Fitness Seller

Derde Wereldoorlog door islam-extremisme'

De titel van dit topic is verkeerd, het gaat om de 3e wereld oorlog. Of die er ooit komt weet niemand, laat dat voorop staan. Maar mocht hij ooit uitbreken morgen of over 100 jaar dan zullen het niet alleen de moslims en de westerse/geallieerden zijn die elkaar bevechten. Deze zullen dan slechts een onderdeel van de strijd zijn. De grote spelers zullen altijd v.s./canada, rusland en china zijn. Zolang die elkaar niet bevechten is er geen sprake van een wereldoorlog mijn inziens. katalyzatoren die dit proces eventueel versnellen: de instorting van de dollar, de VS is eigenlijk al 100x faiiet, en het gegeven dat de enorme reserves van china uit dollars bestaan. China sowieso in zijn geheel: de wereld en zijn natuurlijke grondstoffen kunnen het gewoonweg niet aan om 1 miljard (getal dat explosief zal groeien) chinezen het leven te laten lijden zoals wij westerlingen gewend zijn. De olie en gasvoorraden die steeds sneller slinken en uiteindelijk op zullen zijn(de chinezen zullen dit proces versnellen) het hele globalwarming gebeuren misschien breekt er wel een oorlog uit die gevochten word om het milieu(beetje vreemde gedachte, maar het kan) Israel is misschien wel de meest waarschijnlijke katalysator, het is een gegeven dat grote delen van de islamitische wereld kenbaar maken dat zij and i quote: "Israel van de landkaart willen vegen." En de manier om dat te doen is met behulp van nucleaire wapens, israel heeft die ook en zij zullen terugslaan, met een domino effect als gevolg (and when the bombs start flying.....) Om over het corrupte rusland nog maar te zwijgen wie weet wie of wat er in de toekomst dat land gaat regeren. Zo zijn er nog wel tientallen zaken op te schrijven....

Ik ga volledig met je akkoord behalve als je schrijft:
"het is een gegeven dat grote delen van de islamitische wereld kenbaar maken dat zij and i quote: "Israel van de landkaart willen vegen"

Over welke landen heb je het dan? Alleen Iran heeft dit onlangs geuit en enkele extremistische groeperingen die door de meeste islamitische landen niet gesteund worden; Israel is voor veel Arabische en Islamitsiche landen te belangrijk geworden wat betreft handel en dergelijke.

Nou ik heb je toch inhoudelijk al een par keer lekker op je plaats gezet. maar dat vergeet je liever he.

jij wil graag geleoven dat de redenen van die aanslagen zo simpel zijn; die liggen wel wat dieper en genuanceerder hoor.
Die paar keer heb ik dan gemist.

Het maakt me ook niet zoveel uit hoor. Die aanslagen zijn gewoon belachelijk, net zoals die oorlog van Bush tegen het terrorisme. Daarover is iedereen het eens, hoop ik. Toch vind ik die diep gewortelde haat tegen het westen maar eng bij die lui. En als dan ze dan ook nog met spandoeken op straat gaan staan en 'alle westerlingen moeten dood' oid roepen, heb ik het al helemaal gehad met die lui.

Mogen ze vervelend gaan doen > bommmetje erop. Klaar is kees.
Als het erop aankomt zet ik mijn geld op het westen :)

Ik ben niet zo heel erg bekend met die shizzle, maar was de profeet mohammed niet die dude die het kleine dochtertje van zijn beste vriend systematisch verkrachtte, en moordend en verkrachtend andere van zijn geloof overtuigde?

Kijk ik ben ook niet zo van het geloof, want ik vind het allemaal bullshit. Maar ik denk dat ik toch liever buurman van Jezus zou zijn dan van die child molesting mofo Mohammed. Maar ieder zijn eigen ding.

Tja, wat een onzin weer. je bent inderdaad niet zo erg bekend met die shizzle, dus reageer mss alleen op zaken waar je wel iets van afweet.

Dus het is niet waar van Mohammed? Volgens jou geloof heeft hij noiot iemand vermoord en nooit iemand verkracht? En lul er nou niet omheen.

Dus het is niet waar van Mohammed? Volgens jou geloof heeft hij noiot iemand vermoord en nooit iemand verkracht? En lul er nou niet omheen.

maar da tis mijn geloof niet kerel, waar haal je het toch uit; Tis niet omdat ik een groep verdedig dat ik ook tot die groep behoor. Maar dit terzijde.

