in feite is het dan meestal ook een periode van sterke groei en te sterke groeicycli eindigen altijd met een bust. Zo eentje als die we nu doormaken. Ook al spelen daar weer andere factoren ook een grote rol.

Laatst bewerkt:
zegt degene die weeral moet doppen:woot::hello::hello:

man
dat weer heeft mij al geld gekost hoor:(

---------- Toegevoegd om 10:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:28 ----------

Ja dat zie je te simplistisch, een bijna volledig werkzame maatschappij kent ook een hogere vraag naar diensten en producten en dus een grotere vraag naar arbeid. Er is een punt dat het evenwicht laat doorslaan naar een te krap aanbod van werknemers en dan zal de werkdruk navenant toenemen. Japan is daar een goed voorbeeld van maar ook Nederland en/of Belgie kennen hun perioden van lage werkloosheid die niet valt vol te houden. Zoek verder maar eens op de term NAIRU, ook al is niet iedere econoom het er mee eens wat de gevolgen daarvan zijn.

Overigens is mijn voorstelling ook simplistisch maar het gaat te ver om diepgravend het probleem van een te lage werkloosheid te bespreken. Maar in feite is het dan meestal ook een periode van sterke groei en te sterke groeicycli eindigen altijd met een bust. Zo eentje als die we nu doormaken. Ook al spelen daar weer andere factoren ook een grote rol.

dus in grote lijnen houden de werklozen mee het systeem in evenwicht???

Zolang de werkloosheid niet te ver oploopt wel ja. Het gaat om een precair evenwicht tussen oplopende inflatie vanwege te lage werkloosheid en daardoor een te hoge vraag en een te hoge werkloosheid die zorgt voor een dalend bruto nationaal product.

man
dat weer heeft mij al geld gekost hoor:(

---------- Toegevoegd om 10:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:28 ----------

idd, daarom ben jij je elke dag aan het afbeulen en zit ik lekker elke dag op de bank met mijn derde been in de hand.

idd, daarom ben jij je elke dag aan het afbeulen en zit ik lekker elke dag op de bank met mijn derde been in de hand.

als jij daarmee kunt leven
leuk voor je
:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 12:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:52 ----------

Zolang de werkloosheid niet te ver oploopt wel ja. Het gaat om een precair evenwicht tussen oplopende inflatie vanwege te lage werkloosheid en daardoor een te hoge vraag en een te hoge werkloosheid die zorgt voor een dalend bruto nationaal product.

??? eum...

moest iedereen werken zoals het hoort zou het hier een ****ing financieel paradijs zijn
maar
ipv van dat heb je de werkwilligen die de kosten van de luiaards dragen

en waarom zijn wij zo dom om te blijven werken?
tros
eer
en princippe!!!!!!!!!!!

Of natuurlijk het idee dat een baan een doorgaans betere financiële inkomstenbron is, maar óók een statussymbool, een bron van sociale contacten, en dat het een zin- en richtinggevend onderdeel van een leven is. Of kan zijn.

Wat een gepoch om het hebben van een baan. Ik hoop niet dat je Nederlands bent.

Of natuurlijk het idee dat een baan een doorgaans betere financiële inkomstenbron is, maar óók een statussymbool, een bron van sociale contacten, en dat het een zin- en richtinggevend onderdeel van een leven is. Of kan zijn.

Wat een gepoch om het hebben van een baan. Ik hoop niet dat je Nederlands bent.

screw you hippy:mad:

Hm, dit brengt mij wel op een idee. :)

Leraar heeft groot gelijk. Om te werken in een klas heb je gezag nodig. Wanneer de directie het gezag van de leraar op deze manier ondermijnt zit je in een onwerkbare situatie.

Wat betreft de leerlingen. Ik vraag me oprecht af of we hier te maken hebben met incidentele gevallen, of dat er inmiddels sprake is van een kleine islamitische minderheid die daadwerkelijk aan het vervreemden is van de samenleving en er zulke absurde extremistisch ideeen op na houdt.

Of dat dit gewoon attention whoring is van die kinderen.

Mijn ervaring is dat directies totaal wereldvreemd zijn in de meeste scholen. Ze hebben echt geen besef van wat lesgeven inhoudt, wat er speelt bij leerlingen en leerkrachten ed. Zou het fijne van dit verhaal toch wel eens willen weten. Goede leerkrachten vind je niet makkelijk, er zitten een hoop klootzakken en prutsers tussen. In dit geval heb ik de indruk dat het iemand is die serieus bezig was met zijn vak en onvoldoende gesteund werd door de school. Als dat het geval is vind ik het echt schandalig van de school. Dan hoop ik dat ze nog goed gaan afzien met die rotkinderen. Dat dit in Londen gebeurd verbaast me alvast niet, de immigratie is daar lelijk aan het huishouden. Het land is er zeker niet op vooruit gegaan, integendeel.

Dat krijg je met die working class. Ze zweten en ploeteren voor een baas, maar als het op nadenken aankomt... Ho maar.

En dat heb je aan je familie te danken sprytal.

lol
niet iedereen in mijn familie is laaggeschoold kerel

en van jou varwacht ik niet veel zinnige antwoorden op dit vlak

als ik ooit eens tips wil over het rollen van een joint en hoe ik mijn haar moet wassen zal ik je wel roepen

Well,if you're gonna be dumb you gotta be tough ;)

:roflol:
En die gast is gewoon 32.

jullie hebben allemaal gelijk
laat ons allemaal ons werk opzeggen en van de bijstand gaan leven

eikels

jullie hebben allemaal gelijk
laat ons allemaal ons werk opzeggen en van de bijstand gaan leven

eikels

Kijk, mensen vinden je geen r*tard omdat je gewoon zonder gedoe bereid bent om je hele leven lang keihard te werken, dat is het punt niet. Sterker nog, een maatschappij heeft types als jij nog steeds hard nodig. Waarom mensen vinden dat je een domoor bent is (onder meer) het volgende:

nee wat triest is is dat depressieviteit als reden gebruikt kan worden om niet te moeten werken

**** de luiaards
zet ze tegen de muur en schiet ze dood want ze brengen toch niets op

Ik kom uit een arbeidersfamilie. Echter, mijn ouders en diens generatiegenoten in de familie, merendeel hardwerkende arbeiders, wisten wel beter dan dit stomme gelul van jou waardoor mijn generatie, mijn broer en neven/nichten, nu allemaal betrekkelijk goed opgeleid zijn en verder kijken dan de neuzen lang is zonder op 50 jarige leeftijd met een verrotte rug thuis te zitten. Iets zegt mij dat jou (toekomstige?) kinderen al veroordeeld zijn zich te bevinden in een nogal naargeestige omgeving waarin jouw nogal beperkte wereldbeeld de boventoon zal voeren.

Sterkte daarmee.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven