Fitness Seller

Review Dexaprine - iForce Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner / stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? -Instant energie rush
    -Voorkomt hongergevoel en trek in zoetigheid
    -Euforisch gevoel – heerlijk!
    -Verbrand vet – geen spieren
    -De werking houdt de hele dag aan
    -De gehele dag 160% meer vetverbranding!
    -2 maanden voorraad
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? ca 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? halve pil ochtend
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl/
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, volgende ochtend al binnen, gratis samples en ander leuks
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 29.90€
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker.. Product doet gewoon wat het belooft te doen tot nu toe.

Mijn review:

Zit nog niet aan een hele pil ( wat de aangeraden dosis is ) en ik blijf gewoon de energie voelen en cardio gaat echt super goed nu.. Vetverbranding kan ik me pas over uitspreken als ik binnen 2weken vet % laat meten, zou namelijk te snel zijn nu.
Product doet gewoon wat het moet doen en dat is waar het om draait toch?
Zeker een blijvertje dit

products_dexaprine.jpg

Heb hem ook gisteren besteld en vanmorgen was het potje met 15 pilletjes thuis..

Maat van me gebruikt hem ook en boekje in 1,5 week tijd toch wel al wat vooruitgang met minder vet..

B&F shop thnx voor de super snelle service!

---------- Post toegevoegd Wed 11 Jul 2012 om 14:19 ----------

Heb p.s. ook een halve vanmorgen gepakt..
Heb het wel warm hier op het werk en ook beetje licht in de kop.. Dus we zien wel na 1,5 week als het potje leeg is!
Dexaprine is echt een goede burner! Houd me up2date :)

Ralf

Beste fatburner ooit! Door dit middel verloor k echt de moeilijke kilos. Wel slik k het niet meer ivm de sterke bijwerkingen. Nu is het veel sporten en gezond eten. Hele pil heeft nooit goed gewerkt zonder bijwerkingen.

Ik heb dit voor de 2e keer genomen. Maar dan wel een have pil.

Krijg wel een slaap been. Maar heb wel meer kracht om bijv. bij de lunge. Ook geeft het een goeie motivatie om clean te eten, omdat het anders niet werkt. Op een dag ben ik 0,9 kwijt misschien doordat ik gistere weiniger heb gegeten, vocht. Ik ga dit denk verder doorslikken en zie het wel over een maand.

Ik ga morgen beginnen met het gebruiken van Dexaprine. Straks mijn vetpercentage meten en dan zal ik laten weten wat voor een effect het heeft bij mij.

k heb nu ook weer halve pil genomen na een tijdje niks, iig geen hele meer voor mij, max 7,5/10e

Mijn toevoeging na ongeveer 2,5 weken dexaprine

Dag 1:

Begonnen om 13.00 uur met een halve pil  begonnen. Direct begint een placebo effect in te treden en lichte tinteling op de maag.

Na 60 min kon ik duidelijk merken dat mijn focus beter was, maar had licht het gevoel duizelig te zijn, schudden met hoofd maakte dit niet erger.

Na +- 2 uurtjes was elk effect van dexaprine wel weg.

Conclusie: placebo effect icm reactie op onbekende stoffen maakt het oordeel moeilijk.

Dag 2:

Zondag dus uitslapen…

S’morgens 0.900 uur met halve pil begonnen. maag werd niet overstuur maar voelde wel dat er wat anders in zat.

Na 30min was ik klaar wakker zonder koffie te hebben gehad en verder geen duizelig ervaren als de dag ervoor. 

Wel had ik na 1,5 uur een drang om in de benen te komen en iets te gaan doen, dit duurde overigens niet lang en na zon 2 uurtjes merk ik geen effect meer van dexaprine.

Om 13.00 uur stond een KT op het programma. Daarom 12.30 uur de andere halve pil genomen.

Tijdens training een hele fijne  focus, maar opvallend warm.

Na een uur kreeg ik een crash en was volledig op.  deze crash heeft zeker 2 uur aangehouden wat imo duidelijk aan dexaprine ligt.

Ik begin net met dexaprine maar vind de tijdspanne van dexaprine nu al tegen vallen.

De werking duurt voor een halve pil zon 2 uur en voor een hele pil 4 uur. 

