MuscleMeat

Review Dexaprine - iForce Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner / stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? -Instant energie rush
    -Voorkomt hongergevoel en trek in zoetigheid
    -Euforisch gevoel – heerlijk!
    -Verbrand vet – geen spieren
    -De werking houdt de hele dag aan
    -De gehele dag 160% meer vetverbranding!
    -2 maanden voorraad
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? ca 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? halve pil ochtend
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl/
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, volgende ochtend al binnen, gratis samples en ander leuks
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 29.90€
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker.. Product doet gewoon wat het belooft te doen tot nu toe.

Mijn review:

Zit nog niet aan een hele pil ( wat de aangeraden dosis is ) en ik blijf gewoon de energie voelen en cardio gaat echt super goed nu.. Vetverbranding kan ik me pas over uitspreken als ik binnen 2weken vet % laat meten, zou namelijk te snel zijn nu.
Product doet gewoon wat het moet doen en dat is waar het om draait toch?
Zeker een blijvertje dit

products_dexaprine.jpg

Ik wil over een paar dagen beginnen met Intermittent Fasting, met een feeding window van ongeveer 2u 's middags tot 10u 's avonds.

Wanneer is het dan aan te raden om Dexaprine te nemen?
's Ochtends als ik opsta, rond 9-10u? (dan eet ik dus na inname zo'n 4u lang niks), of een uurtje voor m'n eerste maaltijd?
Ik heb dezelfde opzet, 's ochtends bij het opstaan ram ik er een pil Dexa win. Pas wel even op of je er tegen kan. Sowieso beginnen met een halve. 's Avonds wil je geen werking van Dexa hebben, anders kan je je nachtrust op je buik schrijven.

Q

De energierush merk ik bij Dexa eigenlijk niet (wel toen ik het eens 's avonds nam en dus de hele nacht wakker lag...).
Ik heb verschillende fatburners geprobeerd, en Dexa vind ik tot nu toe de sterkste. Ik zit bijna door mijn eerste pot heen en merk dat het nog steeds effect heeft als ik het inneem. Het effect is voornamelijk te merken aan de bijwerkingen. Die zijn minder fijn en ik ben nog aan het uitzoeken wat voor mij het beste is. Nu neem ik de Dexa namelijk in ná mijn ochtendtraining, 1/2 uur voor het eten (eerste maaltijd). Dan word ik minder misselijk. Als ik het direct na het opstaan zou nemen en dus voor het trainen, dan vrees ik dat ik de training niet overleef... Ik zweet dat veel, ben erg trillerig, duizelig en misselijk. Dat effect heb ik in mindere mate als ik het dus later neem.
Ik neem eigenlijk altijd 1 tabletje, maar misschien zou 1/2 tabletje wel genoeg zijn voor mij? Weet iemand een alternatief wat ik uit zou kunnen proberen?
Zeer zeker ga ik een 2e potje aanschaffen. Vraag me alleen af of ik een pauze moet inlassen na het eerste potje. Kan iemand mij dit vertellen? Waarschijnlijk staat het al ergens vermeld in dit topic, maar het topic is zo lang en het zoeken dus ook :p

De energierush merk ik bij Dexa eigenlijk niet (wel toen ik het eens 's avonds nam en dus de hele nacht wakker lag...).
Ik heb verschillende fatburners geprobeerd, en Dexa vind ik tot nu toe de sterkste. Ik zit bijna door mijn eerste pot heen en merk dat het nog steeds effect heeft als ik het inneem. Het effect is voornamelijk te merken aan de bijwerkingen. Die zijn minder fijn en ik ben nog aan het uitzoeken wat voor mij het beste is. Nu neem ik de Dexa namelijk in ná mijn ochtendtraining, 1/2 uur voor het eten (eerste maaltijd). Dan word ik minder misselijk. Als ik het direct na het opstaan zou nemen en dus voor het trainen, dan vrees ik dat ik de training niet overleef... Ik zweet dat veel, ben erg trillerig, duizelig en misselijk. Dat effect heb ik in mindere mate als ik het dus later neem.
Ik neem eigenlijk altijd 1 tabletje, maar misschien zou 1/2 tabletje wel genoeg zijn voor mij? Weet iemand een alternatief wat ik uit zou kunnen proberen?
Zeer zeker ga ik een 2e potje aanschaffen. Vraag me alleen af of ik een pauze moet inlassen na het eerste potje. Kan iemand mij dit vertellen? Waarschijnlijk staat het al ergens vermeld in dit topic, maar het topic is zo lang en het zoeken dus ook :p
Wachten met het innemen van Dexa. Je gaat eerst trainen (= verhoging hartslag en naverbranding) en daar bovenop knikker je nog een metabolismestimulant. Do your math ;). Probeer Dexa eens na je eerste maaltijd?

