Fitness Seller

Desinfecteren inhoud vial voor injectie vragen.

Big_T zei:
Vind de vergelijking beetje veel scheef.........

Big Cat doet al jaren niet meer aan bodybuilding. Dat heeft hij trouwens nooit verborgen. Hij doet aan begeleiding net als bijv. semi pro's als Anja Timmer, die ook met BB gestopt is. Weten deze mensen nu plots niets meer van BB? Dacht het niet. Respect voor mensen die nog research doen ipv de spuit erin en klaar. Denk daar maar aan als je nog eens zulke vergelijkingen wilt maken.

Wou jij met je post impliceren dat ik zomaar de spuit erin ros en klaar ben??

Kerel...ik heb ontelbare uren gelezen op Amerikaanse sites en heb contact met echt hele grote BBers over de hele wereld en weet echt wel waarover ik praat en dan vind ik het erg kort door de bocht om te stellen dat ik het type ben van rammen en rossen zonder accurate info te verstrekken dus ik hoop ook dat ik je post niet goed begrepen heb want als je wil dat ik je met onderzoeken om je oren ga slaan ga je straks flippen hoeveel gig je dat gaat kosten op de nieuwe server en mag je gelijk vast een nog snellere bestellen,bro....:D

Big'r zei:
Vind jij totaal niet reageren (geen gram aankomen, geen krachttoename, geen gram vocht zelfs, wat begeleidt gaat met een totaal gebrek aan emotionele, fysieke veranderingen op wat voor manier dan ook), dan normaal?

Niet normaal maar je moet ze te vreten geven die het zelf verkloten,ouwe...

Waarom knal ik er dan wel binnen no time 10 kilo aan?

Ik heb altijd al gezegd dat als je gaat kuren dat je moet vreten als een beest en niet nutteloos moet gaan zitten cijferen met hoeveel kcals je boven je onderhoud moet gaan zitten en tegelijkertijd vet proberen te verliezen....het is het 1 of het ander,kerel.....en als je echt wilt groeien moet je veel eten en dat heb jij zéér zekers niet gedaan.

• Topic Starter Topic Starter
Testo zei:
Niet normaal maar je moet ze te vreten geven die het zelf verkloten,ouwe...

Waarom knal ik er dan wel binnen no time 10 kilo aan?

Ik heb altijd al gezegd dat als je gaat kuren dat je moet vreten als een beest en niet nutteloos moet gaan zitten cijferen met hoeveel kcals je boven je onderhoud moet gaan zitten en tegelijkertijd vet proberen te verliezen....het is het 1 of het ander,kerel.....

Moet ik niet uitrekenen hoeveel calorieen ik verbruik? Maar een beetje lukraak vreten en dan roepen dat je bulkt geeft je helemaal geen goed zelfbeeld. Wanneer je weet wat je onderhoud is, kun je er op gewenste momenten een x aantal calorieen boven of onder gaan zitten.

Tegelijkertijd vet verliezen? Wanneer je bulkt zal dit niet lukken. Zoals je misschien weet is 1 van de werkingen van testosteron dat de vetverbranding omhoog gaat.

Testo zei:
en als je echt wilt groeien moet je veel eten en dat heb jij zéér zekers niet gedaan.

Ik niet gevreten? Haha, nu wordt het grappig.
Toen ik GS gebruikte zat ik 600-800 kcal. boven onderhoud. Dit had je kunnen weten wanneer je mijn draadje leest en niet zomaar iets roept.
Ook heb ik al eerder aangegeven dat ik allang aan het bulken ben op de GG gear. 6 weken lang nu! 800 kcal. meer mag je toch aardig bulken noemen dacht ik :cool:

Ik heb tot nu toe iedere keer moeten cutten na mijn "kuurtjes" omdat ik altijd een paar kg vet aankom. Zoals je weet betekent vet opslaan dat je meer calorieen binnekrijgt dan je lichaam nodig heeft.

Maar leg mij eens uit waarom ik geen vocht vasthoudt op een test/deca stack? :rolleyes: Komt dat ook omdat ik af en toe onderzoeken plaats?

Je hoeft helemaal niet perse vocht vast te houden op een test en deca stack hoor...gaat echt niet in alle gevallen zoals jij het nu schetst.

En over onderzoeken gesproken....als je nou echt iets zou willen betekenen voor de BB bevolking hier stuur je 1 van je vials op om het te laten controleren want je bent heilig overtuigd van je zaak en voor 100 euro kan je dan hier de man uithangen die ook nog eens knalhard bewijs heeft dat het troep is wat GS en GG maken.

En we horen idd wel vaker wat negatieve berichten over kuurtjes van mensen met spullen van UG labs maar dat weegt niet op tegen de 1000-en positieve berichten maar das natuurlijk niet interessant voor je...je vergeet ook voor het gemak hoe vaak we gasten op het forum hebben gehad met fake HG shit en zo kunnen we nog wel even doorgaan.