Daarnaast levert dexaprine geen extra energie, je zou zelfs kunnen stellend at je er ergens moe van wordt. Wellicht door extra energie verbranding…

Dag 3:

Vanmorgen maar een hele pil naar binnen gewerkt en naar het werk gegaan.

Geen negatieve bijwerkingen. Tijdens werk wel een fijne focus, welk weer na 3 uurtjes verdwijnt.

Normaliter ben ik een koukleum en de eerste die een extra trui aan trekt. Ook collega’s zaten wat te mopperen, maar ik zit nog steeds in T-shirt.

Tevens merk ik dat ik sinds zaterdag geen bak koffie meer heb gehad, ook omdat ik niet wou mixen maar ik heb er ook geen behoefte aan.

Dag4:

Vanmorgen wederom een hele pil en 30min klaar wakker en geen kop koffie meer aangeraakt,

Verder geen bijwerkingen meer, muv dat ik even als gisteren na een uur wel ontzettend nodig naar het toilet moest voor een grote beurt. Iets wat koffie ook wel wil veroorzaken.

Verder merk ik er helemaal niets meer van.

Dag5:
Gelijk aan dag 4

Dag6:
Gelijk aan dag 5

Dag7:
Gelijk aan dag 6

Conclussie tot nu toe:
Warmer
Licht verbeterde Focus
Geen koffie behoefte
Geen honger onderdrukking
Korte werking.

Na 2 weken:

Kan ik stellen dat dexaprine geen negatief of positief effect meer heeft en ik weer volledig als van ouds mn ding doe.

elke ochtend neem ik een hele pil maar ben ook al flink  aan de koffie. Wel elke ochtend na een uurtje direct naar de pot …

Conclusie:
Warmer.
Geen honger onderdrukking.
Korte werking.

Ik ben nu 2 maanden aan het cutten en mn VP zakt gestaag verder, maar dexaprine voegt hier imo niks aan toe.

Is het belangrijk even te stoppen als de pot Dexaprine leeg is (of eerder), of kun je dan gewoon doorgaan met de volgende? Zag deze vraag wel vaker, maar geen antwoord erop. :)

Van de Dexaprine merk ik verder nog geen enkele bijwerkingen, maar de extra vetverbranding lijkt wel te werken en daar gaat het me ook alleen maar om. Afgelopen 6 weken met zo'n 1,5-2% gedaald, terwijl ik net zoveel sport en iets meer ben gaan eten.

Dexaprine verhoogt je stofwisseling misschien met 100-200 kcal per dag.. Extra verlies is puur vanwege de vochtafdrijvende werking.

Het geeft gewoon een klein extraatje wat je in combinatie met een strak dieet/veel cardio pas zult ondervinden

Mensen die kilo's vet denken te verliezen met dit spul :roflol:

Is het belangrijk even te stoppen als de pot Dexaprine leeg is (of eerder), of kun je dan gewoon doorgaan met de volgende? Zag deze vraag wel vaker, maar geen antwoord erop. :)

Van de Dexaprine merk ik verder nog geen enkele bijwerkingen, maar de extra vetverbranding lijkt wel te werken en daar gaat het me ook alleen maar om. Afgelopen 6 weken met zo'n 1,5-2% gedaald, terwijl ik net zoveel sport en iets meer ben gaan eten.

Klopt, dexaprine geeft je vetverbranding wel een extra boost. Kan je prima achter elkaar gebruiken;)

- Eldert

Donderdag om 11 uur begonnen met een halve pil. Ik merkte niet veel later een opgewekt gevoel en toch een apart gevoel in mijn lijf. Ik had moeite met mijn eten wegwerken voor die dag en had echt totaal geen honger. 's avonds om 5 uur 3 scoops jack3d gepakt voor het trainen. Dat ging allemaal goed.

Vrijdag 's ochtends een hele pil gepakt. Ik werk op kantoor en had best wat energie en een vrolijk gevoel. Heeft heel de dag aangehouden. Geen hongergevoel gehad, maar ook geen moeite met het eten van mijn maaltijden. Niet gesport i.v.m. activiteiten op het werk.