Q

Wachten met het innemen van Dexa. Je gaat eerst trainen (= verhoging hartslag en naverbranding) en daar bovenop knikker je nog een metabolismestimulant. Do your math ;). Probeer Dexa eens na je eerste maaltijd?

Q

Goede tip! Give it a try! Nice!

Hmm inderdaad eens proberen als ik morgen vroeg ga trainen om het erna te nemen.

Dat dexaprine nog steeds niet van de markt is gehaald. Ik weet nog goed toen ik voor het eerst anderhalve pil tot me nam. BAM!! ik begon te spacen als een mafkees. daarna ben ik er een beetje bang voor geworden.... :P

Dat dexaprine nog steeds niet van de markt is gehaald. Ik weet nog goed toen ik voor het eerst anderhalve pil tot me nam. BAM!! ik begon te spacen als een mafkees. daarna ben ik er een beetje bang voor geworden.... :P

er staat ook op niet meer dan 1 pil nemen :D

Q

Thnx! Ik ga het proberen!

En wel of geen pauze inlassen voordat ik met het 2e potje begin?

Merkte er zelf helemaal geen resultaat mee na een heel potje, maar kan zijn dat ik een non responder ben.
Enige waar ik tot nu toe echt duidelijk merkbaar op reageer is Yohimbine HCL maar dat is in Nederland niet meer te bestellen :

Even een update! Ik ben met dexaprine begonnen rond midden mei, toen had ik een vetpercentage van 16%.
Na een maand 3x per week te gaan fitnessen had ik me terug gaan laten opmeten en toen kwam ik uit op een vetpercentage van 13%.
Nu heb ik me gisteren nog eens laten opmeten ( 2 maand nadat ik begonnen ben met dexaprine), en kwam ik verassend uit op 9.9% Vetpercentage. Het verassend hieraan was dat ik deze gehele maand niet meer hebben kunnen fitnessen wegens proefwerken & vakantiejob, en toch ben ik sterk gedaald in vetpercentage!

Deze daling van mijn vetpercentage is niet in verhouding met mijn spiermassa gezakt, mijn spiermassa heeft zelfs grote vooruitsprong genomen!

Ik hoop dat dit jullie terug wat goede moed geeft!

Thnx! Ik ga het proberen!

En wel of geen pauze inlassen voordat ik met het 2e potje begin?
Ben benieuwd! Laat het maar weten! :cool: Een pauze is niet noodzakelijk, maar wel verstandig. Even 1-2 weekjes niet gebruiken is altijd verstandig en veilig.
Even een update! Ik ben met dexaprine begonnen rond midden mei, toen had ik een vetpercentage van 16%.
Na een maand 3x per week te gaan fitnessen had ik me terug gaan laten opmeten en toen kwam ik uit op een vetpercentage van 13%.
Nu heb ik me gisteren nog eens laten opmeten ( 2 maand nadat ik begonnen ben met dexaprine), en kwam ik verassend uit op 9.9% Vetpercentage. Het verassend hieraan was dat ik deze gehele maand niet meer hebben kunnen fitnessen wegens proefwerken & vakantiejob, en toch ben ik sterk gedaald in vetpercentage!

Deze daling van mijn vetpercentage is niet in verhouding met mijn spiermassa gezakt, mijn spiermassa heeft zelfs grote vooruitsprong genomen!

Ik hoop dat dit jullie terug wat goede moed geeft!
Wow, klinkt goed! :thumbs: Nooit meer trainen dus:cool:

We hebben nu een hele leuke deal met Dexaprine. Houd dus je vooruitgang makkelijk bij :)

Dexaprine + Free fatcaliper!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gisteren besteld en straks waarschijnlijk al in huis :D ben zeer benieuwd want had al eens een pwo van iforce gekocht maar daar ging ik heel slecht op. Voelde me misselijk en slecht dat ik gewoon nietmeer kon trainen :o duss ben zeer benieuwd , dit is mijn eerste fatburner die ik koop en die gratis vetmeter erbij is ook mooi meegenomen !

Terug
Naar boven