Er is al genoeg gesproken over mohamed.
Tuurlijk heeft hij wellicht gemoord. Het was dan ook oorlog he en men trachtte de kleine moslimgemeenschap uit te roeien. Als ze dan je dorp binnen vallen dan moet je je wel verdedigen he.
lees wat ik ereder schreef: "maar als zij ophouden met de aanvallen, houd dan ook op en vergeef hen." en "neem geen wraak". Maar ja, dat negeer je voor het gemak zeker.
Wat betreft die verkrachtingen, tja dergelijke beweringen kan men over iedereen zeggen he. Is maar flauw hoor.

Het gaat dan idd vooral over Iran (die uitspraak kwam trouwens van de president van dat land) en syrie, libanon. Israel is omsingeld met "hatende" landen. Het is ook best grappig dat onze oudkolonie Indonesie het grootste moslimland ter wereld is. Maar die hebben er verder niks mee te maken.

Het gaat dan idd vooral over Iran (die uitspraak kwam trouwens van de president van dat land) en syrie, libanon. Israel is omsingeld met "hatende" landen. Het is ook best grappig dat onze oudkolonie Indonesie het grootste moslimland ter wereld is. Maar die hebben er verder niks mee te maken.

Ja, heeft de president van syrie en libanon dat dan gezegd? ja van Libanon zou ik het nog begrijpen he: ze zijn naar de verdoemenis gebombareerd terwijl de wereld toekeek.

Los het palestina conflict op en die landen zullen al hel wat minder steun voor hun haat krijgen.

de president van Iran ( een gevaarlijk man denk ik, niet zoeer tegenover het buitenland mat ten aanzien van zijn eigen volk en hun burgerrechten) had die uitspraak trouwens geuit nadat Israel had gezegd:" we zullen niet wachten tot we geraakt worden met een nucleaire bom om aan te vallen; We behouden ons het recht tot een pre-emptive strike als iran verderdoet met zijn nucleair programma."
Dan moest de president wel straf uit de hoek komen he na zo'n uitspraak;

Wat betreft die verkrachtingen, tja dergelijke beweringen kan men over iedereen zeggen he. Is maar flauw hoor.

Whahaha ok bro.

Ik heb nooit nooit iemand horen zeggen dat Jezus het kleine minderjarig dochtertje van zijn beste vriend systematisch verkrachtte, maar over Mohammed hoor ik het heel vaak. Raar... Maarja, all is far in love and war of niet?

Whahaha ok bro.

Ik heb nooit nooit iemand horen zeggen dat Jezus het kleine minderjarig dochtertje van zijn beste vriend systematisch verkrachtte, maar over Mohammed hoor ik het heel vaak. Raar... Maarja, all is far in love and war of niet?

Waar haal jij die bewering dat mohamed dat deed?

Ik weet echt wel waar je het over hebt hoor, maar weet jij het wel? Je hebt het over aisch, de jongste vrouw van Mohamed. er zijn verhalen dat ze 6 tot 9 jaar zou zijn geweest. Nou, als je engels kan, lees dan de volgende tekst:
[edit] Evidence that Aisha was older than nine
Muqtedar Khan argues that there are different reports within the Islamic sources about the age of Aisha at the time of marriage,[7] Maulana Muhammad Ali makes a detailed historical argument that Aisha was betrothed at nine or ten, but was fifteen at marriage,[6] while Moiz Amjad agrees with Hafiz Niaz Ahmad and Habib ur Rahman Kandhalwi and argues on the authenticity of hadith regarding Aisha's age and shows that it contradicts with other Islamic literature and puts her age at marriage as late as twenty.[3][4][5] Following arguments are given to support this conclusion.

Authenticity of hadith regarding Aisha's age
Reports regarding Aisha's age were recorded during the Abbasid caliphate when Aisha's youth might be deliberately emphasized by scholars to reject Shi'a claims for the descendants of Ali ibn Abi Talib.[20]
Most of the narratives regarding Aisha's age are reported only by Hisham ibn Urwa reporting on the authority of his father. All the narratives of this event have been reported through narrators from Iraq, where Hisham ibn Urwa is reported to have shifted after living in Madinah for seventy-one years. It is reported in one of the most well known books on the life and reliability of the narrators of the traditions ascribed to Muhammad that Yaqub ibn Shaibah said, "narratives reported by Hisham are reliable except those that are reported through the people of Iraq". It further states that Malik ibn Anas objected on those narratives of Hisham, which were reported through people of Iraq.[21] Another book on the narrators of the traditions of Muhammad reports that when he was old, Hisham's memory suffered quite badly.[22]
Muhammad is attributed to say, "A women must be consulted and get her permission to make the marriage valid".[23] According to another report, Aisha at the age of nine was rather more interested to play with toy-horses than to take up the responsible task of a wife.[24] The permission of an immature girl cannot be a valid authorization for marriage.
Comparison of hadith of Aisha's age with hadith of Laylat al-Qadr, in which 1 was used for 21, 3 for 23, 5 for 25 and so on, suggest that maybe Aisha's reports were transmitted literally and 16 became 6 and 19 became 9, as it is a way of talking in Arabic language when base is already known.[4]

[edit] Evidences from Islamic literature
According to hadith in Bukhari and Muslim, Aisha is said to have joined Muhammad on the raid that culminated in the Battle of Badr, in 624 CE[25] and then in 625 CE in the Battle of Uhud.[26] As no one below the age of fifteen was allowed to accompany raiding parties,[27][28] Aisha should have been at least fifteen in 624 CE and thus at least thirteen when she was married following the Hijra in 622 CE.
Ibn Hisham's recension of Ibn Ishaq's Sirat Rashul Allah, the earliest surviving biography of Muhammad, records Aisha as having converted to Islam before Umar ibn al-Khattab, during the first few years of Islam around 610 CE. In order to accept Islam she must have been walking and talking, hence at least three years of age, which would make her at least fifteen in 622 CE.[29]
Tabari reports that Abu Bakr wished to spare Aisha the discomforts of a journey to Ethiopia soon after 615 CE, and tried to bring forward her marriage to Mut`am's son. Mut`am refused because Abu Bakr had converted to Islam, but if Aisha was already of marriageable age in 615 CE, she must have been older than nine in 622 CE.[30][5](p.91)
Tabari also reports that Abu Bakr's four children were all born during the Jahiliyyah,[31] the pre Islamic period, which is said to have ended in 610 CE, making Aisha at least twelve in 622 CE when Aisha started living with Muhammad.
Aisha is reported to have said that at the time Surah Al-Qamar, the 54th chapter of the Qur'an , was revealed, "I was a young girl".[32] The 54th Surah of the Qur'an was revealed nine years before Hijrah.[33] According to this tradition, Aisha had not only been born before the revelation of the referred Surah, but was actually a young girl, not even only an infant at that time. So if this age is assumed to be 7 to 14 years then her age at the time of marriage would be 16 to 23.
According to almost all the historians, Asma bint Abu Bakr, the elder sister of Aisha, was ten years older than Aisha.[34][35] Asma is reported to die in the 73 AH, when she was 100 years old.[36][37] Now, obviously if Asma was 100 years old in the 73 AH, she should have been 27 or 28 years old at the time of Migration to Medina (1 AH). If Asma was 27 or 28 years old at that time, Aisha should have been 17 or 18 years old at the same time. Thus, Aisha - if she got married in 1 AH or 2 AH - was between 18 to 20 years old at the time of her marriage.

------------------------

alvorens je dus dergelijke beweringen gaat uitkramen, zou je mss best eens wat onderzoek verrichten.

Laatst bewerkt:
Ja, heeft de president van syrie en libanon dat dan gezegd? ja van Libanon zou ik het nog begrijpen he: ze zijn naar de verdoemenis gebombareerd terwijl de wereld toekeek.

Los het palestina conflict op en die landen zullen al hel wat minder steun voor hun haat krijgen.

de president van Iran ( een gevaarlijk man denk ik, niet zoeer tegenover het buitenland mat ten aanzien van zijn eigen volk en hun burgerrechten) had die uitspraak trouwens geuit nadat Israel had gezegd:" we zullen niet wachten tot we geraakt worden met een nucleaire bom om aan te vallen; We behouden ons het recht tot een pre-emptive strike als iran verderdoet met zijn nucleair programma."
Dan moest de president wel straf uit de hoek komen he na zo'n uitspraak;

hoe dan ook, het is en blijft een dodelijk kruidvat daar.

Het is toch zo dat die gast (terwijl hij zelf 49 was) het 6 jarige dochtertje van zijn beste maat doete. Of niet dan? Moet ik het nou echt voor je op gaan zoeken? En toen die chick 9 was gingen ze toch trouwen?

Het is toch zo dat die gast (terwijl hij zelf 49 was) het 6 jarige dochtertje van zijn beste maat doete. Of niet dan? Moet ik het nou echt voor je op gaan zoeken? En toen die chick 9 was gingen ze toch trouwen?

Ik weet echt wel waar je het over hebt hoor, maar weet jij het wel? Je hebt het over aisch, de jongste vrouw van Mohamed. er zijn verhalen dat ze 6 tot 9 jaar zou zijn geweest. Nou, als je engels kan, lees dan de volgende tekst:
[edit] Evidence that Aisha was older than nine
Muqtedar Khan argues that there are different reports within the Islamic sources about the age of Aisha at the time of marriage,[7] Maulana Muhammad Ali makes a detailed historical argument that Aisha was betrothed at nine or ten, but was fifteen at marriage,[6] while Moiz Amjad agrees with Hafiz Niaz Ahmad and Habib ur Rahman Kandhalwi and argues on the authenticity of hadith regarding Aisha's age and shows that it contradicts with other Islamic literature and puts her age at marriage as late as twenty.[3][4][5] Following arguments are given to support this conclusion.

Authenticity of hadith regarding Aisha's age
Reports regarding Aisha's age were recorded during the Abbasid caliphate when Aisha's youth might be deliberately emphasized by scholars to reject Shi'a claims for the descendants of Ali ibn Abi Talib.[20]
Most of the narratives regarding Aisha's age are reported only by Hisham ibn Urwa reporting on the authority of his father. All the narratives of this event have been reported through narrators from Iraq, where Hisham ibn Urwa is reported to have shifted after living in Madinah for seventy-one years. It is reported in one of the most well known books on the life and reliability of the narrators of the traditions ascribed to Muhammad that Yaqub ibn Shaibah said, "narratives reported by Hisham are reliable except those that are reported through the people of Iraq". It further states that Malik ibn Anas objected on those narratives of Hisham, which were reported through people of Iraq.[21] Another book on the narrators of the traditions of Muhammad reports that when he was old, Hisham's memory suffered quite badly.[22]
Muhammad is attributed to say, "A women must be consulted and get her permission to make the marriage valid".[23] According to another report, Aisha at the age of nine was rather more interested to play with toy-horses than to take up the responsible task of a wife.[24] The permission of an immature girl cannot be a valid authorization for marriage.
Comparison of hadith of Aisha's age with hadith of Laylat al-Qadr, in which 1 was used for 21, 3 for 23, 5 for 25 and so on, suggest that maybe Aisha's reports were transmitted literally and 16 became 6 and 19 became 9, as it is a way of talking in Arabic language when base is already known.[4]

[edit] Evidences from Islamic literature
According to hadith in Bukhari and Muslim, Aisha is said to have joined Muhammad on the raid that culminated in the Battle of Badr, in 624 CE[25] and then in 625 CE in the Battle of Uhud.[26] As no one below the age of fifteen was allowed to accompany raiding parties,[27][28] Aisha should have been at least fifteen in 624 CE and thus at least thirteen when she was married following the Hijra in 622 CE.
Ibn Hisham's recension of Ibn Ishaq's Sirat Rashul Allah, the earliest surviving biography of Muhammad, records Aisha as having converted to Islam before Umar ibn al-Khattab, during the first few years of Islam around 610 CE. In order to accept Islam she must have been walking and talking, hence at least three years of age, which would make her at least fifteen in 622 CE.[29]
Tabari reports that Abu Bakr wished to spare Aisha the discomforts of a journey to Ethiopia soon after 615 CE, and tried to bring forward her marriage to Mut`am's son. Mut`am refused because Abu Bakr had converted to Islam, but if Aisha was already of marriageable age in 615 CE, she must have been older than nine in 622 CE.[30][5](p.91)
Tabari also reports that Abu Bakr's four children were all born during the Jahiliyyah,[31] the pre Islamic period, which is said to have ended in 610 CE, making Aisha at least twelve in 622 CE when Aisha started living with Muhammad.
Aisha is reported to have said that at the time Surah Al-Qamar, the 54th chapter of the Qur'an , was revealed, "I was a young girl".[32] The 54th Surah of the Qur'an was revealed nine years before Hijrah.[33] According to this tradition, Aisha had not only been born before the revelation of the referred Surah, but was actually a young girl, not even only an infant at that time. So if this age is assumed to be 7 to 14 years then her age at the time of marriage would be 16 to 23.
According to almost all the historians, Asma bint Abu Bakr, the elder sister of Aisha, was ten years older than Aisha.[34][35] Asma is reported to die in the 73 AH, when she was 100 years old.[36][37] Now, obviously if Asma was 100 years old in the 73 AH, she should have been 27 or 28 years old at the time of Migration to Medina (1 AH). If Asma was 27 or 28 years old at that time, Aisha should have been 17 or 18 years old at the same time. Thus, Aisha - if she got married in 1 AH or 2 AH - was between 18 to 20 years old at the time of her marriage.

EVIDENCE THAT AISHA WAS 9 WHEN HER MARRIAGE TO MUHAMMAD WAS CONSUMMATED

There are a number of sources, all written by Muslims, that detail Muhammad's marriage and consummation with his young child-bride - Aisha.

FROM THE HADITH OF SAHIH BUKHARI

I have used Bukhari's Hadith, translated into English by Dr. Muhammad Muhsin Khan, at the Islamic University in Medina. Bukhari's Hadith is considered authentic by the majority of Sunni Islamic scholars. It is second to the Quran in terms of importance. The central figure to approve and sign the translation is Dr. Amin Al-Masri, Ph.D. Cambridge University. He is the Advisor and Head of the Sharia Dept., at the College of Sharia and Islamic Studies in Mecca.

From Bukhari vol. 7, #65:

"Narrated Aisha that the prophet wrote the marriage contract with her when she was six years old and he consummated his marriage when she was nine years old. Hisham said: "I have been informed that Aisha remained with the prophet for nine years (i.e. till his death).""

Bukhari vol. 7, #88:

"Narrated Urwa: "The prophet wrote the (marriage contract) with Aisha while she was six years old and consummated his marriage with her while she was nine years old and she remained with him for nine years (i.e. till his death).""

Bukhari vol. 5, #234 says:

"Narrated Aisha: The prophet engaged me when I was a girl of six. We went to Medina and stayed at the home of Harith Kharzraj. Then I got ill and my hair fell down. Later on my hair grew (again) and my mother, Um Ruman, came to me while I was playing in a swing with some of my girl friends. She called me, and I went to her, not knowing what she wanted to do to me. She caught me by the hand and made me stand at the door of the house. I was breathless then, and when my breathing became all right, she took some water and rubbed my face and head with it. Then she took me into the house. There in the house I saw some Ansari women who said, "Best wishes and Allah's blessing and a good luck." Then she entrusted me to them and they prepared me (for the marriage). Unexpectedly Allah's messenger came to me in the forenoon and my mother handed me over to him, and at that time I was a girl of nine years of age."

Naja, het zou wel niet bewezen zijn. Volgens jou was ze dan 18. Gelukkig is het wel helemaal jofel dan een ouwe lul van 50 een chick van 18 doet. (Hey die Islam is zo gek nog niet voor DBC).

Je gelooft dat bullshit toch nie ???

Geloven is een groot woord, maar ik heb een "open mind" en vind Nostradamus een interesante profeet.

Ik kan je een documentaire laten zien, waar je na afloop toch echt over gaat nadenken.

Naja, het zou wel niet bewezen zijn. Volgens jou was ze dan 18. Gelukkig is het wel helemaal jofel dan een ouwe lul van 50 een chick van 18 doet. (Hey die Islam is zo gek nog niet voor DBC).

niet allen volgens mij was ze geen 9, volgens de meeste wetenschappers en geleerden die de teksten bestudeerden was ze al ver voorbij haar pubertijd.

Alleen al het feit dat er een team van wetenschappers nodig was om te bewijzen dat die gast chick doete die 30 jaar jonger dan hem waren, ipv 40 jaar jonger zegt mij al genoeg.

Maarja, genoeg gelul over deze shit, ik hou me liever bezig met zinnige dingen.

Alleen al het feit dat er een team van wetenschappers nodig was om te bewijzen dat die gast chick doete die 30 jaar jonger dan hem waren, ipv 40 jaar jonger zegt mij al genoeg.

Maarja, genoeg gelul over deze shit, ik hou me liever bezig met zinnige dingen.

hoe bedoel je "dat zegt genoeg".Wat zegt dat volgens jou?

Geef toch gewoon sipmelweg toe dat je fout zat. Dat kan gebeuren; Ik weet dat dat eer gerucht is die op heel veel anti-islamitisce sites de ronde doet. Maar nu je duidelijke argumenten hebt gezien dat dat meisje wel degelijk volwassen was, zou het moi zijn als je je ongelijk toegeeft.

gaat het hier over de dreigingn van oorlog of over de vrouw van de profeet, vrede zij met hem, de moeder der gelovigen, 1 van de grootste vrouwen uit de islamitische geschiedenis die van onschatbare betekenis was en is, over de vrouw die een voorbeeld van velen was, is en altijd zal zijn, moge Allah haar genadig wezen.
het niveau zakt hier behoorlijk jongens, blijf er eventjes bij :no:

Terug
Naar boven