MuscleMeat

Review Dexaprine - iForce Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner / stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? -Instant energie rush
    -Voorkomt hongergevoel en trek in zoetigheid
    -Euforisch gevoel – heerlijk!
    -Verbrand vet – geen spieren
    -De werking houdt de hele dag aan
    -De gehele dag 160% meer vetverbranding!
    -2 maanden voorraad
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? ca 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? halve pil ochtend
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl/
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, volgende ochtend al binnen, gratis samples en ander leuks
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 29.90€
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker.. Product doet gewoon wat het belooft te doen tot nu toe.

Mijn review:

Zit nog niet aan een hele pil ( wat de aangeraden dosis is ) en ik blijf gewoon de energie voelen en cardio gaat echt super goed nu.. Vetverbranding kan ik me pas over uitspreken als ik binnen 2weken vet % laat meten, zou namelijk te snel zijn nu.
Product doet gewoon wat het moet doen en dat is waar het om draait toch?
Zeker een blijvertje dit

products_dexaprine.jpg

Yep. Al was het niet zo zeer door de actie.

Maar opzich wel fijn want direct na het ontvangen van de Dexaprine+Fatcaliper deed ik een meting en toen brak mijn oude opeens doormidden!

Haha hier ook. Had net 1 dag me nieuwe tang in huis en de oude brak door midden.

In het begin voelde ik nauwelijks wat van dexaprine...
Na een weekje voelde ik een duidelijke toename in warmte, hartslag. Ook had ik trillige handen :D

(Vetverbranding is zeker wel omhoog gegaan, alleen durf ik niet met gegevens te strooien :) )

In het begin voelde ik nauwelijks wat van dexaprine...
Na een weekje voelde ik een duidelijke toename in warmte, hartslag. Ook had ik trillige handen :D

(Vetverbranding is zeker wel omhoog gegaan, alleen durf ik niet met gegevens te strooien :) )
Goed om te horen! :) Ik hoop dat het resultaat verbluffend is, wanneer je verpakking op is!

Ralf

Heb zojuist anderhalve pil genomen. Eens kijken of dat beter gaat. Las net een opmerking van iemand die het pas na een week begon te voelen, dus er is hoop. :)

Greetz Franko
Franko,

Ik ben benieuwd! De verbrandende werking is er zeker, ookal voel je er niets van. Zelf merk ik ook weinig van de energie, maar de verbranding gaat zeker omhoog :) Laat je het hier over 10 dagen even weten hoe je gaat?

Ralf

Franko,

Ik ben benieuwd! De verbrandende werking is er zeker, ookal voel je er niets van. Zelf merk ik ook weinig van de energie, maar de verbranding gaat zeker omhoog :) Laat je het hier over 10 dagen even weten hoe je gaat?

Ralf

Idd. Niet iedereen voelt die rush. Ik ook niet maar zegt niets over de werking. Zou het persoonlijk niet te hoog doseren.

Franko,

Ralf

Ha die Ralf,

Thanks voor je reactie. Bij anderhalve pil voelde ik wel degelijk wat, maar helaas geen energie. Meer een rillerig gevoel. Wel heb ik het idee dat het mn honger gevoel iets drukt wat op zich prettig is. Ik ga weer terug naar 1 pil en je hoort van me mbt de vetverbranding.

Greetz Franko

Ha die Ralf,

Thanks voor je reactie. Bij anderhalve pil voelde ik wel degelijk wat, maar helaas geen energie. Meer een rillerig gevoel. Wel heb ik het idee dat het mn honger gevoel iets drukt wat op zich prettig is. Ik ga weer terug naar 1 pil en je hoort van me mbt de vetverbranding.

Greetz Franko

Even kijken welke dosering bij je past:)

Eldert

2e dag van gebruik breekt die fatclipper door midden :roflol:

Gelukkig heb ik er ergens nog een liggen, alleen ff zoeken want ik weet niet waar.

Stunt aanbieding!!!

Bestel Europa's sterkste en meest populaire fatburner exclusief bij Bodyenfitshop.nl eenmalig voor een stuntprijs van 17,50!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Klik hier om te profiteren van dit eenmalige aanbod.

Zo dan....:)

Nog steeds bizar hoe ik per dag anders reageer op Dexaprine, probeer het toch ook meestal op hetzelfde moment op de dag te nemen.
Soms word ik misselijk en ervaar ik na een uur of 6 een dikke crash, maar vandaag bijvoorbeeld merkte ik dat ik op m'n werk echt super gefocust was, en heb ik geen crash ervaren.

Over het algemeen ben ik wel erg tevreden :)

Kan ik dit product combineren in de bulk om mijn vetpercentage laag te houden?

Terug
Naar boven