AndroidHealthClinic

Review Dexaprine - iForce Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner / stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? -Instant energie rush
    -Voorkomt hongergevoel en trek in zoetigheid
    -Euforisch gevoel – heerlijk!
    -Verbrand vet – geen spieren
    -De werking houdt de hele dag aan
    -De gehele dag 160% meer vetverbranding!
    -2 maanden voorraad
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? ca 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? halve pil ochtend
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl/
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, volgende ochtend al binnen, gratis samples en ander leuks
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 29.90€
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker.. Product doet gewoon wat het belooft te doen tot nu toe.

Mijn review:

Zit nog niet aan een hele pil ( wat de aangeraden dosis is ) en ik blijf gewoon de energie voelen en cardio gaat echt super goed nu.. Vetverbranding kan ik me pas over uitspreken als ik binnen 2weken vet % laat meten, zou namelijk te snel zijn nu.
Product doet gewoon wat het moet doen en dat is waar het om draait toch?
Zeker een blijvertje dit

products_dexaprine.jpg

kan maar zou het bewaren voor de cut aangezien je geen honger heb als je dexaprine inneemt

Honger maakt mij niet zo veel uit, heb nu ook regelmatig geen honger maar duw er toch nog even een maaltijd in :) Ik vroeg me af of 't werkt om je vet laag te houden als je aan het bulken bent.

Honger maakt mij niet zo veel uit, heb nu ook regelmatig geen honger maar duw er toch nog even een maaltijd in :) Ik vroeg me af of 't werkt om je vet laag te houden als je aan het bulken bent.

dat kan je niet vergelijken met een dexaprine pil, probeer het zelf maar eens

moet ik dexparine zien als een preworkout of echt als fatburner? lees dat veel mensen er energie van krijgen en willen trainen -> pre workout.

wat is het beste tijdstip om dexaprine te nemen? s'ochtends ivm de lange werking of voor een training (waardoor het me sterker een pre workout lijkt)

Zo werkt dat natuurlijk niet....
Um. Waarom niet?:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Tue 14 Aug 2012 om 22:14 ----------

moet ik dexparine zien als een preworkout of echt als fatburner? lees dat veel mensen er energie van krijgen en willen trainen -> pre workout.

wat is het beste tijdstip om dexaprine te nemen? s'ochtends ivm de lange werking of voor een training (waardoor het me sterker een pre workout lijkt)
Ik nam altijd voor de training. Dus in de ochtend voor mij. Ik zou ze niet in de avond nemen als je er nog niet aan gewend bent, want dan lig je te stuiteren in je bed.

Ik nam altijd voor de training. Dus in de ochtend voor mij. Ik zou ze niet in de avond nemen als je er nog niet aan gewend bent, want dan lig je te stuiteren in je bed.

gouden tip :D

Haha oke bedankt :) Ik neem nogal wat rotzooi in op z'n dag, weight gainer, noxipro, Micellar Casein, Nr.1, Creatine en nu ook deze erbij.. En ik slaap nog steeds goed :o

Waarom niet als ik vragen mag? :)
Met zo'n middeltje zorg je er gewoon voor dat je stofwisseling iets sneller wordt. Dus als je zonder dexaprine 3000kcal op een dag verbrandt, zal dat mét dexaprine misschien 3200 zijn.

Als je gaat bulken wil je een calorie overschot, dus als je daar dexaprine bij neemt, zal je daarvoor alleen maar meer moeten eten.

Dexaprine of andere fatburners worden ook geheel onterecht gezien als magische wondermiddeltjes. Het werkt net om dat kleine beetje extra te geven míts je voeding en cardio natuurlijk al op orde zijn. Daarnaast zal het ook een beetje vocht afdrijven waardoor je misschien denkt dat je heel veel vet aan het verliezen bent, maar dat is dus niet zo.

---------- Post added 14 August 2012 at 22:27 ----------

Doe jezelf een plezier kerel en ga niet de buidels spekken van supplementenboeren door dit soort producten te gebruiken als je wil aankomen

Alleen bij Body&FIT, extra scherp geprijst:

Dexaprine nu 17,50 euro! :)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]​

-Instant energie rush
-Voorkomt hongergevoel en trek in zoetigheid
-Euforisch gevoel – heerlijk!
-Verbrand vet – geen spieren
-De werking houdt de hele dag aan
-De gehele dag 160% meer vetverbranding!
-2 maanden voorraad
-1 pil per dag!​

Ralf

Aan het overwegen aangezien ik een 'klein' zwembandje hebt overgehouden van de vakantie:clown: Tot wanneer geldt de actie?

En besteld ;-) Voor dit geld kan je het niet laten staan....

Ik heb 'm net binnen gekregen. Kon niet wachten dus gelijk maar een 1/4 genomen. Ben benieuwd! Ik hoop echt dat dit me helpt om droger te worden. :)

Aan het overwegen aangezien ik een 'klein' zwembandje hebt overgehouden van de vakantie:clown: Tot wanneer geldt de actie?
We verwachten dat we vrijdag/zaterdag wel kunnen halen..
En besteld ;-) Voor dit geld kan je het niet laten staan....
Bedankt voor je order! :thumbs: Dat gaat je zeker bevallen!
Ik heb 'm net binnen gekregen. Kon niet wachten dus gelijk maar een 1/4 genomen. Ben benieuwd! Ik hoop echt dat dit me helpt om droger te worden. :)
Ik ben ook benieuwd. Houd je me hier up2date?

Ralf

Zal ik doen!
Die 1/4 tablet valt tot nu toe goed. Ik heb het lekker warm, voel me helder maar verder geen vervelende bijwerkingen (nu is 1/4 natuurlijk ook niet echt veel, maar van bijv eca zat ik binnen een half uur als een malle te shaken, dus ik bouw het rustig op. :-) )

Hele nacht niet geslapen, half pilletje en ik ga nu even lekker terrassen :D (rustdag)
Dat had ik anders never nooit niet gered, had ik brak op de bank gelegen.

Alleen voor de energie en de motivatie die het opwekt zou ik het al gebruiken. Hoe het met de vetverbranding gaat zijn moet nog blijken, heb hem vandaag pas binnen gekregen.

Complimenten aan Body en Fit trouwens, 15 caps besteld, 60 gekregen :D

Laatst bewerkt:
Hele nacht niet geslapen, half pilletje en ik ga nu even lekker terrassen :D (rustdag)
Dat had ik anders never nooit niet gered, had ik brak op de bank gelegen.

Alleen voor de energie en de motivatie die het opwekt zou ik het al gebruiken. Hoe het met de vetverbranding gaat zijn moet nog blijken, heb hem vandaag pas binnen gekregen.

Complimenten aan Body en Fit trouwens, 15 caps besteld, 60 gekregen :D
We willen er vanaf:D:D Haha graag gedaan. In ruil daarvoor, krijg ik een uitgebreide review:cool:

Ralf

Is dit een nieuwe versie zonder 1,3 DMAA? Ik zie de ingrediënten nergens staan op de nieuwe B&F site...

Is dit een nieuwe versie zonder 1,3 DMAA? Ik zie de ingrediënten nergens staan op de nieuwe B&F site...
Nee, de nieuwe versie van Dexaprine bieden wij niet aan. Hierin zit een stof wat verboden in Nederland is. De huidige versie bevat dus 1,3 maar is ontzetten sterk en goed van werking. Absoluut een aanrader :)

Ralf

Terug
Naar boven