Ik blijf het k*t vinden voor je dat er ergens wat fout gaat maar als jij echt denkt dat je met 600-800kcal boven onderhoud een 2e Arnold gaat worden heb je iets toch niet goed begrepen...

Als je glas verwarmt tot 150 graden en dan gelijk koud maakt spat het toch uit elkaar ??
Of is vial glas anders dan elk ander glas ?

Testo zei:
Je hoeft helemaal niet perse vocht vast te houden op een test en deca stack hoor...gaat echt niet in alle gevallen zoals jij het nu schetst.

Wordt testosteron niet bij iedereen omgezet in oestrogeen dan? Dat zou bovendien betekenen dat ik nog meer vrije testosteron in mijn bloed zou hebben.

Testo zei:
En over onderzoeken gesproken....als je nou echt iets zou willen betekenen voor de BB bevolking hier stuur je 1 van je vials op om het te laten controleren want je bent heilig overtuigd van je zaak en voor 100 euro kan je dan hier de man uithangen die ook nog eens knalhard bewijs heeft dat het troep is wat GS en GG maken.

Ik spreek niet over onderzoeken. Maar dank je, ik besteed die paar honderd euro liever aan andere gear.

Testo zei:
En we horen idd wel vaker wat negatieve berichten over kuurtjes van mensen met spullen van UG labs maar dat weegt niet op tegen de 1000-en positieve berichten maar das natuurlijk niet interessant voor je...je vergeet ook voor het gemak hoe vaak we gasten op het forum hebben gehad met fake HG shit en zo kunnen we nog wel even doorgaan.

Zoals ik al eerder meldde, ontken ik niet dat anderen er blijkbaar wel op reageren. Maar hoe verklaard dat een toch behoorlijke groep mensen met een totaal gebrek aan reactie?

Testo zei:
Ik blijf het k*t vinden voor je dat er ergens wat fout gaat maar als jij echt denkt dat je met 600-800kcal boven onderhoud een 2e Arnold gaat worden heb je iets toch niet goed begrepen...

Heb ik nooit iets over gezegd. Een minimum van 4-8 kg mag je toch zeker verwachten van een eerste kuur, vind je niet?

Big'r zei:
Moet ik niet uitrekenen hoeveel calorieen ik verbruik? Maar een beetje lukraak vreten en dan roepen dat je bulkt geeft je helemaal geen goed zelfbeeld. Wanneer je weet wat je onderhoud is, kun je er op gewenste momenten een x aantal calorieen boven of onder gaan zitten.

Tegelijkertijd vet verliezen? Wanneer je bulkt zal dit niet lukken. Zoals je misschien weet is 1 van de werkingen van testosteron dat de vetverbranding omhoog gaat.

Ik niet gevreten? Haha, nu wordt het grappig.
Toen ik GS gebruikte zat ik 600-800 kcal. boven onderhoud. Dit had je kunnen weten wanneer je mijn draadje leest en niet zomaar iets roept.
Ook heb ik al eerder aangegeven dat ik allang aan het bulken ben op de GG gear. 6 weken lang nu! 800 kcal. meer mag je toch aardig bulken noemen dacht ik :cool:

Ik heb tot nu toe iedere keer moeten cutten na mijn "kuurtjes" omdat ik altijd een paar kg vet aankom. Zoals je weet betekent vet opslaan dat je meer calorieen binnekrijgt dan je lichaam nodig heeft.

Maar leg mij eens uit waarom ik geen vocht vasthoudt op een test/deca stack? :rolleyes: Komt dat ook omdat ik af en toe onderzoeken plaats?
800kcals bóven onderhoud! TOE maar! Jij maakt er een feessie van!
Da's de inhoud van een paar goeie maaltijdrepen man.
Ga gainen. Ga vreten. GA TRRRAINEN en move je ass es vaker naar de gym dan 2 keer per week. Misschien ga je dan op gear reageren.

En voor de rest: Blijf aub niet blaten over je 'rotzooi' die je spuit, dat weten we nu wel, laat het testen en kom met de uitslag, en doe je dat niet dan blijft het bij insinuaties en daar koopt niemand iets voor.
Ik heb dezelfde batches klaarliggen als jij hebt en ik zal mijn menng es geven als het erin zit. Maar dan met écht vreten en écht trainen, niet 600kcalletjes boven onderhoud en 2 keer per week 1 setje puffen per spiergroep (3 seconden omhoog en 4 seconden terug was het niet).

Kom, laat het testen en anders mondje dicht.

Testo zei:

Het staat ergens in de boekjes van onze theorievriend geschreven dat menop iets meer boven onderhoud lean mass gaint dús praat je hem er niet meer vanaf kerel, je kan praten tot je een ons weegt. Wat Big'r leest in wetenschappelijke geschriften is als de Koran van een Moslim.

DBC01 zei:
Het staat ergens in de boekjes van onze theorievriend geschreven dat menop iets meer boven onderhoud lean mass gaint dús praat je hem er niet meer vanaf kerel, je kan praten tot je een ons weegt. Wat Big'r leest in wetenschappelijke geschriften is als de Koran van een Moslim.

Tja, als je zo ontzettend simpel redeneerd en stelt dat steroiden niets doen bij eten op onderhoud, heb jij als "praktijkman" toch ook niet veel geleerd. Maar geloof lekker wat je wilt geloven. Iedere noob op het board kan je vertellen dan AAS een zelfstandige en onafhankelijke anabole/catabole werking hebben.

Wanneer je vervolgens te horen krijgt dat er 800 kcal. boven onderhoud wordt gegeten is dit opeens ook niet meer genoeg, en wordt er gemakshalve maar gesteld dat nu opeens 1500 kcal. boven onderhoud nodig zijn om te groeien? Of is dat ook niet genoeg?

Mijn keuzes voor zowel de gear als de hoeveelheden die ik vreet zijn gebaseerd op het lezen van logboekjes. Zowel hier als op bb.com, elitefitness.com, steroid.com en wat random gegoogle.

Natuurlijk is het erg simpel om jou beelden over mij te projecteren op al mijn keuzes en uitingen. Dit zegt echter meer over jou dan over enige kennis die jij van mijn denkt te hebben.
Blijkbaar kun je er niks aan doen dat je zoveel conclusie klaar hebt liggen en bij herhaling duidelijk laat merken dat je werkelijk niets leest van wat ik post.

Misschien had je gewoon kunnen vragen waarop ik mijn keuzes baseer voordat jou helderziende visie je hierover informeerde.....

Vriend, ik heb je log aandacthig doorgelezen en viel van de ene verbazing in de andere:
Als je in je log maandag op de weegschaal ziet dat je bijvoorbeeld 78,8 weegt en je meteen stelt dat je volgens berekeningen a.s donderdag precies 79,4 moet wegen en teleurgesteld bent als de weegschaal 79,1 aangeeft...tja dan heb je weinig van je leerstof begrepen. Je kunt je lichaam niet afstellen als een meter, er zijn zoveel processen aan de gang, dat heb jij niet in de hand hoor.

Maar nogmaals; laat nou es je veelbekritiseerde gear testen dan kun je eindelijk aan iedereen laten zien dat je het bij het rechte eind had en dat je gear gewoon niet spoort. Doe dát eens.

Los van alles vind ik 800kcal boven onderhoud niet erg weinig hoor. :)

Big'r zei:
Dan maar op google kijken:

Jaja, op 150 graden in de oven en vervolgens meteen in de koelkast.......

Precies zoals ik dacht. Geleidelijk opwarmen, en langzaam laten afkoelen.

Kerel, ik geef je advies. Probeer je hier een beetje de wijsneus uit te hangen . Dat begin van je zin "jaja" irriteert me nogal.

Maar gelukkig weet ik er niets van en en is die studie chemie voor niets geweest. Bacterieen gaan dood bij of hoge temperaturen of bij snelle temperatuurwisselingen.

Maar goed op jouw post's geen "positieve"reply's meer van mij iig .

Laatst bewerkt:
Testo zei:
Open je nou gewoon topics om je gelijk te krijgen ofzo,Big'r?

Je wist het antwoord op je vraag blijkbaar al maar toch wil je effe de wijsneus uithangen...

Nou Big....nog ff en je bent Bigcat 2......ontzettend veel theorieen weten maar ondertussen geen gram aankomen terwijl je zegt met BB bezig te zijn....Hulde!!!

Ga je nou eens met BB bezighouden ipv al die k*tonderzoeken uit te pluizen waar geen mens wat mee kan.:rolleyes:

:bow:

Enne MrJ: Voor sommige mensen is 800 boven onderhoud niet genoeg. Voor mij iig niet. Voor meer mensen wel niet. Zo blijkt. Misschien kan het ook helpen als topicstarter z'n gear es intramusculair gaat spuiten ipv subcutaan.

Zet hij z'n AAS subcutaan?

Nee natuurlijk doet ie dat niet, dat heet cynisme.

DBC01 zei:
:bow:

Enne MrJ: Voor sommige mensen is 800 boven onderhoud niet genoeg. Voor mij iig niet. Voor meer mensen wel niet. Zo blijkt. Misschien kan het ook helpen als topicstarter z'n gear es intramusculair gaat spuiten ipv subcutaan.
ah vandaar dat ie er niks van merkt en met grote bulten op z'n bips rondloopt:D :p

Dat zal het wezen ja. :wave:

Terug
Naar boven