AndroidHealthClinic

'Derde Wereldoorlog door islam-extremisme'

Status
Niet open voor verdere reacties.

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
CAMBRIGDE - Als de wereld geen manier vindt om de opkomst van het islamitische extremisme in te dammen, is een Derde Wereldoorlog onvermijdelijk. Deze waarschuwing uitte de Amerikaanse topcommandant in het Midden-Oosten, generaal John Abizaid, vrijdag tijdens een lezing op de Harvard-universiteit in het Amerikaanse Cambridge.

VS-generaal: Abizaid vergeleek de groei van militante ideologieën, zoals de macht achter het terreurnetwerk al-Qaeda, met de opkomst van het fascisme in de jaren twintig en dertig in Europa. Die ontwikkeling leidde tot de Tweede Wereldoorlog.

Volgens Abizaid moeten extremisten worden gestopt omdat zij anders in staat worden gesteld een voordeel te behalen. Zij kunnen dan vanuit een veilig toevluchtsoord opereren en massavernietigingswapens ontwikkelen, aldus de topgeneraal.

ANP

We kennen de opruiende taal van VS-ministers en generaals maar dit is iets wat wel degelijk veel mensen in hun hoofd hebben.
Serieuze shit om mee rekening te houden.

Mja ze zeggen zo veel steeds

Ik twijfel er aan of zelfs een extremist zo stom zou zijn om een atoomwapen te gebruiken tegen het Westen.

Ik zit al lang te wachten op die derde wereldoorlog, maar hij komt maar niet. Toch niet alvorens die Amerikanen beslissen dat hij begonnen is.

Mogen we dan geen kebab meer eten?

• Topic Starter Topic Starter
Laat die fles alcohol en die snuifdoek es staan Leander, je begrijpt er weer es geen reet van. Ga trainen of dbol slikken!

oud & dubbel

en verkeerd geplaatst :)

precies veel mensen met een "ons zal het wel niet overkomen" mentaliteit.

Ik ben er toch niet zo zeker van. Als hier moslims binnenvallen, en het land een paar jaar bezetten dan ga dat er toch ook niet bij laten. Als je logisch nadenkt dan is oorlog iets dom en nutteloos. Maar denk je dat die extreme islamieten nog juist redeneren?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven