MuscleMeat

Nieuws Depressieve leraar "kan niet meer werken wegens racistische leerlingen"

Die "luiaards", zijn dat dan ook de noeste zwartwerkers die hun bijdragen niet betalen, want die profiteren eigenlijk ook van de maatschappij hé;)

idd
gewoon een ansteller

ALLE MENSEN DIE UIT DEPRESSIVITEIT NIET GAAN WERKEN ZIJN LUIAARDS!!!!!!!!!!!!!!!!

ga morgen naar een dokter en zeg dat je depressief bent
dat je het niet meer ziet zitten
dat je er een eind aan zult maken
en wedden dat je een paar maanden thuis zit?
op kosten van de belastingbetaler (wij dus)

---------- Toegevoegd om 00:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:01 ----------

mss wel

maar ik kom uit een famillie van werkers
wij stellen ons niet aan en doen wat van ons verwacht wordt
want ik ben working class en daar ben ik heel trots op!!!!!!!!!!!!!!
jij hebt duidelijk geen verstand van zaken.

Niet iedereen die een depressie heeft zit thuis,
uit eigen ervaring kan ik spreken,

ben het er wel mee eens dat je niet te snel thuis moet gaan stilzitten dit lost niks op,
voor mij is het juist fijn om te werken, zo houd je je gedachten even ergens anders bij,

en ik geloof ook zeker dat er aanstellers tussen zitten,
maar dat geld niet voor iedereen.

Laatst bewerkt:
Kijk, mensen vinden je geen r*tard omdat je gewoon zonder gedoe bereid bent om je hele leven lang keihard te werken, dat is het punt niet. Sterker nog, een maatschappij heeft types als jij nog steeds hard nodig. Waarom mensen vinden dat je een domoor bent is (onder meer) het volgende:

Ik kom uit een arbeidersfamilie. Echter, mijn ouders en diens generatiegenoten in de familie, merendeel hardwerkende arbeiders, wisten wel beter dan dit stomme gelul van jou waardoor mijn generatie, mijn broer en neven/nichten, nu allemaal betrekkelijk goed opgeleid zijn en verder kijken dan de neuzen lang is zonder op 50 jarige leeftijd met een verrotte rug thuis te zitten. Iets zegt mij dat jou (toekomstige?) kinderen al veroordeeld zijn zich te bevinden in een nogal naargeestige omgeving waarin jouw nogal beperkte wereldbeeld de boventoon zal voeren.

Sterkte daarmee.

ik ben bang dat ik je hier moet tegenspreken
zoals ik al zei is niet iedereen in mijn famillie laageschoold

sommigen hebben hoge functies en zijn goed opgeleid

de reden dat ik stukadoor geworden ben heeft niks te maken met "dom" zijn want ik heb vroeger al zelf de keuze gemaakt om de "gemakkelijkste" weg door school te nemen.

wat mijn zoon betreft , zijn moeder is assistent IP manager bij een telecombedrijf en het enigste wat hij van handenarbeid ziet is hetgeen ik zelf aan ons huis verbouw

ik leer hem trouwens ook hoe slimmer hij later wordt hoe minder kans dat hij savonds vuil thuiskomt net als zen vader

hard labeur is MIJN keuze
hoe hij later zijn centen gaat verdienen ligt volledig in zijn handen

mijn standpunt over depressieve mensen is duidelijk en daar wijk ik niet van af
het gaat hem ook om de reden!!!
depressiviteit wordt veel als excuus gebruikt om niet te moeten werken

ik heb ook al collegas gehad die de "werkdruk" niet aankonden en depressief thuisbleven op doktersadvies
ik heb daar geen medelijden mee

toen ik 4jaar geleden alles kwijtraakte heb ik geen dag thuisgebleven van men werk, hoewel ik het ook soms niet zag zitten

integendeel
ik heb me kapotgewerkt en na een jaar uit een diep dal getrokken met men eigen 2 handen

ik geef toe dat ik soms lomp ben in men woordkeuzes maar dat is mijn aard

;)

---------- Toegevoegd om 12:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:41 ----------

Die "luiaards", zijn dat dan ook de noeste zwartwerkers die hun bijdragen niet betalen, want die profiteren eigenlijk ook van de maatschappij hé;)

laat er van vandaag op morgen niks meer in het zwart gebeuren in de bouw, iedereen 8 uurtjes en gedaan en er raakt geen enkele!!!! werf meer op tijd klaar

Zolang de werkloosheid niet te ver oploopt wel ja. Het gaat om een precair evenwicht tussen oplopende inflatie vanwege te lage werkloosheid en daardoor een te hoge vraag en een te hoge werkloosheid die zorgt voor een dalend bruto nationaal product.

Kun je dat ook toelichten? Hoe zorgt een lagere werkloosheid voor een hogere inflatie?

Het BNP zal inderdaad stijgen wat zal resulteren in meer vraag, maar meer werkenden zorgen ook voor meer productie waardoor het aanbod gewoon zal meestijgen en de inflatie gelijk blijft. Of zie ik dit verkeerd?

Kun je dat ook toelichten? Hoe zorgt een lagere werkloosheid voor een hogere inflatie?

Het BNP zal inderdaad stijgen wat zal resulteren in meer vraag, maar meer werkenden zorgen ook voor meer productie waardoor het aanbod gewoon zal meestijgen en de inflatie gelijk blijft. Of zie ik dit verkeerd?

De Nairu-theorie is niet onomstreden maar beschrijft wel het punt waarop de natuurlijke werkloosheid niet voor inflationaire druk zorgt. Gaat te ver om de Nairu-theorie volledig te bespreken hier.

ik ben bang dat ik je hier moet tegenspreken
zoals ik al zei is niet iedereen in mijn famillie laageschoold

sommigen hebben hoge functies en zijn goed opgeleid

de reden dat ik stukadoor geworden ben heeft niks te maken met "dom" zijn want ik heb vroeger al zelf de keuze gemaakt om de "gemakkelijkste" weg door school te nemen.

wat mijn zoon betreft , zijn moeder is assistent IP manager bij een telecombedrijf en het enigste wat hij van handenarbeid ziet is hetgeen ik zelf aan ons huis verbouw

ik leer hem trouwens ook hoe slimmer hij later wordt hoe minder kans dat hij savonds vuil thuiskomt net als zen vader

hard labeur is MIJN keuze
hoe hij later zijn centen gaat verdienen ligt volledig in zijn handen

mijn standpunt over depressieve mensen is duidelijk en daar wijk ik niet van af
het gaat hem ook om de reden!!!
depressiviteit wordt veel als excuus gebruikt om niet te moeten werken

ik heb ook al collegas gehad die de "werkdruk" niet aankonden en depressief thuisbleven op doktersadvies
ik heb daar geen medelijden mee

toen ik 4jaar geleden alles kwijtraakte heb ik geen dag thuisgebleven van men werk, hoewel ik het ook soms niet zag zitten

integendeel
ik heb me kapotgewerkt en na een jaar uit een diep dal getrokken met men eigen 2 handen

ik geef toe dat ik soms lomp ben in men woordkeuzes maar dat is mijn aard

;)

---------- Toegevoegd om 12:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:41 ----------

laat er van vandaag op morgen niks meer in het zwart gebeuren in de bouw, iedereen 8 uurtjes en gedaan en er raakt geen enkele!!!! werf meer op tijd klaar

ik zou er gewoon geen woorden meer aan vuil maken:o
de dag dat je een discussie kan winnen van een Nederlander......

aansteller, gewoon te lui om te werken

Terug
Naar boven