Fitness Seller

Stelling Derde kuur! Wat is jouw mening?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat Ano_210124 zegt. 2 x per week is wel ideaal (als je 500 mg vials hebt, kun je voor het gemak 4-5-4 (en dat herhalen) hanteren, dat komt overeen met 800 per week).
 
Een low dose AI kan al een hoop van dat vocht tegengaan, niet?
It all adds up, alhoewel AI's over het algemeen voor weinig toxiciteit zorgen (anastrozole 2 tot 4%, exemestane 4 tot 11% en letrozole 1%) zal in combinatie met een hoge dosis turinabol (60mg) voor de nodige stress zorgen, vooral wanneer men het 9 weken lang gaat gebruiken. Dit gaat je lever niet leuk vinden.
At effective doses of oral turinabol, hepatotoxicity is already as high as can be considered reasonable.
Ook na 5/6 weken gebruik van turinabol is het bekend dat het hoge bloeddruk teweegbrengt, zelfs tot bloedneuzen aan toe.
 
It all adds up, alhoewel AI's over het algemeen voor weinig toxiciteit zorgen (anastrozole 2 tot 4%, exemestane 4 tot 11% en letrozole 1%) zal in combinatie met een hoge dosis turinabol (60mg) voor de nodige stress zorgen, vooral wanneer men het 9 weken lang gaat gebruiken. Dit gaat je lever niet leuk vinden.
At effective doses of oral turinabol, hepatotoxicity is already as high as can be considered reasonable.
Ook na 5/6 weken gebruik van turinabol is het bekend dat het hoge bloeddruk teweegbrengt, zelfs tot bloedneuzen aan toe.

Orals zijn sowieso kut. Als je geen wedstrijden doet moet je dat imo niet nemen.

Waar het mij meer om ging is dat Camelus zei dat je op 800mg test een vochtbom wordt, waarop ik dus zei dat je dmv een beetje AI te gebruiken dat enigszins kan verminderen. Althans dat is toch wat de meeste guru’s adviseren, zelf (Nog) geen ervaring mee.
 
Orals zijn sowieso kut. Als je geen wedstrijden doet moet je dat imo niet nemen.

Waar het mij meer om ging is dat Camelus zei dat je op 800mg test een vochtbom wordt, waarop ik dus zei dat je dmv een beetje AI te gebruiken dat enigszins kan verminderen. Althans dat is toch wat de meeste guru’s adviseren, zelf (Nog) geen ervaring mee.
Lol, ja het is een logische gedachte echter speel je een andere nare bijwerking in de kaart namelijk het verhogen van hepatotoxiciteit.
 
Lol, ja het is een logische gedachte echter speel je een andere nare bijwerking in de kaart namelijk het verhogen van hepatotoxiciteit.

Ik heb liever een beetje hepatotoxiciteit voor een paar weken dan 10kg vocht dat ik rond moet sleuren met alle gevolgen zoals hoge bloeddruk etc. van dien.
 
Ik heb liever een beetje hepatotoxiciteit voor een paar weken dan 10kg vocht dat ik rond moet sleuren met alle gevolgen zoals hoge bloeddruk etc. van dien.
De hoge bloeddruk krijg je al van 9 weken turinabol op 60mg. En waar komt die vocht volgens jou vandaan dan?
 
Fysiek waarmee we de kuur gaan beginnen
 

Bijlagen

  • _20200704_224250.JPG
    _20200704_224250.JPG
    293,2 KB · Weergaven: 217
Dat broekje ook :D

Dosering is niet nodig op jouw shape, maar had ik meen ik al aangehaald.

Succes dan maar.
 
godver wat is dit nou weer, die negert op 00:36 :roflol:
Dat is hetzelfde broekje, nadat onze vriend het een paar keer op 90 graden gewassen heeft. Of die kerel van 2.48 is zijn vader.
 
2eros u fucking mirin brah
"There are normal people. There are try hards. There are hard cunts. Then there are sick cunts. Sick cunts are the best, friendly, sexy, aesthetic, party hard and live it up without being staunch and get along with everyone."
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven