Fitness Seller

Review Dexaprine - iForce Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner / stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? -Instant energie rush
    -Voorkomt hongergevoel en trek in zoetigheid
    -Euforisch gevoel – heerlijk!
    -Verbrand vet – geen spieren
    -De werking houdt de hele dag aan
    -De gehele dag 160% meer vetverbranding!
    -2 maanden voorraad
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? ca 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? halve pil ochtend
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl/
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, volgende ochtend al binnen, gratis samples en ander leuks
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 29.90€
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker.. Product doet gewoon wat het belooft te doen tot nu toe.

Mijn review:

Zit nog niet aan een hele pil ( wat de aangeraden dosis is ) en ik blijf gewoon de energie voelen en cardio gaat echt super goed nu.. Vetverbranding kan ik me pas over uitspreken als ik binnen 2weken vet % laat meten, zou namelijk te snel zijn nu.
Product doet gewoon wat het moet doen en dat is waar het om draait toch?
Zeker een blijvertje dit

products_dexaprine.jpg

Hey maat kon dat niet ff een maandje eerder ;)
We hebben zojuist een grote bulk vetmeters ontvangen en kwam op het idee om deze actie te doen. :cool:
Gisteren besteld en straks waarschijnlijk al in huis :D ben zeer benieuwd want had al eens een pwo van iforce gekocht maar daar ging ik heel slecht op. Voelde me misselijk en slecht dat ik gewoon nietmeer kon trainen :o duss ben zeer benieuwd , dit is mijn eerste fatburner die ik koop en die gratis vetmeter erbij is ook mooi meegenomen !
Ik ook, ben benieuwd! Ga je je progressie meten?

Ralf

@ Ralf : ga ik zeker doen, hou u op de hoogte ;)

Top!

Goed spul! Onderdrukt bij mij echt de honger!

Ik heb ook maar eens een potje besteld.. even kijken wat dit doet. Geen idee waarom eigenlijk want ik word meestal zo opgefokt als wat van stims, maar we zien 't wel :)

Goed idee die vetpercentage meter maar hij brak bij de eerste keer indrukken al in 2en....zal ik mijn eigen krachten niet kennen of zal het komen door een schanierpunt van massief plastic???
Maar goed de oude Dexaprine is wel een topper en daar ging het me om, ik heb al een echte meter.

Iemand overigens al ervaring met de nieuwe dexaprine zonder de 1.3 Diblablabla? Zal denk ik niet lang meer zo lang duren voordat de oude versie niet meer te koop is aangezien Iforce die niet meer maakt, XXL heeft hem al niet meer

Zo ik heb inmiddels mijn 2e potje gekocht, heb een maand pauze gehad tussen het eerste en tweede potje.

Ben met het eerste potje 15.5 kilo kwijt in combinatie met een goed voedingsschema en 45 cardio 4x in de week.

Bedankt voor dit!

Gebruik het nu al een maandje, en heb elke dag als ik het gebruik 'last'van een opgejaagd gevoel van binnen..

Even snel een vraag. Heb nog nooit wat dan ook gebruikt als hulpmiddel bij het afvallen of krijgen van massa. Enige informatie die ik zou moeten weten voordat ik een fatburner koop? Niet dat ik na een maand lang (bijvoorbeeld) Dexaprine gebruikt te hebben m'n nieren helemaal kapot zijn ofzo?

Ik train overigens alleen thuis, heb een crosstrainer thuis staan en dumbbells. Is dan zo'n pil voldoende (moet ook niet te veel zijn) om er even een uur tegenaan te kunnen en vervolgens nog gewoon rustig s'avonds met vrienden een film te kijken zonder op de bank te zitten stuiteren?

Bvd

Dexaprine is echt een hele sterke fatburner imo. Als je nog nooit een fatburner hebt gebruikt kan ik je de stacker 4 aanraden. Dit is de eerste fatburner die ik gebruikte en deze was al ongelooflijk sterk voor mijn gevoel!

Ik had ook nog eventjes enkele vragen:

- Als ik overdag werk en 's avonds om 19u30 train. Kan ik dan best wachten met de pil tot 12u 's middags?
- Hoe werkt dit product icm een pre-workout? (N.O. Xplode)
- Hoe werkt dit product icm alcohol? Is het veilig/schadelijk?

Als het goed is werkt 1 pil 8 uur.. Dus hier kan je rekening mee houden. Moet zeggen dat als ik ga trainen de pil ook wat later pak als op de rustdag bijvoorbeeld.

Als ik hem smorgens pak kan ik rond 7 uur best een Pre workout pakken heb er dan geen last van.. Zou hem niet in combi ermee pakken of bijv nu dexa en 2 uur later noXplode.. Is beetje te veel van het goede.

In combi met alcohol durf ik je niet te zeggen.

08.00: 1 pil Dexaprine met water
08.15: whey, water, havermout, appel, banaan
08.45: 2 schepjes Noxi (pre workout)
09.30: training + cardio

Niet veel van gemerkt :)

Ik begin toch wel een beetje schrik te krijgen, als ik zo lees dat sommige dudes hier pijn aan hun ballen krijgen etc.

• Topic Starter Topic Starter
Zo ik heb inmiddels mijn 2e potje gekocht, heb een maand pauze gehad tussen het eerste en tweede potje.

Ben met het eerste potje 15.5 kilo kwijt in combinatie met een goed voedingsschema en 45 cardio 4x in de week.

Bedankt voor dit!
Hey super dit te lezen, doe zo voort zou ik zeggen !

Ik begin toch wel een beetje schrik te krijgen, als ik zo lees dat sommige dudes hier pijn aan hun ballen krijgen etc.

Zijn maar een paar personen die dat kregen hoor, meeste hebben hier geen last van lijkt mij(oa ik ook niet)

Goed idee die vetpercentage meter maar hij brak bij de eerste keer indrukken al in 2en....zal ik mijn eigen krachten niet kennen of zal het komen door een schanierpunt van massief plastic???
Maar goed de oude Dexaprine is wel een topper en daar ging het me om, ik heb al een echte meter.

Iemand overigens al ervaring met de nieuwe dexaprine zonder de 1.3 Diblablabla? Zal denk ik niet lang meer zo lang duren voordat de oude versie niet meer te koop is aangezien Iforce die niet meer maakt, XXL heeft hem al niet meer
In de nieuwe versie zit een supp dat verboden is in Nederland waardoor deze bij B&F uit de rekken gaat en niet meer terugkomt, ik vermoed dat dit bij de andere winkels ook zo zal gaan.

@ Salvo88

Beter dat je er dan geen last van hebt.. Ik merk het wel in combi met een pre workout binnen een uurtje of 2.. Maar zoals je ziet slaat het toch bij ieder persoon anders aan..

Heb nu 1 potje leegvan 15 capsules. 3 Kilo kwijt en van 17 % naar 14% gegaan.. Zeker aanrader dus!

Terug
Naar boven