XXL Nutrition

Review Dexaprine - iForce Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner / stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? -Instant energie rush
    -Voorkomt hongergevoel en trek in zoetigheid
    -Euforisch gevoel – heerlijk!
    -Verbrand vet – geen spieren
    -De werking houdt de hele dag aan
    -De gehele dag 160% meer vetverbranding!
    -2 maanden voorraad
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? ca 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? halve pil ochtend
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl/
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, volgende ochtend al binnen, gratis samples en ander leuks
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 29.90€
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker.. Product doet gewoon wat het belooft te doen tot nu toe.

Mijn review:

Zit nog niet aan een hele pil ( wat de aangeraden dosis is ) en ik blijf gewoon de energie voelen en cardio gaat echt super goed nu.. Vetverbranding kan ik me pas over uitspreken als ik binnen 2weken vet % laat meten, zou namelijk te snel zijn nu.
Product doet gewoon wat het moet doen en dat is waar het om draait toch?
Zeker een blijvertje dit

products_dexaprine.jpg

Denk ook goed om je voeding! Is en blijft het belangrijkste;)

- Eldert

Het voedingsschema:

Maaltijd 1:          2 scoop whey shake met water + 40 gr. brinta/rijstebloem/havermout + 1 stuk fruit (geen banaan)

Maaltijd 2:          1-2 blikjes tonijn + sla/tomaat/komkommer + 1 stuk fruit (geen banaan)

Maaltijd 3:          2 boterhammen + 100-150 gr. kipfilet/kalkoenfilet

Maaltijd 4:          Avondmaaltijd richtlijn: 200-250 gr. kip/mager vlees/vis + ½-¾ bord rijst/pasta/aardappel + groenten

Maaltijd 5:          250 ml. magere kwark / 500 ml. magere yoghurt + 35 gr. noten (macadamia, amandel, walnoot)

Maaltijd 6:          2 scoop whey shake met water (post-workout)  

Het voedingsschema:

Maaltijd 1: 2 scoop whey shake met water + 40 gr. brinta/rijstebloem/havermout + 1 stuk fruit (geen banaan)

Maaltijd 2: 1-2 blikjes tonijn + sla/tomaat/komkommer + 1 stuk fruit (geen banaan)

Maaltijd 3: 2 boterhammen + 100-150 gr. kipfilet/kalkoenfilet

Maaltijd 4: Avondmaaltijd richtlijn: 200-250 gr. kip/mager vlees/vis + ½-¾ bord rijst/pasta/aardappel + groenten

Maaltijd 5: 250 ml. magere kwark / 500 ml. magere yoghurt + 35 gr. noten (macadamia, amandel, walnoot)

Maaltijd 6: 2 scoop whey shake met water (post-workout)

Daarmee en met de dexaprine moet je een heel eind komen:D

- Eldert

waarom geen banaan?

Veel suikers... voor of na je training is dat echt geen probleem imo.

werd me afgeraden door de TNHC en een vriend van mij werkt al 6-7 jaar bij de sportschool en die raad het ook af

Antwoord: slecht als je wilt afvallen

Ik eet zelfs nog banaan een aantal weken voor de wedstrijd. Ligt echt aan je kcal inname. Zo zie je dat er meerdere wegen naar Rome lopen en ze werken vaak allemaal...maar welke is de kortste? En welke de snelste?:)

Ik eet zelfs nog banaan een aantal weken voor de wedstrijd. Ligt echt aan je kcal inname. Zo zie je dat er meerdere wegen naar Rome lopen en ze werken vaak allemaal...maar welke is de kortste? En welke de snelste?:)

Eet jij een banaan in wedstrijd voorbereiding ?:eek: En ik mag van mijn coach dadelijk drie maanden op een dieet waar nou totaal geen smaak of iets lekkers bijzit haha;)

Haha wel sick ik dacht vandaag fuc* it ik neem een hele pil (had 2 dagen een halve pil genomen) Maar goed dus ik neem 1 hele pil en na 20 min merk je het en is het echt sick.
Moeilijk te beschrijven maar het voelt een beetje alsof je altijd in een smart rijd en over switched naar een monster truck. heel appart :)

Haha wel sick ik dacht vandaag fuc* it ik neem een hele pil (had 2 dagen een halve pil genomen) Maar goed dus ik neem 1 hele pil en na 20 min merk je het en is het echt sick.
Moeilijk te beschrijven maar het voelt een beetje alsof je altijd in een smart rijd en over switched naar een monster truck. heel appart :)

Haha, mooie beschrijving:D

- Eldert

Begonnen met een halfje, kreeg wel snel energie maar dat was ook redelijk snel weer afgenomen, maar hongergevoel blijft wel weg dus da's wel relaxed in de cut.

• Topic Starter Topic Starter
Eet jij een banaan in wedstrijd voorbereiding ?:eek: En ik mag van mijn coach dadelijk drie maanden op een dieet waar nou totaal geen smaak of iets lekkers bijzit haha;)

Hij is dan ook een Reus.. haha :p neen ik mocht ook niets van smaak of lekkers hoor, even doorzetten.. whey was het enigste lekkere haha

Ik had gehoopt niet bij de keine groep te horen die niet of nauwelijks wat merkt van dit suppllement, maar helaas. Neem een hele pil op nuchtere maag, maar geen geweldige energie boost zoals ik regelmatig vermeld zie.

Als je er qua energie niet veel van merkt, betekent dat automatisch dat de vetverbrandende werking ook achterwege blijft, of staat dat los van elkaar?

Zijn er meer mensen die van dit middel weinig merkte, maar met een ander supplement wel succes had?

Greetz Franko

Ik had gehoopt niet bij de keine groep te horen die niet of nauwelijks wat merkt van dit suppllement, maar helaas. Neem een hele pil op nuchtere maag, maar geen geweldige energie boost zoals ik regelmatig vermeld zie.

Als je er qua energie niet veel van merkt, betekent dat automatisch dat de vetverbrandende werking ook achterwege blijft, of staat dat los van elkaar?

Zijn er meer mensen die van dit middel weinig merkte, maar met een ander supplement wel succes had?

Greetz Franko

Staat volgens mij los van elkaar, maar voel je helemaal niks? Ook niet een warm gevoel ofzo? Anders misschien de dosis een beetje verhogen? Als je dan ook niks voelt werkt het misschien niet voor je. Elk lichaam is weer anders natuurlijk. Maarja, dat je dus niks voelt zegt niet alles over de werking, dus ik zou even doorgaan met het gebruik en kijken wat de spiegel zegt, uiteindelijk zie je vanzelf of het heeft geholpen of niet.

Staat volgens mij los van elkaar, maar voel je helemaal niks? Ook niet een warm gevoel ofzo? Anders misschien de dosis een beetje verhogen? Als je dan ook niks voelt werkt het misschien niet voor je. Elk lichaam is weer anders natuurlijk. Maarja, dat je dus niks voelt zegt niet alles over de werking, dus ik zou even doorgaan met het gebruik en kijken wat de spiegel zegt, uiteindelijk zie je vanzelf of het heeft geholpen of niet.

Bedankt voor je reactie.
Ik voel idd nagenoeg niks. ieder geval geen grote energie boost of warmte toename. eerder een beetje vervelend rillerig gevoel. ik neem al een hele pil, wat volgens de pot de maximale dosis is. Heeft iemand hier wel eens 2 pillen genomen?
ik heb een klein potje van 15 pillen dus voor twee weken. ik maak dat rustig even af en kijken of het voor vetverbranding wel werkt.

greetz

Bedankt voor je reactie.
Ik voel idd nagenoeg niks. ieder geval geen grote energie boost of warmte toename. eerder een beetje vervelend rillerig gevoel. ik neem al een hele pil, wat volgens de pot de maximale dosis is. Heeft iemand hier wel eens 2 pillen genomen?
ik heb een klein potje van 15 pillen dus voor twee weken. ik maak dat rustig even af en kijken of het voor vetverbranding wel werkt.

greetz

je kan 2 pillen proberen ja

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind dexaprine en Black bombs van dorian yates de 2 beste fatburners/energie pillen wat mij betreft
Ik heb van dexaprine nooit meer dan 1pil moeten nemen vond deze het sterkste van de 2
Heb dexaprine in men wedstrijvoorbereiding gebruikt btw

Terug
Naar boven