MuscleMeat

Review Dexaprine - iForce Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner / stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? -Instant energie rush
    -Voorkomt hongergevoel en trek in zoetigheid
    -Euforisch gevoel – heerlijk!
    -Verbrand vet – geen spieren
    -De werking houdt de hele dag aan
    -De gehele dag 160% meer vetverbranding!
    -2 maanden voorraad
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? ca 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? halve pil ochtend
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl/
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, volgende ochtend al binnen, gratis samples en ander leuks
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 29.90€
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker.. Product doet gewoon wat het belooft te doen tot nu toe.

Mijn review:

Zit nog niet aan een hele pil ( wat de aangeraden dosis is ) en ik blijf gewoon de energie voelen en cardio gaat echt super goed nu.. Vetverbranding kan ik me pas over uitspreken als ik binnen 2weken vet % laat meten, zou namelijk te snel zijn nu.
Product doet gewoon wat het moet doen en dat is waar het om draait toch?
Zeker een blijvertje dit

products_dexaprine.jpg

vandaag Dexaprine besteld van B&F voor 15 dagen ( daarna ga ik op vakantie) hoop binnen die 15 dagen resultaat te zien!!

Alleen kan het allemaal naast 'Whey , Super Creatine en Noxipro' ?

vandaag Dexaprine besteld van B&F voor 15 dagen ( daarna ga ik op vakantie) hoop binnen die 15 dagen resultaat te zien!!

Alleen kan het allemaal naast 'Whey , Super Creatine en Noxipro' ?

Kan, ik zou eventueel de Noxipro de weglaten ivm de stimulanten die de dexaprine al bevat;)

- Eldert

@ Body&Fit: Is er een vereiste 'pauze' nodig bij het gebruik van Dexaprine? Of kan je het blijven doornemen?

Als je Dexa direct na het opstaan inneemt kan je Noxi 's avonds toch wel innemen, aangezien Dexa 8 uur actief is?

Q
Ja, dat kun je doen. Echter, je moet wel onthouden dat het ook over het algemene plaatje gaat. Je lichaam krijgt veel stimulanten binnen. Je moet daar altijd voorzichtig mee zijn :) Als je je er goed bijvoelt en denkt dat het kan, kun je het altijd eens proberen.
ik neem dexa ochtends en ik train rond 12 uur dus kan het beter niet doen?
Ik zou het afraden :) Je zou dan beter iets kunnen nemen zoals de Nr1. Dan krijg je toch alle ingredienten binnen voor een toptraining, zonder de stimulanten. Zeker weten dat je dan ook het maximale uit je training haalt :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Kenmerken Nr.1:
-Sterkste bodybuilding product verkrijgbaar!
-Win ongekend massieve en keiharde spiermassa!
-Alle top-ingrediënten in één monsterproduct!
-Onverslaanbare samenstelling
-Uniek en direct werkzaam
-Extreme krachttoename
-Extreme spierpomps
-Beschermt je spieren
-Verlaagt vetpercentage
-Enorme energie in de spieren
-Pompt voedingsstoffen in je spieren
-Direct vollere, grotere spieren
-Ongekende prestaties en trainingen
-Slechts 1 dosering per dag is al voldoende!
-6 weken kuur per verpakking!

Ralf

heb vanmorgen dexaprine voor de eerste keer genomen. Begon met een halve pil maar merkte na een uurtje nog niks, dan de andere helft erbij genomen en naar de sportschool vertrokken. Daar voelde ik wel iets, niet echt uitgesproken maar merkte wel dat ik energieker was (ik heb vannacht niet goed geslapen en was dus heel moe toen ik opstond), na de eerste set druipte het zweet al van mijn lijf en de training verliep best lekker :p nu,een uurtje of5 later voel ik het eigenlijk al wat uitwerken, word wat loom, zit in de zetel en heb niet veel zin om nog iets te doen :p Het stilt wel mijn hongergevoel niet want toen ik thuis kwam na de training had ik direct honger en heb ook eens stevige maaltijd binnen gekregen.. al bij al geen negatieve ervaring, dus zal mijn potje wel volledig uitwerken. Over vetverbranding kan ik nog niks zeggen, daar oordeel ik pas over als de pot op is.

heb vanmorgen dexaprine voor de eerste keer genomen. Begon met een halve pil maar merkte na een uurtje nog niks, dan de andere helft erbij genomen en naar de sportschool vertrokken. Daar voelde ik wel iets, niet echt uitgesproken maar merkte wel dat ik energieker was (ik heb vannacht niet goed geslapen en was dus heel moe toen ik opstond), na de eerste set druipte het zweet al van mijn lijf en de training verliep best lekker :p nu,een uurtje of5 later voel ik het eigenlijk al wat uitwerken, word wat loom, zit in de zetel en heb niet veel zin om nog iets te doen :p Het stilt wel mijn hongergevoel niet want toen ik thuis kwam na de training had ik direct honger en heb ook eens stevige maaltijd binnen gekregen.. al bij al geen negatieve ervaring, dus zal mijn potje wel volledig uitwerken. Over vetverbranding kan ik nog niks zeggen, daar oordeel ik pas over als de pot op is.

Prima product die dexaprine:D

vandaag eerste keer halve pil genomen in de ochtend op nuchtere maag.
rond een uur of 1 gaan trainen maar viel best tegen ik merkte dat mijn hardslag heel erg omhoog ging dus heb niet met een lekker gevoel getraind ik blijf toch bij noxipro en ga die 15 dagen niet afmaken.

Beetje goede Festival "drug" :D?

vandaag eerste keer halve pil genomen in de ochtend op nuchtere maag.
rond een uur of 1 gaan trainen maar viel best tegen ik merkte dat mijn hardslag heel erg omhoog ging dus heb niet met een lekker gevoel getraind ik blijf toch bij noxipro en ga die 15 dagen niet afmaken.
Ik snap dat je er niet lekker mee hebt getraint, echter is het doel vetverbranding en dat lukt echt goed met dit product. Verreweg het sterkst vetverbrandende product. Daarmee ga je je doel niet voorbij en de werking is perfect. Je zou gerust een NO product voor je training nog kunnen nemen waardoor je wel lekker traint :)

Ralf

heb potje nog half vol ben er even mee gestopt , voelde me echt knetter duizelig en onrustig ,
Maar moet toegeven dat ik momenteel ook in de molen zit om te kijken of ik ADHD heb en dat verklaart dan misschien ook wel iets

gister besteld vandaag binnen
had haast en ivm veel dingen aan me hoofd per ongeluk een hele gapakt eer ik bij de sportschool was 30 min laten voelde ik me wel energieker maar na 20 min sporten begon ik helemaal te trillen begon bleek te zien ondanks dat ik me kapot zweten me zicht werd wazig en werd licht in me hoofd ben gelijk gestopt. Nu had ik niet super veel gegeten en bij me eerste gebruik een hele gepakt. niet aan te raden overmorgen een halve proberen.

gister besteld vandaag binnen
had haast en ivm veel dingen aan me hoofd per ongeluk een hele gapakt eer ik bij de sportschool was 30 min laten voelde ik me wel energieker maar na 20 min sporten begon ik helemaal te trillen begon bleek te zien ondanks dat ik me kapot zweten me zicht werd wazig en werd licht in me hoofd ben gelijk gestopt. Nu had ik niet super veel gegeten en bij me eerste gebruik een hele gepakt. niet aan te raden overmorgen een halve proberen.
Ik ben benieuwd hoe je op een halve reageert. Ik raad je aan om dit supplement niet als pre-workout te nemen maar echt bij je ontbijt! Laat je even weten hoe het vandaag gegaan is?

Ralf

Hallo, dit is mijn eerste bericht op dit forum. Ik lees het wel vaak als ik op zoek ben naar supplementen, om te kijken wat anderen aanbevelen. Dit product lijkt mij goed voor de vetverbranding maar ik gebruik momenteel het volgende, en ben benieuwd of dit te combineren is:
Pre-workout: Jack3d (heb C4 extreme pre-workout voor als deze op is)
Post-workout: Magnificent van body en fitshop
Post-cardio: Whey-perfection

Verder 3 x op een dag een capsule l-carnitine

Ik train altijd rond half 6 's avonds en ben benieuwd of Dexaprine hiermee te combineren is.

Heb hem ook gisteren besteld en vanmorgen was het potje met 15 pilletjes thuis..

Maat van me gebruikt hem ook en boekje in 1,5 week tijd toch wel al wat vooruitgang met minder vet..

B&F shop thnx voor de super snelle service!

---------- Post toegevoegd Wed 11 Jul 2012 om 14:19 ----------

Heb p.s. ook een halve vanmorgen gepakt..
Heb het wel warm hier op het werk en ook beetje licht in de kop.. Dus we zien wel na 1,5 week als het potje leeg is!

Terug
Naar boven