Vanochtend om half 11 een hele pil genomen (late tijdstip i.v.m. uitslapen), ben me momenteel aan het afvragen of het mogelijk is om om half 12 3 scoops jack3d te pakken voor mijn benen te gaan trainen :p

Heb Dexaprine nu ook ruim een maand in gebruik. Pak 2xdaags een half tablet omdat ik misselijk wordt van een hele ineens. Ik heb helaas door omstandigheden lang niet zo goed kunnen eten als ik had gewild tijdens deze cut, maar mijn gewicht is nu van 87 kg naar 81 kg gegaan en vet% van 16% naar ongeveer 11%, dus het doet wat het moet doen!

Donderdag om 11 uur begonnen met een halve pil. Ik merkte niet veel later een opgewekt gevoel en toch een apart gevoel in mijn lijf. Ik had moeite met mijn eten wegwerken voor die dag en had echt totaal geen honger. 's avonds om 5 uur 3 scoops jack3d gepakt voor het trainen. Dat ging allemaal goed.

Vrijdag 's ochtends een hele pil gepakt. Ik werk op kantoor en had best wat energie en een vrolijk gevoel. Heeft heel de dag aangehouden. Geen hongergevoel gehad, maar ook geen moeite met het eten van mijn maaltijden. Niet gesport i.v.m. activiteiten op het werk.

Vanochtend om half 11 een hele pil genomen (late tijdstip i.v.m. uitslapen), ben me momenteel aan het afvragen of het mogelijk is om om half 12 3 scoops jack3d te pakken voor mijn benen te gaan trainen :p
Bedankt voor je review! Klinkt zeker goed? :)
Heb Dexaprine nu ook ruim een maand in gebruik. Pak 2xdaags een half tablet omdat ik misselijk wordt van een hele ineens. Ik heb helaas door omstandigheden lang niet zo goed kunnen eten als ik had gewild tijdens deze cut, maar mijn gewicht is nu van 87 kg naar 81 kg gegaan en vet% van 16% naar ongeveer 11%, dus het doet wat het moet doen!
Ik zou je dosering omlaag brengen. Als je van een halve pil niet misselijk bent, zou ik je dat absoluut aanraden :) Gaat tenslotte er ook een beetje om dat je je fit voelt!

Ralf

Zo ben ondertussen al de 2e dag bezig met een hele pil.
Moet zeggen dat ik de hele dag met een droge mond loop.. Dus er werkt wel iets.. Voel me een beetje zweverig op de benen maar het is niet storend.

Al met al tot nu toe goed!
Resulataten meet ik van de week ff op.

Moet wel enorm vaak urineren :P Merk wel duidelijk dat ik het warmer heb en meer zweet. Euforisch gevoel is er ook al en heb weinig drang om te eten. De effecten houden lekker wat uurtjes aan. Zit voorlopig nog op een halve, binnenkort 2x halve verspreid op de dag proberen. Over de effecten van vetverbranding ben ik nog niet achter.

Verder volgens mij een prima product, ben alleen benieuwd wat het op de lange termijn gaat doen, diminishing effect oid.

Ik wil over een paar dagen beginnen met Intermittent Fasting, met een feeding window van ongeveer 2u 's middags tot 10u 's avonds.

Wanneer is het dan aan te raden om Dexaprine te nemen?
's Ochtends als ik opsta, rond 9-10u? (dan eet ik dus na inname zo'n 4u lang niks), of een uurtje voor m'n eerste maaltijd?

Ik wil over een paar dagen beginnen met Intermittent Fasting, met een feeding window van ongeveer 2u 's middags tot 10u 's avonds.

Wanneer is het dan aan te raden om Dexaprine te nemen?
's Ochtends als ik opsta, rond 9-10u? (dan eet ik dus na inname zo'n 4u lang niks), of een uurtje voor m'n eerste maaltijd?
Gewoon ff uitproberen wat je het prettigst vindt.

Het lijkt me zelf iig niet relaxed zonder iets te eten de eerste uren... Maar als je het smiddags neemt heb je er misschien savonds nog last van voor je gaat slapen.

Gewoon ff uitproberen wat je het prettigst vindt.

Het lijkt me zelf iig niet relaxed zonder iets te eten de eerste uren... Maar als je het smiddags neemt heb je er misschien savonds nog last van voor je gaat slapen.

Heb tot nu toe vrijwel niks gemerkt van de energierush etc, dus denk dat ik dan maar ff gelijk 's ochtends probeer, als dat k*t is, gewoon een uur voor m'n eerste meal.

Thx

Terug
Naar boven